Husk meg
Brukernavn
Passord

Blir Eggen tru????

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lanber

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 okt 04
Innlegg: 8

Lagt til: 23 okt 04, 21:14
Leste i et innlegg i Aftenposten om trenerskifte i RBK. Der var det en som skriver at Eggen jr er det eneste alternativet for jobben der oppe. Han mente på at Eggen kom til å gjøre det samme som Hareide gjordet mot Rosenborg.Han sa at det var uaktuelt å ta over landslaget, men snudde på flisa over natta. Er det noen som stror Eggen jr gjør det samme???:ffk::(

---------------------------

Født og oppvokst i Fredrikstad


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 okt 04, 21:30
Hareide ble jo ingen populær mann i Trondheim etter det "stuntet" og jeg tviler på at Eggen vil gjøre det samme, og juge oss rett opp i trynet. Og skulle han dra, så er vel Høgmo fortsatt arbeidsledig :) Men Høgmo for toppstillingen i FFK, mens Eggen fortsetter i hvert fall et år til, det er jeg rimelig sikker på. Eggen drar nok ikke nå når lagets potensiale er i ferd med å blomstre skikkelig, tror han vil føre laget til han føler at han har fullført sin "misjon"...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 okt 04, 23:30
Herre gud å flink til å lese og følge med.. Den heteste kanditaten til å styre RBK er og blir Trond sollied som i dag er manager for klubb brygge..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 24 okt 04, 00:03
Opprinnelig postet av keiko
Herre gud å flink til å lese og følge med.. Den heteste kanditaten til å styre RBK er og blir Trond sollied som i dag er manager for klubb brygge..


Vet ikke jeg, men med halvannen sesong igjen av kontrakten og 9 mill i årslønn, pluss fortsatte internasjonale ambisjoner får ihvertfall ikke meg til å tro att dette blir aktuellt. Solli har jo bare sagt att han ikke utelukker en retur til RBK. Men han blir nok i utlandet en stund til. Når realitetene kommer til Bratseth, vil han nok sikle etter KTE. I såfall tror jeg KTE blir.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 24 okt 04, 00:11
Endret: 24 okt 04, 00:11
Når Eggen sier at han blir i FFk ihverfall ut 2005 så velger jeg å tro på ham. Han har aldri fantegått fra en jobb i motsetning til Hareide som virker på meg som en karrieresøker (CV-bygger). Junior er en lagbygger.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 okt 04, 00:27
seal_dm

er du klar over at Trond sollied ble fryktelig forbanna på klubben da dem solgte seternes til brann ?

Rune bratseth selv har sagt det mellom linjene at dem jobber hardt for å få han til RBK. Det er tross alt han som tok over da Far selv tok 1 år pause fra RBK

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 24 okt 04, 00:33
Att Brugge selger sæternes er da ingen grunn til å forlate klubben. Det må da du og forstå. Det kryr av spillere som er mye bedre enn han.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 okt 04, 00:44
Det var klubben som solgte seternes og ikke trond sollied selv og det du kommer frem med at det finnes hav av spillere er jeg enig i, men når en klubb selger uten trenerens samtykke da blir det bråk vett du og jeg hukser godt den saken der.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 okt 04, 00:48
les dette Jobber intenst med Sollied

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 okt 04, 00:57
Det som kanskje blir resultatet er at Rosenborg får Eggen senior til å overta inntil KTE har fullført sin kontrakt med FFK. Og da blir det nok vanskelig for oss å forlenge kontrakten med KTE, tror jeg.

Det beste for FFK er nok at RBK finner en annen trener som kan trene dem i minst 3-4 år. Da beholder nok vi KTE til Rosenborgs neste trenerskifte.
For at KTE ender opp i Rosenborg på et eller annet tidspunkt er vel noe alle fotballinteresserte i Norge regner med, tror jeg. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 okt 04, 00:58
Endret: 24 okt 04, 00:59
Opprinnelig postet av FFK1903
Og skulle han dra, så er vel Høgmo fortsatt arbeidsledig :) Men Høgmo for toppstillingen i FFK..


Han har ikke søkt på jobben administrerende direktør i Fredrikstad Fotballklubb..Og han kommer heller ikke til å trene noen fotballklubb i eliteserien neste år i følgen han selv....Høgmo blir ikke eliteserietrener

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 24 okt 04, 01:29
Jepp. Det verste som kan skje er at Eggen senior overtar før neste sesong. Da sier det seg selv at det bare er en midlertidig løsning før Eggen jr./Sollied overtar. KTE sin kontrakt kan jo sies opp av begge parter etter neste sesong, og dersom RBK da skal ansette ny trener, ja, da tror jeg KTE velger å ta turen til Lerkendal. Men er ikke redd i forhold til neste sesong allerede.

Enig med Snæbbussaristokrat 1 i at det beste er at man ansetter en trener man ser for seg en forholdsvis lang trenerkarriere i RBK. Det er også det spillerne og Brathseth ønsker. Men når Sollied og KTE ikke er tilgjengelige, så blir det fort vanskelig for dem. Derfor frykter jeg litt at Eggen sr. stepper inn i et mellomår...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 okt 04, 01:48
Der tror jeg dere tar skamlig feil og det beviset kommer nok. Braseth ønsker serkt Trond sollied og det å få han til RBK tror jeg blir en enkel jobb etter det klubb brugge gjordet bak ryggen på sollied som trener og selge en spiller. Han har også trenet RBK med stor suksess så jeg tror ikke det skal være noe problem, men vi for se hva som skjer.. svaret kommer en eller annen dag..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 24 okt 04, 01:57
ja det gjør det...

---------------------------

-exit body, exit mind-


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 okt 04, 00:24
Endret: 25 okt 04, 00:26
Man har fått en trenerkultur i RBK som kan bli et problem for klubben. Man har gjennom mange år hatt en trener som har hatt voldsom personlighet, og voldsom autoritet, og dette har medført at man i RBK har fått, skal vi si... systemtro spillere, men forholdsvis lite individualisme og få overraskende trekk.

Jeg sitter litt med følelsen at den stereotypiske RBK-spilleren må ha en altoverskyggende farsfigur for å gjøre det skikkelig godt, en figur som forteller dem hva de skal gjøre på fritida, hva de skal gjøre på trening, hva de skal tenke på vei til kamp, hva de skal tenke på vei fra kamp.

Denne typen trenere vokser ikke på trær, fordi de er altoppslukt av fotball og ildsjeler. Og de har en tendens til å bli av typen man "elsker eller hater". Med andre ord problematisk. Jeg tviler på at Eggen sr. kommer tilbake fordi jeg er sikker på at han føler at det er å gjøre RBK en bjørnetjeneste, i og med at man må bort fra denne type trener jmf. at de ikke vokser på trær.

Jeg tror f.eks ikke at KTE er av samme slag, han er proff på en helt annen måte, og stiller krav på en annen måte.

RBK er vel akkurat nå på leting etter en RBK-trener for flere sesonger, en som kan rykke RBK ut av Eggen-komplekset, en som kan vise RBK og dens fotballkultur at man kan oppnå resultater med helt andre metoder.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340