Husk meg
Brukernavn
Passord

Røde og hvite er de beste!!! Heia Heia Fredrikstad!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 okt 04, 14:34
Hvor har det blitt av:

PH:
"Røde og hvite er de beste!"
HT:
"Heia Heia Fredrikstad!"

Mange som likte den!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 okt 04, 14:36
Hvor har du blitt av da da?? Den ble jo kjørt på stadion sist.

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 19 okt 04, 15:28
ihvertfall 5. ganger om sønda`n.
Åjada den er fin den!
:eek:

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 19 okt 04, 15:50
Rune: han var sikkert ikke på kampen.

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 19 okt 04, 16:56
Jeg satt (dessverre) på kampen om søndag og jeg syns den nye hvor plankehaugen roper "heia fredrikstad" osv. og hovedtribunen svarer det samme var veldig kul. Skikkelig bra lyd når hele tribunen svarer. Jeg satt midt på den nye tribunen og der hørte jeg ikke så veldig mye annet liv enn det som hovedtribunen lagde(i regi PH)....så hvis man kommer på enda flere rop/sanger som inkluderer hovedtribunen hadde det vært kjempefint spør du meg....

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 okt 04, 19:05
Bra med skryt. Mer av det.:ffk::ffk:

ispigg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 18

Lagt til: 19 okt 04, 20:08
Det som irriterer meg med innlegget til HectorFFK er at dere på den tribunen sitter på ræva uten å gi et knyst av heiarop i 90 minutter.
Nå skal det sies at jeg står i PH og ikke får med meg hva dere gjør der borte til enhver tid men hver gang noen har prøvd å få dere med så er responsen elendig.

Eksempelvis om bølgen kommer så vet vi jo alle hvor den stopper...

Ikke noe kritikk av deg HectorFFK men heller kritikk til de som sitter på den nye tribunen som tydeligvis hever seg over PH oh hovedtribunens måte å heie frem laget på.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 19 okt 04, 20:23
Det stemmer at det er dårlig med liv på den tribunen...men ikke at jeg ikke gir et knyst gjennom hele kampen. Jeg har stått sammen med PH alle kampene iår, men igår ble jeg spandert på sitteplass sammen med noen andre. Derfor satt jeg der. (og jeg ble nesten like hes som vanlig)
Grunnen til at det er dårlig liv kan være at det er mange godt voksne folk der. I tillegg virker det ikke som om det er noen som hjelper til å dra igang, sånn som det er på Hovedtribunen. Men det var da noe heiarop der hvor jeg satt også, og det blir sikkert bedre etterhvert det å...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 okt 04, 00:34
Endret: 20 okt 04, 00:34
jeg registrerte hvertfall at en del av de som sitter på feltet ved siden av PH var med på noen av sangene på søndag, og det er bra!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 20 okt 04, 00:38
Sitter på M-feltet og følte meg flau da Zoran prøvde å få i gang oss som sitter ved siden av PH. Men det er som å sitte i ett oppdrettsanlegg for musling! Selv om engasjementet er det ingenting å si på. Mange tilrop og flere prøvde seg så lenge Zoran retta oppmerksomheten den veien.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 20 okt 04, 07:35
OK, tydlig at jeg tar feil her. Var vel for nervøs til å få det med meg jeg da!?!?!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 20 okt 04, 09:22
Endret: 20 okt 04, 09:23
Jeg skal sitte på "stille tribunen" mot Tromsø og skal gjøre mitt ytterste for å dra igang. Oppfordrer alle som er her inne og som sitter på "Nye sittetribunen" til oppførsel litt på kanten av det sosialt aksepterte :-)

Nå må vi virkelig gi gass slik at vi slipper å bite av oss fingra i siste kampen!

PS! Jeg synes utfordringen ligger i å dra ut hver sang/aktivitet litt lenger, på den måten er det kortere perioder uten liv... Hvis hver sang går i 2 min feks...? Kjør dem 2 ganger på rad istedenfor 1.... Vet ikke om dette går...men lettere enn å lære folk nye sanger for denne siste kampen....

PS! Jeg bytter ikke siggen min før det ikke er mulig å få rett...(Har vel det ennå..?)

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340