Husk meg
Brukernavn
Passord

Til deg som drar i gang sanger!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 okt 04, 01:01
Vel, har det slått dere at denne "pipemannen" kanskje ikke har tilgang til internet eller ikke er inne på disse sidene og ergo ikke får med seg hva vi her skriver??

:rolleyes:

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 19 okt 04, 01:16
Endret: 19 okt 04, 01:18
Hehehe begynner å ane hvem denne pipestemme mannen er..Hvis det er han jeg tror det er, så kjenner jeg han faktisk..Skal si til han at det er irriterrende. Har reagert på dette flere ganger selv og merker at folk rundt meg begynner å le istedet for å synge.Dette er ikke bra!
Stemmen hans er på bristepunktet hele tiden og man venter bare på at den skal sprekke!

Bra med engasjement, men ikke til enhver pris dessverre..

Og til deg Klokan: kan du ikke prøve å ta med en kasse eller lignende til neste kamp som du kan stå på? Fikk deg nesten i hodet på søndag!
:DHeldigvis fikk jeg reddet deg da du falt!
:D

Er enig med folk her at vi bør synge for Fredrikstad jeg synger høyt......maks 4 ganger i et strekk, ellers blir den fort kjedelig!og maks 2 ganger pr omgang!

Mvh FFK Forever som alltid er hes etter kamp!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04
Innlegg: 130

Lagt til: 19 okt 04, 01:38
Endret: 19 okt 04, 01:40
Egentlig er det vel oss rundt Klokan som bør ta med oss den kassa til ham stakkar...
*ler*
Det er jo tross alt vi som får ham i hodet eller over oss så kaffen sprutær..
(tett av meg å medbringe en kopp kaffe med Klokan innen fallrekkevidde...ja jeg tar den *ler*)

Han gjør jo bare så godt han kan... med de "ressursene" han har -etter at stadio-gestapo-menneskene gjør det de kan for å boikotte....

---------------------------

En for Alle og Alle for En!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 19 okt 04, 02:07
Hvem vil låne bort skuldræne sine?:D

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 okt 04, 11:32
he he ...Tuuuusen takk for innsatsen gutta .... ja det ble litt knall og fall... heldigvis gikk alt bra ..... dere var jo flinke som bare det og meget tolmodige..

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 19 okt 04, 13:08
Endret: 19 okt 04, 13:09
Opprinnelig postet av FFK Forever
Er enig med folk her at vi bør synge for Fredrikstad jeg synger høyt......maks 4 ganger i et strekk, ellers blir den fort kjedelig!og maks 2 ganger pr omgang!

Synes den bør synges som på Nadderud. Om og om igjen. Det er bare sinnsvakt kult.

---------------------------






Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 19 okt 04, 15:25
Enig!! Fem minutter!


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340