Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere plasser til PH neste år?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 29 sep 04, 23:30
Jeg synes løsningen ligger litt opp i dagen jeg. PH er en supportergjeng i voldsom utvikling. Det tar litt tid før ting setter seg. Syngingen blir bedre og bedre (sitter på M feltet). Både antall sanger og timing er i en annen divisjon nå enn i mai. Hva feltet står for og hva du skal gjøre der må være ganske klart for alle. Så for det første må vaktene gjøre sin del av jobben; henvise ikke-medlemmer til GT. Dette vil i hvertfall frigjøre noen plasser. I tillegg synes jeg det å utøve gruppepress innad i feltet er den beste måten å få flere til å synge. Spre folk rundt i feltet. "Lommer" med folk som synger. Tipper det er mer effektivt enn en todeling, hvor nedre felt forblir "stumme". Gjennom dette kan det skapes en kultur for synging, og kulturer skapes som kjent ikke over natta. Ekskludering på diverse grunnlag er i hvertfall ingen vei å gå. Bare integrering. Å være med på/bidrar til å skape noe positivt + litt psykologisk kløkt + en liten klype hjernevasking. Og om 2-3 år er det ingen som nevner The Kop lenger!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 sep 04, 09:48
Opprinnelig postet av Klokan
Som jeg så sist da er syngegjengen plassert over meg ... hvis vi fordeler oss litt jevnere gjennom hele feltet... både oppe og nede da har vi sjansen til å smitte dem andre...
tror ikke at folk ikke vil synge men det er mer det at de tror dem er for voksne for dette og er litt flaue....


varheim-- ser ut som om vi er ganske enige .. det må vi ta en halvliter på til søndag ... he he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 30 sep 04, 10:54
Jepp, da sier vi det!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 sep 04, 11:03
nÅ VET JEG ikke hvem du er men for sikkerhetsyld : vi treffes på Metz for avreise, ta på deg FFK skjerf så jeg kan kjenne deg igjen .... ha ha ha
hi hi i dag er jeg i supert dupert form.. par timer til og vi er på vei til Borås... iiiiiihaaaaaa !!!!!!!

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340