Husk meg
Brukernavn
Passord

Halvannet døgn til ny forsterkning?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 aug 04, 19:59
Endret: 31 aug 04, 20:00
Opprinnelig postet av seal_dm
Hvis det ikke går i orden med en ny spiller, betyr det bare att de ikke har jobbet hardt nok med saken denne gang. Å si att de er fornøyd med laget som det er, blir på en måte en bortforklaring. Stallen er jo så tynn att vi ikke har råd til en eneste skade nå. Mener de bør gå for en halvskadet spiss nå, fremf:ffk:or ingen kjøp.



100% enig!!!:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 31 aug 04, 20:33
Klarer Harry å få på plass en ny spiller kan han motbevise det mange av oss har hevdet at han ikke er rette man til å gjøre forhandlinger påvegne av FFK.

Er redd for at vi nok en gang blir avspist med at det kun ble prek på slutten.

Den siste som kom til oss var VIF sin skyld og ikke Harry som fant.

Håper enda at jeg tar feil og at Harry og resten ordner opp.
Svart er det jo ikke alikevel men tanke på de siste kampene og med hva vi har av motstandere i de resterende kampene.
En liten påminnelse til Carlsberg, jeg har lovet deg en kasse øl om vi ikke rykker ned så legg inn en tråd dersom vi klarer oss slik at jeg får levert varene

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 31 aug 04, 21:00
Opprinnelig postet av Mustang

Blir den kampen avgjørende, er jeg redd FFK må gå den tunge veien ned!
Tror ikke at Norsk Fotball har råd til å sende VIKING, med den stadion, ned en divisjon.
Spør man en dommer om dette, vil han selvfølgelig benekte dette, men det vil likevel ligge i underbevisstheten!...


:confused::confused::confused:

Dette var tidenes dårligste påstand!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 21:04
Det blir ingen ny FFK-spiller. Ta mitt ord på det. Sikker kilde.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 31 aug 04, 21:08
jaja, ble lagom skuffa nå, men vi har jo fått styrket stallen betraktelig da!
tror det holder til fortsatt tl, men vi bør nok unngå skader i angrepet ja!!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 aug 04, 21:16
Endret: 31 aug 04, 21:18
NEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!ER Så jævli forbanna typisk!!
da har de dreti seg ut på SAMME måte igjen da...jobba med en konkret spiller slik som med kallio og til slutt kommern ikke...At de ikke lærer
Hvis det kommer en skade på en av spissene nå,så er ffk ute å kjøre...de har ingen som er gode nok på benken..
lurer på hva unnskyldning til Knoll og tott er denne gangen

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 31 aug 04, 21:26
Pøh! Angrepet er godt nok til å denge de lagene vi har igjen! Harry sa jo at de ikke var villige til å strekke seg veldig langt. Nå er de fornøyd med det de har, da er jeg det samme! :)

Ses på stadion!!!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 31 aug 04, 21:29
Endret: 31 aug 04, 21:32
Trodde Harry hadde "dreti" seg nok ganger nå at han burde skjønt at kortene holder vi tett til brystet. Hvorfor i h....... presse ut budskapet i media, når de ikke klarer å få napp gang på gang. Synes heller ikke det gir noe godt signal til de spillerne som spiller på topp. Når treneren og sportsjefen går ut og sier at de trenger en forsteerkning på topp. Hvilket betyr at en av de ikke er god nok. Har hørt at Eggen er ekstrem på å ødelegge selvtilitten til gutta på laget. Er dette nok et fremstøt i denne sammenheng.

Nei. Harry... Pakk sakene å dra!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 31 aug 04, 21:32
Opprinnelig postet av A9
NEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!ER Så jævli forbanna typisk!!
da har de dreti seg ut på SAMME måte igjen da...jobba med en konkret spiller slik som med kallio og til slutt kommern ikke...At de ikke lærer
Hvis det kommer en skade på en av spissene nå,så er ffk ute å kjøre...de har ingen som er gode nok på benken..
lurer på hva unnskyldning til Knoll og tott er denne gangen


Ille sinna en skulle være og da..?

Hvis det er sant at den spilleren de har satsa på er blitt skada, så er det ikke så mye å gjøre med det...
Todi Jónsson (som ble foreslått som en mulighet av en her istad) skadet seg vistnok igår.
Ikke lett å forutse slikt.
En annen spiller de har jobbet med, Helstad har jo takket nei....
Veldig lett for folk å si at Helstad sitt svar burde FFK forutsett, men tenk hvor glad vi hadde blitt i FFK-ledelsen om de hadde fått tak i ham...
Jeg mener at det er riktig å forsøke...


HUSK:
FFK har vunnet tre av de fire siste kampene........
Dagens :ffk:stall skal være god nok for tippeligaen!

:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 aug 04, 21:37
Opprinnelig postet av Holters
Det blir ingen ny FFK-spiller. Ta mitt ord på det. Sikker kilde.


Hva var det jeg sa...........??:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 31 aug 04, 21:51
Opprinnelig postet av Holters
Det blir ingen ny FFK-spiller. Ta mitt ord på det. Sikker kilde.

Hvis dette stemmer, så er det rett og slett utilgivelig !

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 21:57
Opprinnelig postet av Radoslaw
Hvis dette stemmer, så er det rett og slett utilgivelig !

Tro hva dere vil... Om to timer får dere fasiten... Av Eggen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 31 aug 04, 22:01
Endret: 31 aug 04, 22:02
Når man sier man ønsker å forsterke laget med en offensiv spiller og har jobbet med det en god stund, men ikke klarer å få noe klart innen fristen, så har man ganske enkelt ikke gjort jobben godt nok.

Og enten ønsker man en ny spiller, eller så gjør man det ikke. Med andre ord går det ikke an å komme med forklaring ala "vi mener den troppen vi har er god nok". Det kan de jo ikke mene dersom de virkelig har forsøkt å hente inn en forsterkning. Vi må anta at de er såpass bestemte og strukturerte på klubbhuset.

Men vi må også akseptere at det kanskje ikke fantes spillere som; var tilgjengelige på dette tidspunktet, som ønsket seg til FFK og hadde de egenskapene FFK ønsket pr. idag - i det minste ikke i de kanaler FFK bruker for å søke markedet.

De kan jo egentlig ikke komme med noen annen "statement" i morgen enn:
"Vi mislykkes i å skaffe en offensiv forsterkning, men har troen på de som allerede er i klubben."

Det er greit nok, men personlig tror jeg det ville vært ekstremt viktig med en ny spiss nå.

Vi har pr. i dag 2 spisser som holder Tippeliganivå. Vi spiller 4-4-2 og disse to er da ment å danne spissparet ut sesongen. Det vil være tilnærmet null konkurranse om plassene, dårlig med muligheter for å bytte underveis i kampene og dersom én av de blir skadet har vi ikke andre enn ubeskrevne blad i denne sammenheng å kaste inn.

Det er litt beklagelig i den situasjonen vi er nå. Etter hva jeg har skjønt fantes det midler til å hente inn en god spiss, men de forblir altså ubrukt i denne omgang.

Krysser fingrer for at det ikke koster oss nedrykk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 31 aug 04, 22:08
Bare se her...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 04, 22:13
Tiden har vel rent ut nå ja... Etter det jeg skjønte så måtte noen av papirene var stemplet i dag, og ingen postkontor er vel oppe så sent?

De siste ukers resultater burde egentlig ildnet de enda mer til å hente en forsterkning.

Ganske typisk er det vel at hvis det ikke blir noen forsterkninger, så blir en av spissene langtidskadet og vi står igjen med en mye svakere alternativ igjen. I en slik stund så burde de vel også, igjen, kunne klart å få tatt kontakt med RBK om lån. De har jo Helstad, Braaten, Brattbakk, Johnsen, George og Storflor og sikkert flere som spissalternativer. De kunne sikkert unnlatt en av disse resten av sesongen, og jeg tror alle de overnevnte ville styrket stallen vesentlig. Brattbakk på topp sammen med West? Hadde smakt ny kontrakt i TL det. Selv om jeg har sett meg litt lei på at vi til stadighet ser til Rosenborg, syns jeg likevel ingen alternativer bør være utelatt når det er snakk om fornyet kontrakt i TL.

Må bare få legge til at jeg er kjempeglad over seieren mot Sogndal... Grunnet flytting til Jæren, så har jeg ikke kunnet juble så mye online, men "offline" har i hvert fall jubelen stått i taket. :D

PS. Siden ser j.... ut i Opera og når jeg trykker på en smiley så kommer den helt øverst i steden for der jeg vil ha den... :|

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 aug 04, 22:15
Man må tenke litt her da,ffk er sliter sinnsykt hvis de får en av spissene sine skada nå,og hva sitter vi igjen med på benken??Hornseth...som er langt ifra god nok på dette nivået....

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 04, 22:20
Endret: 31 aug 04, 22:22
Jepp, ingen ny spiss eller offensiv spiller for den saks skyld.

F-B: "- Vi er bekvem med situasjonen i det laget vi har, men skulle gjerne hatt en spiller til, sa sportslig leder Harry Hansen tidligere i dag."

Feiger de virkelig ut nok en gang fordi en spiller blir skadet? Og hvorfor har de satset, nok en gang, alle kortene på én spiller slik de tydeligvis gjorde med Kallio før sesongstart? Har de virkelig ikke hørt om en plan B?

Blir spennende å se hvordan det offensive spillet blir mot kjempekyniske HamKam neste kamp. Nå som Bora ikke er sjef i forsvar og motstanderens forsvar ikke gir oss mål på sølvfat, slik det kunne virke som Sogndal gjorde.

Håper dog lyset for alvor er tent i spillerne, nå som de ser at de kun er et poeng bak trygg plass. Må alle som kan møte opp på Stadion til søndag og støtte laget!

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 31 aug 04, 22:21
Endret: 31 aug 04, 22:27
Rundt Kl. 13:00 i dag uttaler Harry "Storfæsken" Hansen: "Vi jobber for å finne en løsning med en ny offensiv spiller." De øsnket altså å styrke laget. Men på kvelden uttaler Hansen vi er bekveme med situasjonen. Hallo folkens, kan noen fotelle meg hvorfor situasjonen ble snudd på de få timene ut over ettermiddagen og kvelden.

Mener å ha vært bort i samme hellomvending før: Når Tor Trondsen ble skadet var Jørgen P. vår eneste alternativ som midtstopper. Etter å ha spilt en halv sesong finner Eggen ut at han ikke holder Tippelignivå.

Er Eggen god nok folkens, burde ikke en god trener se det allerede før sesongstart. Prøver en god trener å omskolere en av Norges beste midtbanespillere til stopper. Ødelegger en god trener selvtilitten til spillere som S. Johnsen og J. Pettersen ved å overhøvle dem etter feil i kamper de har spilt. Klarer ikke en god trener å luke bort "baresykdommer" som primadonnanykker på en teknisk briliant "potet" som Oluf Watson? Lar ikke en god trener en U19 Landslagspiller få prøve seg i tippeligaen (McDonald)?

Jeg er ikke sikker på om Eggen er rett man på rett sted. Harry skal også stilles til ansvar!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 31 aug 04, 22:35
Ja, ja, så ble vi lurt igjen. Håper i hvertfall de er såpass voksne at de kommer med en skikkelig redegjørelse om hva de har arbeidet med i morgen. Det fortjener vi supportere. Har de prøvd og feilet så kan vi kanskje tilgi, men jeg synes det er rart hvis de har satset alt på et kort. Jeg synes også at det er merkelig at de satser på profilerte spillere som Helstad. Har de ikke lært av midtstopperjakten? Der satset de på den ene kjente spilleren etter den andre, men så endte de opp med to spillere som, ihverfall for meg var ukjente, og det kommer helt sikkert til (og har forsåvidt gjort det alt) å vise seg å være et vel så bra valg som om vi hadde signet Johnsen eller noen av de andre det var snakk om.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 04, 22:40
Rett og slett håpløst, utrolig skuffa nå.

Jeg krever en ny person med ansvaret for dette neste sesong!!! :mad:


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340