Husk meg
Brukernavn
Passord

Dag Solheim - FFK patriot?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 aug 04, 09:55
Jeg leser i FB at Dag Solheim kommer med kritikk av innkjøp og innsats. Kritikk har man lov til. Men han signerer artikkelen med "evig FFK patriot", og det er da jeg blir overrasket. Solheim FFK-patriot? Jeg ser mye på Canal Plus og Solheim som dyktig programleder der. Men jeg har aldri hørt han si noe positivt eller på noen måte profilere klubben i sitt hjerte (FFK). Noen vil kanskje si at han er proffesjonell og opptrer nøytralt på TV. Men se da på Davy Wathne som ustanselig prater om Brann (og rakker ned på RBK), Svein Matta Mathisen som skryter av Start, og Leersven som alltid klarer å lure inn et ord eller to om Kongsvinger. Så det er lov å være patriot selv om man er på TV.
Se også på Tor Andersen i P4 som aldri lar sjansen til å gå fra seg når det gjelder profilering av FFK på riksdekkende radio. Og for ikke å snakke om Harald Zwart som bringer FFK ut i hele verden gjennom sine filmer. Så er man FFK patriot og har fora som man kan benytte til å spre dette ut til folket, så benytt deg av det. Så skjønner man at du er patriot på ordentlig.
Hei FFK! Håpet lever fortsatt.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 aug 04, 10:20
Solheim er en god ambassadør for både FFK og Fredrikstad som by, det sa jeg også til ham i Trondheim og mente at han måtte være en god kandidat til å få Plankebæreren.

Derfor ble jeg veldig skuffet over at Solheim ikke kunne vente til sesongen var ferdig med å komme med sin kritikk av FFK`s manglende resultater i år.

Hadde han tenkt FFK`s beste, hadde det vært bedre å bidratt til positivitet rundt FFK nå, i steden for å legge opp til uro, selv om han kanskje har rett i noe av det han kritiserer.

Men det er jo ikke så¨vanskelig å ha rett, når FFK ligger på siste plass på tabellen. Da skjønner jo alle at et eller annet ikke har gått slik man hadde tenkt seg.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 16 aug 04, 11:43
Opprinnelig postet av aavdst
Solheim FFK-patriot? Jeg ser mye på Canal Plus og Solheim som dyktig programleder der. Men jeg har aldri hørt han si noe positivt eller på noen måte profilere klubben i sitt hjerte (FFK)


Har hørt Solheim skryte av FFK og fansen mange ganger, du bør høre bedre etter :D Han kan ikke skryte uhemmet når ting har gått som i år vettu, hvor useriøst ville det virket for de 98% av seerne som ikke er fra fredrikstad ??
Derfor han sa det han gjorde er nok fordi det toppa seg etter VIF kampen hvor innsatsen var pent sagt ræva.

Er utrolig glad ikke Solheim synker ned på nivået til gjengen i TV2. :p

Sette spørsmål ved om Solheim er supporter blir bare for dumt!

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 16 aug 04, 11:49
Hvis den debatten som Solheim kommer NÅ, og ikke etter sesongen er slutt, kan denne føre til en del ting som gjør at vi holder oss i TL. Hvis allting skal utsettes til det er mest behagelig for de involverte, skjer det aldri noe. Og de involverte (Eggen og resten av A-laget som helhet) har ikke på langt nær klart å levere det de har kapasitet til. Da synes jeg det er på sin plass å stå skolerett foran alle de andre som støtter klubben. Hvis Eggen har en slik enorm innsikt i fotball som han gir uttrykk for, da burde han vite hvor skoen trykker.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


ÅsaNisse

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 17

Lagt til: 16 aug 04, 17:56
Hvor mange ganger har ikke Solheim mobbet Thorstvedt for Ahlsens finalemål på direkten i C+, med stadig nye innfallsvinkler på dette målet. For to år siden la han ut om FFK i 2 div, selv om mannen strengt tatt hadde betalt for å prate om Premier League, synes ærlig talt Solheim profilerer FFK på en artig måte fra sin media arena.

---------------------------

tjs



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340