Husk meg
Brukernavn
Passord

Fortsettelsen...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 02 aug 04, 10:07
Vanvittig deilig med 3 poeng igår, men selv om vi fikk 3 poeng så har vi ikke redda plassen enda!

Tabellen nå viser at stabæk på på 9 plass med 19 poeng er innen rekkevidde. Brann har 22 poeng og det blir for stort sprang.

De som ligger fra 9 plass og ned er Stabæk, Molde, Bode glimt, Viking, sogndal og ffk.

Kampen mot Vålerenga på Ullevål regner jeg egentlig med at vi taper selvom man i gledesrus håper det beste..

Etter Vålerenga kampen skal vi spille:
Odd hjemme
Sogndal borte
Ham kam hjemme
Stabæk borte
Bodø hjemme

Dette er 5 kamper som vi har gode muligheter til å ta poeng i, og 3 av de er hjemme.
Odd har spilt skikkelig dårlig i det siste, så muligheter for revansj hjemme bør være tilstede.
Hamkam hjemme bør vi også ha mulighet til å ta.
De tre andre lagene må vi rett og slett slå da det er 6 poengs kamper og det er vel kun BG som har vist en positiv trend etter ferien.

Dvs at ukene fra 22/8 - 26/9 blir nerverpirrende og meget avgjørende!
Tar vi 15 poeng i denne periden (det er lov til å drømme....) så har vi 27 poeng og plassen er antagelig berget!
(men det vil si at lagene som ligger fra 9-12 plass ikke kan ta fler en 10 poeng resten av sesongen)

Det blir tøft men ingen ting er umulig!

Skal vi ha mulighet til å berge plassen tror jeg vi minimum må ha 9 poeng i denne perioden før vi går inn i avslutningen av sesongen. Viking i siste kamp kan jo også bli 3 poeng og da trenger vi et lite under mot lyn, brann eller tromsø.
Ingenting er umulig! Håper det blir mer morro i fortsettelsen!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 02 aug 04, 13:29
Tror ikke Vålenga på Ulleval er noe vanskeligere enn HamKam hjemme jeg da!!!

Vålenga scorer ikke så mye mål, og spiller ofte uavgjort. Klarer Eggen å legge opp en lur taktikk hvor vi kan benytte oss av West hurtighet ell så kan det godt bli 1 eller 3 poeng.

Odd hjemme lukter det Lyn/Stabæk av dvs tap, mens Bodø er et lag vi skal slå hjemme. Sogndal borte blir nok tøffere enn VIF tror jeg.

Tipper følgende:
Vif B = 1
Odd H = 3
Sogndal B = 0
HamKam H = 3
Stabæk B = 3
Bodø H = 3
Lyn B = 1
Brann H = 3
Tromsø H = 0
Viking B = 0

SUM 17 poeng til + 12 = 29 = kvallikkpl

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 23 aug 04, 10:47
Ja jeg fikk feil mot Vif, men riktig mot Odd. Så vi håper at jeg tar feil igjen mot tipset i Sogndal.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 23 aug 04, 12:51
Endret: 23 aug 04, 12:53
Jeg vil plusse på 7 poeng.. seire hjemme mot Tromsø og borte mot Sogndal, samt at vi som alle andre tar 1 poeng på nye Stavanger stadion i siste serierunde! Etter å ha trukket fra det ene som vi aldri fikk på Ullevål havner vi vel på 35 poeng..

Minner om at Sogndal havna på 35 poeng og 8. plass i fjor, og hadde hele 4 poeng å gå på i forhold til 9. plass, og hele 7 poeng ned til Vålenga på kvalik med 28 poeng!

Når man likevel er optimist, hvorfor ikke plusse på 4 poeng til, totalt 39 og 4. plass.. Men da må vi vinne alle de resterende kamper og det er kanskje ikke helt ralistisk i forhold til hva som har skjedd tidligere denne sesongen?

Men på en så fantastisk dag som denne er det all grunn til å være optimistisk,

SO GO ON :ffk:

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Mager

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 20

Lagt til: 23 aug 04, 15:12
Viktig kamp i kveld når Molde gjester Lillestrøm.
Molde, som vel er det dårligste laget vi har sett på stadion i år, og som ser ut for å være taperen på overgangsmarkedet i sommer, har et knalltøft program foran seg. På rekke og rad følger RBK (h), Tromsø (h) og Vålerenga (b) etter kveldens kamp på Åråsen. Mitt tips er at Molde forsatt står på 19 poeng etter disse kampene.
Sogndal, som er det andre laget vi må forbi, spiller uavgjort mot oss og Viking (b), mens de taper mot Lillestrøm (h) i de tre neste.
Videre tror jeg at vi tar 2 poeng i de to neste bortekampene mot Sogndal og Stabæk, og slår HamKam hjemme om 13 dager.
Når vi skriver 19. september og 21. serieomgang er avviklet, har vi 20, Molde har 19, mens Sogndal ligger i bunn med 17 poeng. Realistisk?

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 23 aug 04, 16:15
Det er sant at både Sogndal og Molde har tøft kampprogram framover...for ikke å snakke om Viking (som jeg personlig tror rykker ned sammen med Sogndal).

Men jeg tror nok vi bør slå Sogndal til uka hvis vi skal berge plassen. Tror det blir verre å vinne mot lag som Ham-Kam og Glimt og Brann, selv om det er hjemmekamper.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 23 aug 04, 16:58
Endret: 23 aug 04, 16:59
Jeg blir i så godt humør når jeg leser slike tråder som det her!!

Jeg er villig til å vedde huet mitt på at vi får minst en kvalik-plass!! Det MÅ bare gå!!

Kenneth: mulig det blir litt tungt med den 4.plassen, men alt annet er fullt mulig:cool::cool:Hehe
Mye gøyere å være optimist!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340