Husk meg
Brukernavn
Passord

Olof Watson

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 07 jul 04, 18:58
Herregud! Har dette blitt ett Scum forum nå? Blir helt kvalm her. Cola hjelper mot kvalme vel? Prøver det.

Olof Watson er jo bare unggutten. Det måtte jo gått ann og foredlet talentet hans. Se på Røen, stort talent. Hvor har det blitt av ham? Det må jo finnes ressurser i klubben som kan videreutvikle disse gutta.

---------------------------






pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 07 jul 04, 21:29
Opprinnelig postet av stenhard
Herregud! Har dette blitt ett Scum forum nå?


Manchester United er en av verdens største klubber, den klubben som er mest populær i verden. Du må nok bare innse at United vil bli nevnt i hist og pist. Klart man sammenligner med det beste. Det er ikke noe vits å sammenligne med Liverpool, Newcastel, Tottenham ect. De er over sine storhetsperioder, og håper dte blir lenge til jeg ser det igjen. Skal i tiden fremover prøve å konsentrere meg om FFK.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 07 jul 04, 23:13
Opprinnelig postet av pss

Manchester United er en av verdens største klubber, den klubben som er mest populær i verden. Du må nok bare innse at United vil bli nevnt i hist og pist. Klart man sammenligner med det beste. Det er ikke noe vits å sammenligne med Liverpool, Newcastel, Tottenham ect. De er over sine storhetsperioder, og håper dte blir lenge til jeg ser det igjen. Skal i tiden fremover prøve å konsentrere meg om FFK.

Vær så snill æ. La oss slippe den has been klubben der. Det er over.
Konsentrer deg hardere.

---------------------------






pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 08 jul 04, 00:06
FFK og United kommer alltid tilbake! Husk det, noen spillerkjøp og litt endringer i det sportslige systemet så skal du se at det løsner for dem begge! FFK har West og United har Ronaldo, sånn er det bare.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 08 jul 04, 00:54
Og da tror jeg vi sa takk for denne gangen...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 11 jul 04, 10:17
http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=boards&messID=2221


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340