Husk meg
Brukernavn
Passord

Personangrep!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 jun 04, 23:09
Endret: 09 jun 04, 23:55
Er det sånn at man kan lire av seg så mye DRITT mot en enkelt spiller her på nettet? Synes moderatorene nå bør gå inn å sensurere ting. Dette er helt forkastelig.

Vi taper aldri kamper på grunn av en spiller. Det er 11 kæll ute på banen.

SKJERP DERE FFKSUPPORTER.NET, hvis ikke blir dere lagt ned sånn som diskusjonforaet på stjernen.no.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 jun 04, 23:19
Endret: 09 jun 04, 23:55
Som jeg har prøvd å skrive tidligere, jeg blir kvalm av hets mot enkeltspillere, men oppslutningen var heller laber.

Og etter å ha lest noen av innleggene her i dag, har ikke jeg noe mer å tilføre på dette forumet.

Hvis personhets skal bli en rød tråd etter hvert tap, så finner jeg heller andre steder å diskutere fotball. For hvis hvert eneste tap skal vinkles mot enkeltspillere, og FFK ikke klatrer på tabellen, vil jeg ikke en gang tenke på hva slags innlegg som kommer mot sesongslutt.

Det lukter medgangssupportere med lynsjestemning lang vei av flere av debantatene her inne nå.

En liten påminnelse til de som rakker ned på Vebjørn Hagen. Så lenge det er Eggen jr som mener Hagen er den beste på den plassen, kan vel ikke Hagen la være å spille? Han gjør sitt beste, og hvis ikke det er bra nok, så er det klubben sin feil at de ikke har hentet inn forsterkninger på den plassen, ikke Hagen.

Tenk hvis dette hadde skjedd med dere på jobben. Du har gjort jobben lenge, men nå skal produksjonen øke betraktelig, og alt går fortere og det blir tøffere på jobben. Du mestrer ikke oppgaven. Er det din eller ledelsen sin feil da? Og hvordan ville du egentlig ha følt hvis samtlige skyldte på deg?

Det er litt sånn Hagen har det nå å. Han har gjort en bra jobb for FFK og så "øker produksjonen", vi rykker opp, og han er den som skal ha oppgaven.

Gå litt i dere selv før dere buser ut med personangrep. Er sikker på at mye av det er sinne etter et tap, og at dere ikke hadde skrevet det samme om det hadde gått en par dager. Men ærlig talt, de fleste av dere er voksne mennesker som bør ha såpass selvkontroll at dere klarer å komme med konstruktiv kritikk. Det ser det ut til at det blir mer og mer sjeldent av her på forumet, og dermed takker jeg for meg her.

Lykke til videre FFK, kommer til å følge dere i tykt og tynt :ffk:

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 09 jun 04, 23:27
Endret: 09 jun 04, 23:55
hagen var langt i fra den dårligste på ffk i dag! han bommet på straffe ok..,men hadde alle gjort jobben sin, hadde vi unngått straffer!

syntes hagen i det minste forsøkte i dag, noe ikke alle gjorde!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 jun 04, 23:30
Endret: 09 jun 04, 23:55
Det er ett godt poeng Shaggy. Det var en kollektiv kollaps som Kyvåg ville sagt det.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 09 jun 04, 23:41
Endret: 09 jun 04, 23:56
Bra at dette blir tatt på thomkat!

Synes imidlertid det er litt feigt av FFK1903 å melde pass. Bli heller på forumet og kjemp for å personhets bort! Vi trenger positive konstruktive innlegg og da har ikke forumet godt av at FFK1903 "melder seg ut".

Enig at moderatorene må gjøre noe.
Greit å diskutere prestasjoner, lag uttak etc, men det må være "folkeskikk" på dette forumet også! Oppfordrer herved moderatorene til å "slå ned" på personhets!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 09 jun 04, 23:42
Endret: 09 jun 04, 23:57
Hei,

Vi er fire stk moderatorer på forumet her, det er undertegnede, holters (som bor tar førstegangstjeneste i London og er en del opptatt), marle og mezz (som er i militæret)

Personangrep skal ikke tolereres, og om vi anser det som overtramp, skal det bli slettet. Men selv om vi er innom forumet VELDIG ofte, så kan vi ikke overvåke det 24 timer i døgnet. Vi har såpass stor tiltro til brukerne, at vi regner med at det skal gå bra. Og jeg synes de fleste av dere er veldig flinke. Jeg tør påstå at vi kanskje har det beste forumet blant klubb- og supportersider i landet. Og det er takket være brukerne som har dannet et bra miljø her, med mange saklige og gode debatter. Og ikke minst: høy aktivitet. Det vil vi bevare, og derfor er forhåndssensurering uaktuelt, og det er eneste mekanisme som kan stoppe uønskede innlegg 100%.

thomkat skrev: "SKJERP DERE FFKSUPPORTER.NET, hvis ikke blir dere lagt ned sånn som diskusjonforaet på stjernen.no."

Det er vi som bestemmer om forumet skal bestå eller ikke. Vi er ikke ansvarlige ovenfor klubben, så det er en ikke-sak. At vi kan skjerpe oss er greit nok, det kan vi nok, men synes det viktigst tross alt er at de brukerne som kommer med personangrep skjerper seg.

Vi jobber ikke i noen barnehage, men er moderatorer for et supporterforum. Fotball er følelser. Noen ganger koker det over. Men vi skal være de som trekker kjelen av plata, dersom det blir for voldsomt.

Kanskje har vi ikke gjort det denne gangen. Men innleggene kommer fort etter kamper, og jeg er ofte ikke på nett før en time eller to etter kamper. Denne gangen enda litt lenger tid. Da kan slikt skje, men jeg skal nå gå gjennom å se etter innlegg som evt bør slettes.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 10 jun 04, 00:03
Når Hagen kom ut for å ta den straffa var et som den alerede var brent, tipper jeg ikke var alene om å føle det. Hvorfor kunne ikke Eggen funnet et annen?

Jeg synes veldig synd på Hagen og tenker på han som en som ikke mestrer jobben sin. Men vi må huske at dette er profesjonelle fotballspillere og da må de tåle kritikk slik som vi andre må når vi har problemer på jobben. PS dette er ikke noe jeg sier bare pga dagens kamp.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 10 jun 04, 00:03
Alle skjønner nok at dere ikke kan overvåke alt hele tiden.
Dere gjør en kjempe jobb med det dere gjør.
Synes det er bra at dere tar dette alvorlig. Suverent at dere viser Vebjørn Hagen respekt og har fjernet den "usmakelige" tråden!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 10 jun 04, 00:37
Endret: 10 jun 04, 08:31
Jeg er vel en av få som gikk ut og forsvaret Vebjørn Hagen til å begynne med. Det haglet inn angrep mot ham, mens jeg var ganske så alene om å forsvare ham. Jeg må innrømme at det føltes betryggende når jeg så at støttemeldingene etter hvert haglet inn! En periode var jeg virkelig bekymret over hva fredrikstadsupportere egentlig stod for...

Når det er sagt; Costanza sa egentlig det meste som trengte å bli sagt, men thomkat...

Hvem i alle dager skal legge ned forumet vårt? :confused:

Jo! Og en ting til... I det ene sekundet får vi kjeft for å sensurere usmaklige useriøsiteter, i det andre får vi kjeft for at vi ikke gjør det... Det er jaggu ikke lett å drive websider! :rolleyes:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 10 jun 04, 00:48
Endret: 10 jun 04, 08:30
mange kan ikke kalle seg supportere, og klage så mye på enkelte spillere er latterlig.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 10 jun 04, 08:16
Endret: 10 jun 04, 08:30
Jeg antar at det er dere som er moderatorer som også eier siden, derfor er det også dere som bestemmer hva som skal sensureres eller ikke. Det er bra at dere går inn å tar bort direkte personangrep og det bør gjøres oftere.

For når man trekker frem Hagen som skyldig for tapet igår er man ute å kjøre. Og Hagen har fått så mye dritt på så mange debatter her og i FB at det er kvalmt.

Culemart, det du sier er at du vil selge (og det er ganske stygt sagt) Hagen. En spiller som har gitt så mye han kan for FFK. Han trener hardt, jobber og sliter så godt han kan etter egne evner og så skal han høre slikt? Skjønner dere ikke hvor lite innsikt dere viser når dere ved minste motstand griper tak i enkeltpersoner?

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 10 jun 04, 08:41
Bare ett lite personangrep fra meg: Culemart kryp inn i ræva di og forsvinn!

---------------------------






Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 jun 04, 08:51
Takk stenhard!! skal vurdere det.....:D

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 10 jun 04, 09:09
Opprinnelig postet av Holters
Når det er sagt; Costanza sa egentlig det meste som trengte å bli sagt, men thomkat...

Hvem i alle dager skal legge ned forumet vårt? :confused:



Jeg er helt enig med dere, og selvsagt kan ingen legge ned forumet bortsett fra deg. Jeg ble kanskje litt ivrig? :mad:
Men kanskje dere bør legge lista litt lavere? Vi bør ikke drive heksejakt her heller....

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 11 jun 04, 11:50
Synes generelt at det er altfor mye dritt her inne.

Det er dessuten de samme personenen som står for dette hele tiden.

Jeg forstår ikke vitsen?

På meg virker det som om disse tar ut frustrasjon fra alt mulig rart her inne. Fra jobben, fra at dama ikke gir deg lov,
fra høye bensinpriser osv... .

Alle ønsker vi vel det samme, et sted å diskutere FFK... Klubben vi alle ønsker skal bli best mulig.

Usakelige angrep og person-karakteristikker hører ikke hjemme her.

Alle som ser FFKs kamper er nok enige om hva som ikke fungerer. Både supportere, spillere og ledelse.

Det er selvfølgelig begrenset hva en kan si om dette utad fra klubbens side. Heldigvis har vi ikke en ledelse som Oslos såkalte stolthet.

Supportere må vise at en støtter klubben også i motgang. Alle gjør feil, og prestasjoner varierer, selvfølgelig. Hets er unødvendig.

Forumet må jo være et sted hvor vi kan utveksle meninger og informasjon. Ikke slenge dritt!!

jeg sa før sesongen at vi kommer til å ligge i bunnstriden, og at det blir spennende å se hvordan vi takler dette.. Foreløpig synes jeg supporterne, ihvertfall endel av de som er her inne på forumet, takler det dårligst.

Dårligere enn både spillere og ledelse.

Bergen i helga!!!!!!!!!!!!!!

Supportere støtter i motgang.


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 jun 04, 11:59
Att det er mye skrullinger her på forumet er jo hevet over enhver tvil. Fikk jo selv merke dette ved å skrive en tråd som, hm , brøt litt med vanlig kutyme. Må si att skjellsordene haglet til tider. Men det var gøy. Moret meg kostelig.
Ellers må jeg jo si att byen takler motgang utrolig bra. FFK ble spådd en 14 plass, så folk hadde lave forventninger. I motsetning til resultatene, har jo spillet til tider vært av gammelt godt merke. Ingen kjeder seg på stadion. Folk er nervøse, men de fleste har nok trua på at det går bra til slutt.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340