Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss borte i cupen!!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 28 mai 04, 21:50
Guttæne skal ut i cupkamp borte mot Moss 9. juni, hele oppsettet finner du HER

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 28 mai 04, 21:54
Endret: 28 mai 04, 22:10
Da blir det revansje fra i fjor. Greit nok. De har levd for lenge på den seieren nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 28 mai 04, 22:08
Å nei ..... Dårlige minner strømmer på her nå, får håpe at det går bedre enn sist !

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 28 mai 04, 22:10
Har en dårlig feeling angående den kampen der :D

FFK-Patriot

Knøttespiller

Ble medlem: 13 feb 04
Innlegg: 55

Lagt til: 28 mai 04, 22:25
Opprinnelig postet av Costanza
Da blir det revansje fra i fjor
Denne gangen vinner vi slaget om Østfold :ffk:

---------------------------

Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..

--------Stadion på FMV--------


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 28 mai 04, 22:54
Hvorfor får vi tre bortekamper på rappen? I denne kampen ville det vært ok å spillt hjemme. Kunne jo hende at mesteparten av tilskuerne hadde fått med seg kampen da. Melløs suger som det heter nå til dags.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 mai 04, 23:10
Endret: 28 mai 04, 23:14
Frykter at det samme som i fjor, skjer igjen. Moss gir alt og _skal_ vinne, mens FFK går ut på banen og er redde for å tape. Da går det som det gikk i fjor.

Men Moss virker ikke helt 100 % i år, som de var i fjor. Så vi har muligheten, og FFK er et bedre lag i år enn i fjor, selv om Moss også har forsterket en del...

EDIT: Blingset helt, så glem det første jeg skrev, som jeg nå har tatt bort ;)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 28 mai 04, 23:21
Nå blir det seier, vi har bedre mannskap i år!!! Moss er jo tross alt ikke bedre enn ett middels 1. div lag... ;)

---------------------------

Stadion på FMV!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 28 mai 04, 23:44
I en sånn kamp betyr én divisjon forskjell svært lite, det er slaget om Østfold, en kamp begge lag er redde for å tape, og Moss som underdogs vil gi alt og litt til... Hvis guttæne gir 98 % innsats her blir det tap, vi må ha full tenning fra start av!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 684

Lagt til: 29 mai 04, 00:02
Jeg er litt engstelig for denne kampen gett. Hadde blitt mye mere fornøyd med kvik :mad:
Det er klart,en revansje fra i fjor hadde ikke gjort noe.
Men frykter att lillebror komplekset til moss gjør at de yter over evne.
Uansett er ikke dette en kamp jeg kommer til å gå på da jeg liker å SE kampene jeg betaler for.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 29 mai 04, 00:38
håpløst at vi fikk bortekamp igjen!

håper det ikke på langt nær blir så mange fredrikstadfolk på melløs denne gangen, for jeg vil se noe. regner med at vi får det vanlige bortesupporterfeltet på langsiden denne gangen siden vi ikke blir så mange som sist?!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 mai 04, 00:51
Liker ikke at vi må møte Moss borte, mossingæne har en stygg tendens til å bli jævla breiale og skrytete hvis de vinner, husker når de vant en treningskamp (!!!) mot oss i vinter, da hagglet det med breiale mossejæ**** på diskusjonsforuma bortover, og de kaller oss breiale???

At vi får borte kamp IGJEN blir litt for dumt av NFF, har de ikke orden på det de driver med der eller???:mad:



Men håper på revansje fra i fjor! La oss vise lillebror moss hvem som er sjef i østfold fotballen en gang for alle!!! KNUSE MOSS 5-0 på melløs hadde vært sinsykt deilig! Da BLIR jeg breial mot mossinger ihvertfall!!!!!:D:ffk::D

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 mai 04, 00:59
Synes det er helt greit at lagene i de lavere divisjonene får spille hjemmekamper i cupen... Er klar over at dette ikke er konsekvent utover, det er vel ca. halvparten av TL-lagene som spiller borte igjen...

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 29 mai 04, 01:10
faen må vi til det jævla hølet igjen...
liker ikke det her ..
Nei vi får ta med klapperne å komme oss av sted

---------------------------

1 plass. 2005


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 mai 04, 01:15
Slapp av folkens med 5000 tilreisende fra Fredrikstad kommer vi til å jage bort Mossingane som skremt fjærkre, Vi kommer tross alt fra Fredrikstad og vi er kompromissløse når det gjelder å knuse Måssingær....

Det skal renne blod på meløs den 9 juni..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 mai 04, 03:18
forhåpentligvis gult blod....:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 29 mai 04, 03:19
Endret: 29 mai 04, 03:21
Dette er totalt talentløst. Tredje bortekampen på rad. F*** vi må ikke bare slåss mot dommerne. Vi må jaggu slåss mot forbundet også. Tror ikke engang jeg gidder å gå på den kampen. Orker ikke å stå en hel kamp til uten å se en dritt slik som det skjedde sist. Da måtte jeg se målet på tv. Så bare flass og bakhoder. Tror jeg blir hjemme i protest.

mosse_gutten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 04
Innlegg: 2

Lagt til: 29 mai 04, 09:37
En ting jeg vil si: Moss har også spilt to kamper på bortebane. Så når denne trekningen er tatt så var det nok mer tilfeldig hvem som fikk hjemmebane.

Og plasseringen: Kom tidlig davel så slipper dere å stå bak mål men på enden av ståtribunen.. Kan jo ikke plassere dere i midten. Har det skjedd på noen av bortekampene dere har vært at dere har stått på midten??

---------------------------

Mossing Til Jeg Dør


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 29 mai 04, 09:40
Hvis man ser på statistikken til Moss hjemme kontra borte, så er det gull å møte dem på Melløs ! :-)
De har tatt 4 poeng hjemme(4 kamper) men 10 borte(4 kamper)

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 29 mai 04, 10:54
Hadde de hatt "øott mer" sunn fornuft når det gjelder oppsett, så hadde de satt opp :ffk: mot Kvik.
Tror også det hadde vært ønske i Halden i steden for " Bleike Stabæk".
Derfor kan en tolke dette oppsettet må mange måter :
Uansett er ikke :ffk: gode nok til å slå Moss på Melløs i år, så greit nok at de forsvinner iCupen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 29 mai 04, 13:20
Melløs ja..hehe

En kompis av meg fikk krampe i begge leggane etter 15 min av kampen i nedoverbakkene på Melløs..

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 29 mai 04, 16:22
De som klager over at vi har fått bortekamp for tredje kampen på rad i cupen; det er ikke uanturlig! Det er vanlig at Tippeliga-lagene spiller borte i de to første rundene mot lag nedover i systemet (slik at de skal tjene penger osv) og det er også ganske vanlig at veldig mange TL-lag får borte i 3. runde (mange av motstanderne, gjerne 1. divisjonslag, har også spilt de to første rundene borte, så det betyr at flere lag nødvendigvis MÅ spille tre borte). Sånn er systemet. Og faktisk sees det ofte på som en fordel å spille borte i 3. runde. Da er det ganske sannsynlig med hjemmekamp i 4. runde og senere, når motstanden gjerne er vanskeligere.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Audi_A3

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 11

Lagt til: 29 mai 04, 16:31
Endret: 29 mai 04, 16:35
Til dere som klager over at dere fikk bortekamp:Er jo vanlig det når en spiller i Tippeligaen at det fort blir 3 bortekamper på rappen i cupen,men dere har jo ikke så mye erfaring fra toppspill de siste årene så det er jo ikke så rart at dere ikke skjønner det!!

Velkommen til Melløs 9.juni!!
:ffk: :D HAHAHAHAHAHA

---------------------------

Østfolds kuleste A3!!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 29 mai 04, 17:03
Tror det er bestemt at alle TL lag skal spille borte i de 2 første omgangene, mens i den tredje er det mer tilfeldig, men som Costanza sier så er det jo en fair sjanse i og med at alle TL-lag og de fleste 1.div laga har spilt borte i de 2 første kampene. Fordelen er jo som Costanza sa at vi vil mest sannsynlig få hjemmekamp i fjerde runde, og da er det stor sjanse for å møte ett tippeligalag, da kan hjemmebane bli gull verdt.

Men først må vi vinne på Melløs, og det tror jeg blir en skikkelig krigekamp, hvor det laget som vil mest og som klarer å utnytte de sjansene som byr seg, vil vinne! Vi er vel favoritter, men det er hårfint syns jeg, her må vi spille opp mot vårt beste for å vinne!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


skruknott

Knøttespiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 29 mai 04, 17:36
Hadde vi spellt hjemme, og heller klart å fordele summen i inngang på oss sjæl, og motstanderen på en vettu måte, ville alle parter dratt nytte av det. Stor odds for at det kommer endel mere folk på stadion enn f.eks på bøler. På den annen side er det sundt for hjemmelag i det ganske land, både å få vist frem sin egen stadio/sted til et lag knyttet til noe mere fokus, hjemmesupportærnes sjangse til å vise muskler, samt av interesse for lokal klubb og næringsliv forøvrig. Forstår også at en favoritt ikke er det lager som trenger hjemmesupportere. Når det gjelder akkurat denne kampen, så er det dog store spørsmålstegn ved utfallet av arena. har ikke et historisk overblikk over saken, men det lukter litt svidd. (og drittlukt er det ikke VI som er vant til) Hadde vært trist i fall det faktisk ikke blir en seier (noe som ikke er 100%sikkert før dommærn blåser av), hvis FFK ikke skulle fått med seg en eneste cup-krone i inngang? Det blir vel ikke tilfelle.

Muligheten til å vinne slaget om østfold skal ikke missbrukes igjen. Løkke tell!

---------------------------

ære være plankeb........


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 mai 04, 18:15
Mener å ha fått med meg en gang i tida at bortelaget får en andel av billettinntektene, noen som vet om jeg har rett?

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 29 mai 04, 18:39
kanskje jeg skal gjøre et jack ass stunt på melløs også ...

---------------------------

1 plass. 2005


Bjørn Holm

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 7

Lagt til: 29 mai 04, 18:58
:)Inngangspengene fra cuprundene går ikke direkte til klubbene. Disse pengene går til NFF, som igjen fordeler pengesummene ut på de forskjellige cup-rundene. Dvs. jo lenger i cupen man kommer jo mer kroner i kassa blir det, uavhengig av hvor mange tilskuere man har.

Velkommen til Melløs forresten. Håper vi får et verdig oppgjør både på banen og tribunen. :)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 mai 04, 19:44
Opprinnelig postet av Bjørn Holm
:)Inngangspengene fra cuprundene går ikke direkte til klubbene. Disse pengene går til NFF, som igjen fordeler pengesummene ut på de forskjellige cup-rundene. Dvs. jo lenger i cupen man kommer jo mer kroner i kassa blir det, uavhengig av hvor mange tilskuere man har.

Velkommen til Melløs forresten. Håper vi får et verdig oppgjør både på banen og tribunen. :)

Kan jo bli bra, dersom arrangøren klarer å slutte å selge billetter når det ikke er plass til fler, i motsetning til ifjor da et hundretalls FFK-supportere ikke så annet enn bakhodet til kællen foran, for ikke å snakke om at de til og med solgte ut presse-tribuna...

Banker svarte-gule mossekråker på tribunen og på banen gjør vi, så kan vi jo være venner etterpå likevel ;)

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 mai 04, 00:03
NFF har faktisk en regel som sier at alle TL-lag SKAL spille borte de 2 første rundene. I 3.runde er det ca 50/50 sjanse for å spille hjemme, MAO halvparten av TL-lagene spiller 3 bortekamper etter hverandre i de 3 første rundene..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 30 mai 04, 13:28
Jeg er klar over de reglene som gjelder for TL-lag i cupen, men det gjør vel ikke saken bedre. Så vidt jeg vet er 1. divisjon definert som eliteidrett (eller noe sånt) og da bør vel de samme reglene gjelde der som i TL. Hadde FFK vært satt opp mot Kvik eller et annet lag nedover i divisjonene så synes jeg det hadde vært ok, men jeg kan ikke se det som noen selvfølgelighet at FFK fikk bortekamp mot Moss.

Det jeg imidlertid reagerer mest på er at jeg må tilbake til det "hølet" av en fotballbane. Er vel kanskje litt pretansiøst og kalle det fotballbane men det får stå sin prøve. Banen er ikke lagd for mer enn en 5-6000 mennesker og når de som ifjor presset inn nesten dobbelt så mange, blir det helt håpløst. I tillegg så er det nesten 200 meter fra svingen vi stod i og ned til banen. Det føltes ihvertfall slik. Men dum som jeg er, så møter jeg nok opp i år igjen.

Tror forresten at forbundet har forregnet seg litt angående publikumsfremmøte. Tviler sterkt på at det blir mer enn en 5-6000 tilskuere på den kampen og da tror jeg faktisk jeg har tatt litt hardt i. Hadde nok kommet atskillig flere hvis kampen hadde gått i Fredrikstad.

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 30 mai 04, 15:46
Opprinnelig postet av jashin
bake til det "hølet" av en fotballbane. Er vel kanskje litt pretansiøst og kalle det fotballbane men det får stå sin prøve. Banen er ikke lagd for mer enn en 5-6000 .


Banen er lagd for å huse 22 fotballspillere, samt 3 dommere, hvorav to av disse løper på linjen.

Velkommmen skal du være til hølet hvor det arrangeres eliteidrett annenhver søndag, jashin!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 30 mai 04, 23:29
Er vel drøyt å kalle det MFK bedriver for eliteidrett...selv når kråkene var i toppserien var det vel knapt det, og nå...bakgårdsfotball!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Audi_A3

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 11

Lagt til: 31 mai 04, 01:53
Dere spilte i bedriftsserien for 2 år siden dere da eller??

---------------------------

Østfolds kuleste A3!!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 31 mai 04, 09:00
Regner med at dere er lei plassene dere fikk i fjor og vil sikkert legge en "plan" for å ikke havne på samma felt! Dette har de regnet med i Moss, slik at det vil være sperringer til stå. Regner med at det ikke kommer så mange fra Glomme, så vi tror klokkesvingen holder for alle i år! Så da får vi HELE stå for oss selv!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 31 mai 04, 09:34
Var litt spydig den! Men sett fra våre øyne så skal jo ikke bortesupportere ha noen fordeler i den forstand som kan virke i negativ rettning på vårt lag!

Plasseringa hos dere er ikke så jævli mye å skryte av den heller!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 mai 04, 10:06
Opprinnelig postet av Hjælmen

Plasseringa hos dere er ikke så jævli mye å skryte av den heller!


Den er sikkert ikke allverden, men det sier vel litt om hvordan det er for oss på melløs, skal ha med radio i år for å få med meg det som skjer... :p

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 31 mai 04, 10:27
Vurderer faktisk sitteplass, for å få sett noe...Så ille var det sist!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 31 mai 04, 11:48
Blir sitteplass på meg; går ikke på kamp for å bli fortalt resultatet av speaker...

---------------------------

-exit body, exit mind-


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 31 mai 04, 12:50
Er faktisk glad for å møte moss i cupen. Skal bli deilig å stoppe kjeften på de mossingene en gang for alltid.

Alle mossinger husker 1-0 kampen på Melløs, men det virker jo som om alle har glemt kampen på stadion som FFK vant 3-1. Treningskampen i vinter er det ikke vits å snakke om en gang. Hvem bryr seg om treningskamper? Ingen andre enn Mossinger.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Desha

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1

Lagt til: 31 mai 04, 13:08
ja ja moss borte.. slaget om østfold er i gang igjen.. men jeg har dårlig minner.. sist ble det ikke så moro mot lille moss.. men alle vet jo at moss har tap alle kampene mot de beste lagene i 1. divisjon, da må FFK slo dem denne gangen.. Håper at Kongen i Forsvaret er klar på Melløs.. :ffk:

---------------------------

hey.. FFK For alltid.. jeg som alle andre ønsker at FFK skal vise mer enn dem gjør nå.. FFK kan mer enn dette har.. Vi skal være i tippeligaen neste år..


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 31 mai 04, 13:25
Når blir billetter lagt ut for salg til denne kampen? Vil aristokraten selge billetter?

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 01 jun 04, 02:04
Billettane legges ut i dag!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 01 jun 04, 02:08
Hvor i Moss selges billetter?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Audi_A3

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 11

Lagt til: 02 jun 04, 02:57
Klubbhuset..

---------------------------

Østfolds kuleste A3!!


ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 02 jun 04, 08:44
Opprinnelig postet av Hjælmen
Var litt spydig den! Men sett fra våre øyne så skal jo ikke bortesupportere ha noen fordeler i den forstand som kan virke i negativ rettning på vårt lag!

Plasseringa hos dere er ikke så jævli mye å skryte av den heller!


Kanskje ikke så mye å skryte av i forhold til resten av tribunen, men i forhold til det hølet vi fikk i Moss er det ihvertfall noe å skryte av !!!!!

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 02 jun 04, 10:06
Opprinnelig postet av Costanza
Hvor i Moss selges billetter?


Kan også kjøpe på Moss Varm Mat! Resturanten på stadion! Den er oppe tell 2200!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 02 jun 04, 18:30
Moss Varm Mat, originalt navn på en restaurant. Det er vel MFK som driver den vel? Skulle ikke forundre meg om det selges varm mat der.

Vi får håpe at ikke MFK går amok iår igjen når de selger billetter. Det var helt j.... ifjor. Men skal ikke repetere det mer nå. Tror nok MFk får kjørt seg noe inni gamperæva.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 02 jun 04, 20:00
Opprinnelig postet av thomkat
Moss Varm Mat, originalt navn på en restaurant. Det er vel MFK som driver den vel? Skulle ikke forundre meg om det selges varm mat der.

Vi får håpe at ikke MFK går amok iår igjen når de selger billetter. Det var helt j.... ifjor. Men skal ikke repetere det mer nå. Tror nok MFk får kjørt seg noe inni gamperæva.

:ffk::ffk::ffk:


Orginalt ja! Kopierer ikke vi vettu,som andre gjør.....

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 02 jun 04, 20:37
Nei, Hjælmen dere kråkene er jo best. Det er noe alle vet. Behøver ikke gni det inn hele tiden. Plankehaugen har nok en del å lære der. Herlig stemning sist vi besøkte dere, også så orginalt med klapperne. Tok helt av det der. Nå har alle klappere nå.

---------------------------






Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 02 jun 04, 20:44
Lykke til; originalene i Moss.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 02 jun 04, 20:48
Og Hjælmen er selve byoriginalen :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 02 jun 04, 20:56
Det er en ting jeg har lurt på. Hjælmen har vært bruker av forumet her lenge før mange av oss. Han har skrevet mer enn de fleste av oss. Er det ikke Måss som er klubben hans? Greit, gutten virker grei nok han, men han er fryktelig engasjert i FFK. Spørs om det ikke er på tide å konvertere, Hjælmen? Blir jo ikke store forandringa. Bare så mye mye bedre. For deg vel og merke. Slipper du å stå borte på Melløs å rope ut i intet helt alene. Blir sikkert litt uvant for deg i førsten. Høre flere enn din egen stemme når du heier laget frem, mange flere. Lese om laget ditt i riksavisene dagen etter. Husker du hvordan det var? Begynner å bli en stund siden nå.
Uansett så er cupeventyret slutt for Måss 9 juni.

---------------------------






shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 02 jun 04, 21:42
enig! hjælmen virker som en grepa kar, tross moss!!! fesærn, det rima!!
han får konvertere til ffk, så får han oppleve god stemning og toppfotball også!!:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 03 jun 04, 17:18
Ja da janrafn. Jeg tenkte faktisk på det med bane kontra stadion med en gang jeg hadde postet det, men gadd ikke gå inn og redigere. Regnet med at folk med IQ høyre enn skonummeret sitt, skjønte hva jeg mente.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 04 jun 04, 00:04
Opprinnelig postet av stenhard
Nei, Hjælmen dere kråkene er jo best. Det er noe alle vet. Behøver ikke gni det inn hele tiden. Plankehaugen har nok en del å lære der. Herlig stemning sist vi besøkte dere, også så orginalt med klapperne. Tok helt av det der. Nå har alle klappere nå.


Gjett hva dere har i vente tell Onsdag...
*KlappKlapp*:mad::mad::mad::mad::(:(:mad::mad::confused::o:o

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 04 jun 04, 08:50
Hvordan er det med billetter til den kampen? Hvor får man kjøpt og evnt. hvor mye er igjen ?

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 04 jun 04, 09:57
Eneste jeg vet er at det går unna! Mossingene kjøper som gale nå! Men jeg tipper det blir mellom 4-6000 tilsk, så det blir ikke samma kaos som sist! Nå tjener ikke MFK en krone på kampen uansett, så NÅ vil portane stenges hvis det evt skulle bli fult!

Billetter kan kjøpes på klubbhuset fra 9-15 og på Moss Varm Mat fra 15-22!

Eller du kan bestille pr mail: mfk@mossfk.no

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340