Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva skjedde med stemningen??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 24 mai 04, 22:03
Endret: 24 mai 04, 22:06
Hva skjedde egentlig med stemningen på stadion i går??
Sitter her borte i england, og får desverre bare sett kampen på web-tv. Da Stabæk gikk opp til 0-1 så ble det helt dødt på stadion, inkudert plankehaugen. Greit at dere synes det er kjipt at folk går mot slutten, og der er jeg enig med dere, men synes det var skuffende med støtte når vi lå under. Det vanskelige er ikke å stå i 90 minutter, men å synge i 90 minutter når det går dårlig!!!!

---------------------------

Trallalla........


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 mai 04, 22:08
Var liv der til det ble 0-2, da ble det dødt..mulig det var vanskelig å høre det på web tv eller noe..Uansett så bør vi klare å holde på i 90 min uansett resultat:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 24 mai 04, 22:08
ja det dabba av etter scoringen med vi sang fortatt .. ble bare mye lavere

---------------------------

1 plass. 2005


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 24 mai 04, 22:11
Vet ikke helt .... Det var liksom en merkelig stemning fra vi kom inn på Stadion. Nesten litt dunkelt og vet-vi-har-tapt-før-vi-begynner stemning.

Kampen var i tillegg tam så det ble liksom aldri noe temperatur ut av noenting .... Før Stabæk scoret, da sank den allerede lave temperaturen til nærmere 0 punktet .... på Kelvin-skala`en.

Kan ikke skrive mer, er i en fortrengningsfase akkurat nå, så resten av kampen har jeg allerede glemt :D

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 24 mai 04, 22:57
Det jeg vel egentlig mente ned denne tråden er at det kanskje ikke skal ropes så høyt om skuffede tilskuere som går tidlig for å komme kjapt ut av stadionomerådet når en selv ikke greier å lagfe stemmning som supporterklubb. For all del, plankehaugen har min respekt for arbeidet de gjør, men tror ikke det å rakke ned på andre er noen løsning.....

---------------------------

Trallalla........


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 04, 23:05
Endret: 24 mai 04, 23:06
Jeg synes stemningen var god jeg, helt fram til 2-0 målet. Skjønner ikke helt at folk sier det var dårlig stemning på stadion hele kampen... Hovedtribuna var kanskje litt stillere enn vanlig, men Plankeaugen var gode fram til 2-0. Da fortsatte noen å synge, men mange holdt kjeft. Det at folk går på 2-0 er forkastelig. Synes også det er dårlig at stemningen synker etter 2-0 målet, men det er mye mer naturlig at stemningen synker enn at folk bare drar. Det er å vende ryggen til laget det!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 24 mai 04, 23:07

Stemningen.....var pregt av tabellen, håpet det beste, men fryktet det værste.

Men som Rise sa, har man jobbet i motgang, er det det deilig når det snur,
fritt sitert.

:ffk:Håper vinden snur snart.:ffk:

"Nattevakta"

n0rm

Knøttespiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 26

Lagt til: 25 mai 04, 07:08
Endret: 25 mai 04, 07:08
Satt på hovedtribuna. Det var mye dårligere stemning enn vanlig ved kampstart. Tror klappera kan ta mye av skylden der, makan til makkverk. Stygg skarp lyd som ødla klappe og syngelysten.
Ellers var det dårligere PH -hovedtribune synging. Antar PH var opptatt med å synge inn de nye sangene.

Mange som gikk etter 0-2 rundt meg, og mange murret at neste kamp gadd de ihvertfall ikke se. Trist, men jeg kommer ihvertfall kjørende fra Oslo igjen, kan bare gå en vei etter denne kampen. :ffk: vinner...

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 25 mai 04, 08:53
Det ser ut som noen drar på kamp kun for å vinne.. I motsetning til å se en kamp, en kamp som ender med at ett lag vinner. Dette er fotballens natur! Man kan da ikke gi opp av den grunn!

Selv om jeg ikke står i PH vil jeg oppmuntre til å virkelig trå til når vi ligger under...og heller roe det ned når vi leder. Gutta trenger ikke støtte når det går på skinner. Det er når man begynner å tvile på om dette går som støtten virkelig kan hjelpe. Men dette er vanskelig å få til, av samme årsak som målene preger kampen på banen, preger de også kampen på tribunen.

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 25 mai 04, 09:04
Synes PH var bra, men resten av stadion var det noe dødt over. Er enig med Anduril det lå liksom noe over hele stadion. Hadde sikkert tatt av hadde kamputviklingen blitt en annen. Men som kjent var spillet ræva og da ble stemningen enda mere ræva.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340