Husk meg
Brukernavn
Passord

Risholt ned som stopper!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 04, 02:28
I neste kamp mener jeg Risholt må flyttes med som stopper. Selvsagt vil jeg helst ha han på midtbanen, men så lenge Tor er ute og forsvaret er så ræva som det er nå, så må vi flytte ned han for å få litt ro i de bakre rekker... Vebjørn fortjener også å få starte nå, mot gamleklubben hans i Bodø..

Offensivt mener jeg nå at Stjerna bør benkes. Kosso er best sentralt. Oppskriften på seier i Bodø er raske og driblesterke vinger med gode innlegg inn til Dag Frode og Markus som begge er livsfarlige inni boksen.

Dermed ser jeg for meg følgende lag i Bodø:

Rotevatn

Czwartek
Risholt
Helland
Vebjørn

West
Kosso
Brenne
Stian

Ringberg
Hornseth

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Bamsefar

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 04
Innlegg: 6

Lagt til: 24 mai 04, 02:44
støtter deg der..

FFK patriot

---------------------------

Roy


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 24 mai 04, 03:24
Endret: 24 mai 04, 03:24
uenig, Risholt har ikke noe i forsvaret å gjøre. Det er jo han som er hele drivkraften og viljen fremover. Synes, hvis jeg kan si noe positivt om Stabæk-kampen, at forsvaret klarte seg bedre enn på lenge. Problemet var at de var så fokuserte på det defensive, at det gikk ut over viljen/evnen til å gå hurtig i angrep. Tror vi må vidre foredle dette defensive arbeidet. Får vi med West på topp, vil angrepspillet heve seg en dimensjon. Ringberg som oppspillspunkt er ok, men vi må ha folk som kommer etter. Derfor Risholt på midten, han er offensiv i tankemåten.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340