Husk meg
Brukernavn
Passord

Opp med Hodet FFK FANS!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 23 mai 04, 23:55
Endret: 24 mai 04, 00:13
Gleder meg til Tor er tilbake og Brian mipp mipp!Vi får tak i gode forsterkninger i sommer og klarer oss!Opp med hodet Alle FFK FANS!

:ffk:Vi kommer sterkere tilbake!
:ffk:

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 24 mai 04, 00:37
Gleder meg til Ringberg scorer seiersmålet neste hjemmekamp så alle pessimistene som ikke tåler motgang holder smella si jeg. Eller, da jubler dem kanskje litt. Og neste kamp vi har litt flaks og får stang inn.

---------------------------

Ære være plankebyen!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 mai 04, 00:51
Endret: 24 mai 04, 01:01
Som Roger Risholt sa..."Det er 18 kamper og 54 poeng igjen å spille om, og jeg skal spille i tippeligaen for FFK også neste år!"

Mange Kamper igjen! Ingen grunn til å grave seg ned!


---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 mai 04, 01:00
Det er nå laget trenger vår støtte.
Idag spillte laget den første virkelig dårlige kampen i år, allikevel kunne kamputfallet ha blitt et helt annet dersom vi hadde fått det soleklare straffesparket Stian ble snytt for i 2. omgang.

FFK har hatt alle marginer imot seg nå en god stund og det tærer selvfølgelig på selvtilliten til spillerne.
Mot Bodø/Glimt forventer alle at vi skal tape igjen. Da er vi i samme posisjon som før Molde kampen. Derfor vil laget overraske stort i Bodø og ta årets andre seier.Og da er selvtilliten og optimismen tilbake igjen både hos spillerne og supporterne.

Vi rykker ikke ned i år, vi kommer til å få mye å glede oss over før sesongslutt, folkens. :ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 04, 01:11
Godt å høre at noen fortsatt er positive, men det ser faktisk veldig tungt ut nå hvis man skal se realistisk på det...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 mai 04, 01:16
Vi vil ta poeng i flere kamper, som ingen forventer og vil vil helt sikkert også oppleve lignende kamper, som idag. Det er bare slik fotballen er. Man behøver ikke å utelukkende være positiv for å akseptere det.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Trultepus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 9

Lagt til: 24 mai 04, 02:02
Selv om FFK har kommet foreløpig svært dårlig ut med å vinne over de andre lagene i denne sesongen i år, må vi huske på at FFK gjorde i allefall en kjempe flott innsats i fjor på stadioen som resulterte at laget vant de fleste kampene.....

Har også hørt at FFK vant en del av kampene og har vært på toppen av tippeligaen i 1984...

Bare det sier meg at det er håp for at FFK kommer til å klare å komme på toppen igjen... Kanskje ikke i år, men sesongen er fremdeles enda ikke slutt så man kan aldri vite.....

Heldigvis så er det flere kamper som FFK skal spille, så dem henter seg nok inn igjen etter hvert.

Heia FFK!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 24 mai 04, 02:17
Jeg håper det skal komme noe positivt ut av kampen i dag. Minns at vi hadde en lingnende begredelig kamp mot Alta i fjor, og etter det så tok vi 5 strake seire! Nå tror jeg ikke vi tar 5 strake i år, men kanskje dette kan gjøre at guttane samler ser i bånn(som Eggen sier) og reiser seg mesterlig i de neste kampene. Jeg tror også kampen i dag kan føre til at guttane slepper seg mer løs og ikke er så redde for å tape i de neste kampene, for med den prestasjonen i dag så har vi på en måte nådd bånn. Nå trenger de ikke å være redde for å skuffe seg selv og oss lenger, for stort mer skuffa en jeg(vi) ble i dag kan jeg(vi) vel ikke bli, og sånn sett så har guttane alt å vinne i tida fremover.

Håper og tror at vi kommer styrka ut av dette og at poengene begynner å tikke inn allerede neste søndag!:ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 24 mai 04, 03:59
Og som sant skal sies; så synes jeg forsvaret fungerte bedre i lange perioder. MEN, litt for mye fokus på det defensive.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 24 mai 04, 09:40
Det er 3 poeng opp til sikker plass og det er ingen umulighet å ta igjen. Det er iallefall ingen grunn til å miste trua nå!

Tror hjemmeseirene vil komme etterhvert, og med tanke på at Eggen har sagt at forsterkninger kommer føler jeg ett stort håp om å bli i TL også neste år... OG DA!!!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 24 mai 04, 11:47
... 3 poeng til kvalik er ikke noen umulighet det... Får vi snart marginene på vår side kan vi klatre her ja....



RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 24 mai 04, 15:45
Teoretisk kan alt fortsatt skje. Praktisk får vi se etterhvert.

For å si det slik:
Tromsø, Odd og Rosenborg kan fortsatt rykke ned, teoretisk. Teoretisk, så kan FFK vinne tippeligaen.

En teori som virker mye mer sannsynlig er at FFK holder seg i TL. Det tror jeg de gjør. :D

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340