Husk meg
Brukernavn
Passord

Gleder meg til høsten!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Biggus

Bedriftsspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 9

Lagt til: 18 mai 04, 21:23
Jeg har akkurat vært på Navestad og sett 2. laget i aksjon, det var en oppløftende opplevelse. Det endte 5-0 til FFK, og det kunne fort vært mer.

Spesielt gledelig var det å se Gherland McDonald og José Garro for første gang, de dominerte stort og eide hver sin omgang. McDonald ble byttet ut med en strekk tidlig i 2. omgang, men før det gjorde han akkurat som han ville - snurret rundt med hele Navestad-laget og var fryktelig nær et mål eller to fra sin venstrekant.

José Garro kom mer til sin rett som sentral midtbanespiller når spillet gikk mer gjennom midten og han fikk være spillefordeler. Han var spesielt bra på å vifte vekk motstandere og skaffe seg rom, slik at han fikk god tid til å slå krempasninger.

En annen spiller som viste klasse i dag var Anders Holberg, som viste stor fart og teknikk på sin høyrekant scoret to mål og la opp til ett. Kenneth Rønningen var også sterk i rollen som møtende spiss.

Nå er det bare å glede seg til Costa Rica-gutta blir gamle nok til å spille i Tippeligaen, høsten kan bli fin!

---------------------------

i gode og onde dager / vil vi trofast møte opp


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 18 mai 04, 21:44
Oppløftende å høre, men jeg visste ikke at det var 18 års aldersgrense for å spille i TL... Er du helt sikker på det?

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 18 mai 04, 21:45
Opprinnelig postet av BøgeJon
Oppløftende å høre, men jeg visste ikke at det var 18 års aldersgrense for å spille i TL... Er du helt sikker på det?

Det er 18årsgrense dersom man kommer fra et annet kontinent.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 18 mai 04, 21:47
Hvis du er fra et ikke eøs land eller noe så kan du ikke spille før du er 18.
Tror det er noe sånt....

---------------------------

Signatur:

max 250 tegn


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 19 mai 04, 15:24
Stemmer det Costanza sa. Det er 18års grense for spillere fra ett annet kontinent. Dette er for at klubber ikke skal begynne med rovdrift av veldig unge spillere. F.eks Freddy Adu som det har vært så mye skriverier om. Kan ikke komme til Europa før han er 18 år.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 20 mai 04, 22:29
Kjenner de to fra Haugetun FHS og kan si at de gleder seg stort til å vise at de er gode nok for A-laget.. det er jo det de har kommet hit for å gjøre, ikke leke seg med forvirra Navestad-spillere :p

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 20 mai 04, 22:38
Ja, de er gode i 3. divisjon og på juniorlaget, men spranget opp til Tippeligaen er enormt. Men for all del, viktig å gi de små smaksprøver og eventuelt se om de holder mål foreløpig

:ffk:

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 mai 04, 13:01
Disse to blir gode nok allerede til høsten, men enda bedre til neste år.

Men husk, hvis vi får 3-4 virkelig forsterkninger til sommeren, som skal gå rett inn å gjøre laget bedre, så blir det tilsvarende 3-4 spillere på nåværende mannskap, som må vike plass. Det blir nok 2 forsvarsspillere og 1-2 lenger fremme på banen, og så kan man jo begynne å lure på hvem det blir.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340