Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva har skjedd med Ringberg??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Erlend

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 apr 04
Innlegg: 3

Lagt til: 20 apr 04, 18:33
Sliter med måltørken, men jg tror han kommer tilbake!!!!! :ffk:

---------------------------

Hilsen en stoooooor FFK-fan!!!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 apr 04, 22:38
skjedd?nivåforskjellen mellom 1 div og tippeligaen har blitt for stor for han...mangler fart(mye å si) og møter mye bedre spillere...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 20 apr 04, 22:52
Hmm....han har ikke scort på to kamper, neivel. Men han har strengt tatt ikke SPILT så mye dårligere enn i fjor. Var helt OK mot rosenborg, mangla bare måla. Ringberg er ikke, og har heller aldri vært, en type som briljerer. Han har aldri hatt fart til å dra forbi spillere, ei heller i 1.divisjon. Men han scorer mål, når han er i form. Og det er jeg overbevist om at han kommer til å gjøre også i år. For å si det sånn: han har hatt måltørke også i treningskampene, og da mot tidvis dårlig motstand. Så jeg tror denne måltørken har like mye, om ikke mer, med en sviktende målkurve å gjøre..

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 21 apr 04, 01:18
Hvordan er farta til molde-forsvaret forresten??

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 apr 04, 08:15
ringerb har så vidt jeg husker ikke laget et mål i en seriekamp siden førsten av oktober i 2003

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 21 apr 04, 09:07
Vi har flere spillere som kan score og dermed ta litt av presset bort fra Marcus. DA kommer måla rennede inn...

Jeg tror det kun er snakk om tid. Selv de beste spissene i verden, kan ha 10 kamper uten mål. Tolmodighet mine venner :-)

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 21 apr 04, 10:06
Jeg har aldri helt skjønt hvorfor mål plutselig skal "renne inn". Det handler om ferdigheter. Vi får håpe at nettopp det vil bedre seg :D

:ffk:

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 apr 04, 11:46
Personlig driter jeg i treningskampene. Om han (eller laget) ikke har scora de siste 15, er det bare de siste to som teller. Mot Rbk virka det som Marcus hadde litt vel mye defensivt ansvar, og da mangler han nok litt tempo hvis han vil være med oppe hver gang. En liten digresjon bare; Det som forundret/forargret meg mest mot Rbk var at ingen løp i bakrommet, før West entret banen. Hadde liksom sett for meg at Hornseth skulle ta på seg den oppgaven...Tipper West starter mot Molde til fordel for Hornseth.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 21 apr 04, 11:53
Enig med "Olavsen" har vel ytret noe om dette før. Kalt det misbruk av Ringberg.
Heller fortsatt i den retningen West på kanten og Brenne i denne "Bakrom" rolla.
Uansett Ringberg på topp, han spilte forestewn meget bra etter min ringe mening mot RBK.
Hornseth holder ikke mål, derfor må jeg si det var meget spennende det Jan F lanserte i F-B i dag.
"Litj- Iversen" bør nettopp være mannen for :ffk:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 apr 04, 12:45
Ingenting har skedd med Ringberg - han trenger støtte nå, ikke supportere som tviler på hans kvaliteter. Har han ikke skåret før halvspilt serie kan man begynne å vurdere, men det blir for dumt å si at han har måltørke nå. Det kommer.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 21 apr 04, 13:00
Klipper inn en bit fra f-b.no

Ringberg har aldri før spilt på et så høyt nivå som han nå gjør i norsk eliteserie.
- Forskjellen fra i fjor, ja for ikke å snakke om året før, i 2. divisjon, er kjempestor. Jeg fikk ganske mye juling, og tok mange smeller av Lillestrøms midtstoppere, forteller Markus.

Hvis en stopper er god (og det er de fleste i TL) setter han en standard i første taklig av en spiss. Han tar spissen litt ekstra tøft, slik at spissen (hvis han er litt svak) blir litt usikker i neste oppløp.
Ordtaket : den sterkeste vinner !
Dette gjør at spissen ikke kommer til sin "rett" og "sløser" med sjansene.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340