Husk meg
Brukernavn
Passord

Peters omskoleres til stopper!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 20 apr 04, 13:58
Endret: 20 apr 04, 14:02
Ganske overraskende, men Eggen liker jo å omskolere midtbane- eller angrepsspillere til forsvarsspillere. Nevner bare Jørgen Pettersen, Roger Risholt, Stian Johnsen, Bjørnar Johannessen m.fl.

Sist ute i rekken er altså Christian Petersen. Blir veldig spennende å se hvordan dette går. Men for Peters sin del så er nok konkurransen så stor på midtbanen, så han neppe har mye å tape på det.

Hadde ikke vært meg i mot om dette ble nok en genistrek av Eggen!

Se her

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 20 apr 04, 14:08
Endret: 20 apr 04, 14:10
På generelt grunnlag mener jeg spillere bør brukes i den posisjonen på banen der de er best.

Jeg var ikke spesielt fornøyd når Eggen eksperimenterte med Risholt som stopper, ikke fordi han ikke gjorde noen god stopper-jobb, men fordi han rett og slett er bedre på midtbanen.

Med Trondsen ute, er situasjonen imidlertid en annen, og det er nødvendigvis behov for forsterkninger i bakre rekke. Ingenting er vel bedre enn hvis Christian nå viser seg å fungere bra som stopper, men jeg har mine tvil. Vil tro det blir vanskeligere å omskolere Petersen, som er en etablert midtbanespiller, enn det var å omskolere en ung Jørgen. Syns dessuten Jørgen gjorde en utmerket jobb mot RBK, og håper han får tillitt igjen mot Molde.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 20 apr 04, 14:11
Det var overranskende lesing. Er han rask nok? Han kunne nok blitt en bra spillende midtstopper. Har roen med ballen. Tøff i duellspillet. Spennende!

---------------------------






Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 20 apr 04, 14:39
Billigere dette enn å kjøpe skjorta av seg! Får håpe det blir en suksess...

---------------------------

Stadion på FMV!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 20 apr 04, 14:50
Synes dette høres helt fint ut. En ny stopper er kjærkommen... Og av alle offansive spillere er vel Peters den jeg helst ser som stopper...

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 20 apr 04, 15:07
han kan bli bra ja, men vi må ikke gå rundt å tro at han blir trondsen 2.

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 20 apr 04, 15:43
Den tanken hadde jeg ikke tenk- men det er vel kanskje derfor jeg ikke sitter i Eggens posisjon. Det er vel ikke så mye å tape på det. La Peters trene som midtstopper, samt spille det på en 4-5 rekruttkamper, så kan han få en omgang eller to i den posisjonen i løpet av sommeren, for å se om det var et lykkelig valg.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Fetter Anton

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 4

Lagt til: 20 apr 04, 15:51
Jeg har enda til gode å se Peters spille en riktig god kamp på midtbanen, så hvis han kan gjøre nytte for seg i forsvaret så ville jo det vært topp.

---------------------------

Borte bra(Trondheim), hjemme best(Fredrikstad)


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 22 apr 04, 10:07
Jeg stusser litt på det ettersom jeg mener at Peters er relativt brukbar fra midten og frem.
Vi har jo allerede andre gode forsvarsspillere. Hva med Fallay, forresten?

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 22 apr 04, 13:32
Enig at Peters er bedre fremme. Sett han opp som spiss og flytt ringberg ned på stopperplass hvis det er krise.
Peters har aldri spilt stopper det har ringberg. Ringberg har erfaring fra plassen tidligere, også slipper han å tenke på at han må score. Da får noen andre det presset istedet.
Spiller ringberg stopper så kommer målet hans!
Hvis han fortsetter i flere kamper uten å score mål så er han vel ute av første 11`vern. Bedre da at han kan holde seg i form i stopper rollen når vi har krise der.

Kanskje litt på kanten forslag, men FFK må gjøre noe for å snu trenden. Det blir ikke mange poeng av hederlige tap.

(Blir trondsen lenge borte så håper jeg imidlertid Tore finner på å ta et lite comeback- det hadde vært helt suverent!)

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 22 apr 04, 13:37
Hubro7: Slutt med det der Tore P greiene nå. Han har slutta. Var ikke så veldig god i fjor heller. Hadde nok falt i gjennom.

---------------------------






Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 22 apr 04, 15:14
Jeg skal ikke mase om Tore jeg. Personlig så synes jeg det kunne vært en bedre løsning nå enn Peters på midtstopperplass. Blir Trondsen borte så trenger vi helt klart forsterkninger i bakre ledd. Etter min mening er Helland litt for treg og Jørgen litt for urutinert til å holde topp nivå en hel sesong. I tillegg så drar Helland på seg en del gule kort. Vi trenger en rutinert forsvarsspiller. Tor er mannen, men hvis han blir lenge borte så kunne Tore vært et alternativ. Det er lenge til overgangsvinduet åpner igjen så vi evt kan forsterke med andre spillere. Redd at vi taper for mange kamper frem til overgangsvindet åpner. Riktignok så klarte vel Aalesund nesten bragden i fjor å redde plassen selvom de ikke vant på de 11 første kampene, men tror vi ikke skal gamble på det.

Kom akkurat på en spiller. Fallay. Er han fortsatt skadet? Hvor lenge evt? Hvorfor er ikke han aktuell på stopper plass nå?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 22 apr 04, 15:17
Tror Fallay er skadefri nå, men gutten har jo nesten ikke rørt en ball siden han kom til klubben og har vel ikke særlig med kamptrening, så tror ikke han er aktuell med det første. På sikt derimot... Han virket jo veldig lovende de få treningskampene han fikk spille for fjorårssesongen startet, før skademarerittet hans startet...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 22 apr 04, 19:28
kan dere slutte å vri alt til en samtale om Tore P?!?!?!?!Han er ferdig i klubben..finito,adios...:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340