Husk meg
Brukernavn
Passord

Lykke tell i jakten på rekorden!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 16 apr 04, 23:04
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article213145.ece

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 16 apr 04, 23:09
hehe tror vi klarer oss med det hehe blir ikke noen mål til søndan hehe

---------------------------

1 plass. 2005


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 16 apr 04, 23:58
Kjempeinteressant å fortsette en statistikk det ikke har skjedd noe med på 20 år...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 apr 04, 03:58
Opprinnelig postet av Pk
Kjempeinteressant å fortsette en statistikk det ikke har skjedd noe med på 20 år...

akkurat det viser at ffk har blitt et "mobbeoffer" for norsk media nå. skal bli deilig og motbevise alle disse mediadrittsekkene som hele tiden må trekke frem noe negativt om ffk...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 17 apr 04, 09:01
Endret: 17 apr 04, 09:06
ajg skrev:
akkurat det viser at ffk har blitt et "mobbeoffer" for norsk media nå. skal bli deilig og motbevise alle disse mediadrittsekkene som hele tiden må trekke frem noe negativt om ffk...[/quote]



Skjerp deg ajg!(unnskyld at jeg er litt skarp i ordbruken)
FFK har ikke blitt noe mobbeoffer, ikke tenk tanken engang!

Vi får så mye meida oppmerksomhet, og noe må jo også tuftes på faktiskeforhold. Vi slipper inn mange mål, og det må det gjøres noe med. Enkelt og greit.
Rent fotball faglig har alle jo grunn til å stille spørsmål om FFK er gode nok, og det passer oss bra. Vi er i Tippeligaen og vi slår nedenfra og da treffer vi godt.

Vi har et potensiale som er stort, og det kan ta litt tid med å nå.

Hva med bussrekorden. Den / de har det vært mye positivt om, og her om dagen var det FFK både på NRK 1 og TV Norge samtidig. Jeg har aldri skiftet kanal så fort fram og tilbake noen gang.


Når det gjelder Hjælmen`s sitt innlegg, har jeg bare en ting å si.
Vi jakter på flere buss rekorder!
35 busser, det er like mange busser som det Moss har hatt på sine tre siste sesonger.

Klarer Kråkevingen å få sendt avgårde like mange busser som Plankehaugen?
Kråkevingen kan få bruke fire år og vi har bare lov til å regne med èn bortekamp.

Det er jo nesten urettferdig! vil mange si, men jeg tenker at dette kan jo inspirere Kråkene til virkelig å få et stort bortefølge.

PS: Minibusser regnes ikke med!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 17 apr 04, 11:24
Endret: 17 apr 04, 11:25
En statistikk som går over 20 år er selvfølgelig bare tull. Har ingen ting med realiteter å gjøre. Da kan vi jo like godt bruke maratontabellen som utgangspunkt for hvem som skal spille i tippeligaen, forresten så hopper vi over alle kamper som er spilt på 80, og 90 tallet.....................

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 17 apr 04, 21:22
Endret: 17 apr 04, 21:26
Jonek:

Det er ikke så galt å si at ffk har blitt et mobbeoffer i nasjonal presse. Eggen mener hvertfall akkurat det samme.

Når madia drar fram en statistikk fra 20 år siden, er det ikke så vanskelig å se at de er ute etter å finne/slenge "dritt" om ffk.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 18 apr 04, 00:21
Opprinnelig postet av Jonek
...





Når det gjelder Hjælmen`s sitt innlegg, har jeg bare en ting å si.
Vi jakter på flere buss rekorder!
35 busser, det er like mange busser som det Moss har hatt på sine tre siste sesonger.

Klarer Kråkevingen å få sendt avgårde like mange busser som Plankehaugen?
Kråkevingen kan få bruke fire år og vi har bare lov til å regne med èn bortekamp.

Det er jo nesten urettferdig! vil mange si, men jeg tenker at dette kan jo inspirere Kråkene til virkelig å få et stort bortefølge.



[/quote]

Nå vil dette bli brukt som"tilbakemelding" i flere år framover! Akkurat som det med : Vi har mest tilskuere osv...

Nei, vi i Moss vil aldri klare 35 busser på en kamp! Nå er byen deres sultefora på toppfotball! Hadde vi vært i sumpa i 20 år kunne vi sikkert klart noe lignende!
Må nå har vi ikke vært bortskjemt med gode resultater døm siste 10-15 åra heller! Vi har bara vært med i gode selskap i flere år!
Så rekorden med bortefølge har dere, det er en prestasjon i sjøl! Men syngende supportere? Der har dere mye igjen å jobbe med, men det har nok et bra potensialet!
Kan bli enda bedre med adskilt felt! Men trur Østfoldinger er ganske treige i seg sjøl!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 18 apr 04, 00:56
mye sant i det han øøøøhjælmen sier dere .. og desuten er det litt flere som bor i fredrikstad en i moss ...

---------------------------

1 plass. 2005


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 19 apr 04, 07:46
Endret: 19 apr 04, 07:47
ajg: Jeg hadde ikke lest det Eggen hadde sagt, men jeg regner med at du har fått litt inspirasjon fra han.
Jeg mener Eggen driter på draget med slike uttalelser. Da legger man opp til mobbing selv.
Vi må ikke ta begynne å syte slik.

Hjælmen:

Jeg er enig med deg i at Plankene kan bli bedre på sang fronten, men det tror jeg det jobbes godt og målbevisst med.
Dere har vært med litt lengre enn oss på den fronten, om vi ikke tar med supportermiljøet rundt Stjernen som jeg dessuten var veldig engasjert i fra 1977. Morro er det at det skjer noe på stadion også.

KjellK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 25 apr 04, 20:03
Opprinnelig postet av Hjælmen
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article213145.ece


Hvilken rekord ???:D

---------------------------

Med sportslig hilsen

KjellK


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 25 apr 04, 20:08
Bra du tok frem denne KjellK :D

Har allerede sendt mail til dag.langeroed@tv2.no og spurt om han kommer til å følge opp artikkelen :D

Deilig!

---------------------------

#18™


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 apr 04, 23:38
Synd for deg at rekorden gikk i dass da, Hjælmen...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 25 apr 04, 23:47
Liker ikke Molde alikkavæl....:cool:

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340