Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget mot Kamma

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 apr 04, 13:48
Endret: 06 apr 04, 13:48
Laget i dagens generalprøve før seriestart førstkommende søndag er tatt ut. Lagoppstillingen her gir vel en veldig god pekepinn på hvem som starter mot LSK og er derfor veldig interessant. Fikk også noen svar:

Steinar Sørlie starter nok en gang i mål. Hvis han ikke spiller en eksepsjonelt svak kamp, føler jeg meg sikker på at Eggen velger ham som førstekeeper mot LSK.

Forsvaret er som sist mot Brann. Virker som det er denne gjengen som får tillit. Spennende med Stian.

På midtbanen er Håkan satt ut til fordel for Christian Petersen. Litt overraskende. Ikke at Håkan ble satt ut (trenger nok mer tid på seg), men at Peters skal gå inn på venstre midtbane. Personlig ville jeg heller hatt Stian Johnsen eller Simen Brenne her.

På topp blir det Brenne og Ringberg. Personlig ville jeg kanskje foretrukket Hornseth og Ringberg, med Brenne på venstre midtbane.

Laget er altså:

Steinar Sørlie
Pål Andrè Czwartek
Tor Trondsen
Roger Helland
Stian Johnsen

Brian West
Roger Risholt
Tero Koskela
Christian Petersen

Simen Brenne
Markus Ringberg


Benken:
Anders Rotevatn
Håkan Söderstjerna
Dag Frode Hornseth
Jørgen Pettersen
Magnus Riis
Bjørnar Johannessen

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 06 apr 04, 15:20
håpløst at peters starter.. håper inderlig ikke at han starter på åråsen!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 apr 04, 15:25
Virker som Eggen har bestemt seg for 10 av posisjonene nå hvertfall, mens venstre midtbane er den eneste det er litt usikkerhet rundt.

Mitt ønske blir altså enten Stian Johnsen på venstre midtbane med Vebjørn Hagen som venstreback (er han frisk?), eller Stian Johnsen som venstreback, Simen Brenne på venstre midtbane og Dag Frode Hornseth på topp.

Dog, jeg pleier ikke få viljen min ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 06 apr 04, 15:28
Synes egentlig det laget høres bra ut, til Søder er i god form. Liker Peters... :)

- !

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 apr 04, 15:36
Peters er en god fotballspiller han, men synes ikke han passer som kantspiller.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 06 apr 04, 15:59
Stjerna er ikke med fordi han er skadet (igjen).

---------------------------

-exit body, exit mind-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 apr 04, 16:00
Mhm.. leste det akkurat nå. Regner med at det da er ganske sikkert at han heller ikke spiller serieåpningen. Håper han kommer tilbake i slag snart. Kan bli en veldig viktig spiller i år.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 06 apr 04, 16:11
Enig i at Peters ikke er en Brian West/Stian (eller Giggs for den saks skjyld), men han har bra defensive egenskaper og, og tror ikke nødvendigvis det er kjipt borte mot Lillestrøm....

- !

ohn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 sep 03
Innlegg: 12

Lagt til: 06 apr 04, 16:19
Synes Bjørnar Johannesen hadde fortjent en plass når Håkan er skadet, han kunne klart seg godt på venstre midtbane

---------------------------

FFK`er i Sarp


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 apr 04, 16:42
Hørte Eggen si på radioen at Håkan også er uaktuell til å starte kampen mot Lillestrøm. Men kan hende han blir med i troppen og kan komme inn som en slags joker. Er visst Håkan selv som har kommet frem til at han mangler litt for mye fortsatt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 06 apr 04, 17:52
Synes heller ikke Christian "rundingsbøye"-"karusell"-"se jeg kan gå i ring med ballen nesten limt til støvellen" Petersen er noen kantspiller...

Han er vel egentlig best i midten, ikke det at det betyr noe spes all den tid jeg faktisk lever med 185 i puls hver gang han får spille tid...

Jada, jada, leste Roger`n sitt innlegg hvor han ber oss være positive og støttende, men sorry, jeg klarer ikke å se hvorfor Peters får starte... (bortsett fra det åpenbare da, han er en av KTE`s gullgutter, men den diskusjonen har vi hatt før)...

Nei, hadde heller sett Stian eller Bjørnar på venstrekant, begge kunne klart den rollen bra... I mine øyne bedre enn Peters...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 apr 04, 18:01
Enig i din beskrivelse av Peters. Synes han mangler fremdrift og derfor blir veldig tam som kantspiller. God til å drible av et par mann, men kommer liksom ingen vei med det. Dessuten har han en del skumle pasninger på tvers. Bør fungere som backup på sentral midtbane, mener jeg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 06 apr 04, 18:18
Hører at Jørgen starter i stedet for Helland.. hva kan være grunnen til det? ønsker eggen jørgens luftstyrke mot LSK?

ellers mener jeg at enten Simen eller Bjørnar bør ta venstrekanten, ikke peters! Stian må spille back, for vebjørn er for dårlig.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 apr 04, 18:26
Endret: 06 apr 04, 19:07
Helland står over pga kink i nakken ifølge Radio Fredrikstads Svein Bergstrøm. Han hadde derimot sagt at han var klar til seriestart.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340