Husk meg
Brukernavn
Passord

supporter rangering.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 15 mar 04, 15:14
Endret: 15 mar 04, 15:21
Jeg har sakset et innlegg fra VG.debatt og her er det vel noe "å synse om"???
Hvor skal vi legge listen til året?

VG Debatt

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 15 mar 04, 19:45
Endret: 15 mar 04, 19:45
Uten så alt for mye innsats så er det vel ikke noe problem å komme 7-8 plass tror jeg. Når DJPete og gjengen hans setter i gang og alle andre er med å hjelper til så burde vi kunne klatre 3-4 plasser til.

Forsetter trenden fra i fjor med veldig mye mennesker på bortekamper så bør vi i alle fall få bra scor for bortebane, og hjemme er det jo som oftest littegranne liv.

Hva synes DJPete som er sjef for dette da?

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 15 mar 04, 19:59
Endret: 15 mar 04, 20:00
Ut fra de kriteriene som er lagt til grunn, så bør vi kunne klare en plass midt på tabellen. Men vi får neppe så høy score på bortebane bare fordi vi er mange. Antall stående, syngende supportere teller nok definitivt mest. Om 300 av 1500 synger på en bortekamp, får vi helt sikkert kommentaren: "Mange supportere på bortebane, men minus for få syngende." Neppe pallplass, men gode muligheter for å bli blant de 5-6-7 beste, hovedsaklig på grunn av forventet god innsats på bortebane.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 15 mar 04, 21:08
Jupp, nogenlunde enig om plasseringene der. Kjenner du "Eruvatar " Lars ? Mener at han er ganske aktiv innen NSA, muligens en av lederne av Kjernen eller noe slikt. Mulig at Holters vet bedre hvem han er ?

Er i alle fall han selv som har satt opp denne rangeringen han skrev på VGD, og den var bra den.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 15 mar 04, 22:25
Vet ikke hvem dette er og ergo heller ikke om vedkommende er aktiv innen NSA. Er vel en i forumet på kjernen.com som har et eller annet eru-nick. Kjernens mann i NSA-styret er forøvrig John Inge Korsgat. Tror han bruker nicket korsgat i Kjernen-forumet, uten at jeg skal være for påståelig.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Mikkel K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 11

Lagt til: 16 mar 04, 10:32
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Vet ikke hvem dette er og ergo heller ikke om vedkommende er aktiv innen NSA. Er vel en i forumet på kjernen.com som har et eller annet eru-nick. Kjernens mann i NSA-styret er forøvrig John Inge Korsgat. Tror han bruker nicket korsgat i Kjernen-forumet, uten at jeg skal være for påståelig.


Eru er mannen som kan lage fanzine!! Han lager Zine-Vest :D

---------------------------

www.stangut.no


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 mar 04, 18:11
Opprinnelig postet av Anduril
Uten så alt for mye innsats så er det vel ikke noe problem å komme 7-8 plass tror jeg. Når DJPete og gjengen hans setter i gang og alle andre er med å hjelper til så burde vi kunne klatre 3-4 plasser til.

Forsetter trenden fra i fjor med veldig mye mennesker på bortekamper så bør vi i alle fall få bra scor for bortebane, og hjemme er det jo som oftest littegranne liv.

Hva synes DJPete som er sjef for dette da?



Sjef, nei. Ivrig, JA!!
Det jobbes iallefall iherdig på flere kanter for at vi skal kunne klare å skape mere trøkk på tribunen.
Første skritt i så henseende er som annonsert, å spille inn CD. Du Anduril burde være selvskreven deltaker på "øvingskvelden". Venter fortsatt på din telefon:-)
Det er også mange ideér til hvordan forspillet til LSK-kampen kan gjøres, og det blir helt sikkert kanonbra.

FFK har et potensial etter min mening, som ligger tett opptil Kanarifansen sitt. Det er mange ting som må klaffe for å få ut potensialet, men det er bare opp til oss ivrige supportere å ta tak i.
Vi må selvsagt få en innarbeidet og god tribuneplassering på stadion, men det viktigste er at alle finner en plass til seg selv i supportergruppa. Det må være rom for alle. Døm som synger i 90 minutter, og dem som skriker innimellom, humanetikere, kristne, muslimer, advokater, sosialklienter osv... t.o.m pedagoger (Radoslaw) må finne seg til rett i supportergruppa.

Det må være trendy å være "gæær´n" patriot, og trenden må skapes av oss. Med grunnholdningen; Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg, tror jeg vi kommer langt.

---------------------------

Macka fra start!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 16 mar 04, 20:06
Endret: 16 mar 04, 21:00
Opprinnelig postet av djpete
...t.o.m pedagoger (Radoslaw) må finne seg til rett i supportergruppa.

Hvor har du fått dette ifra, djpete ?

Er nok definitivt ingen pedagog.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 16 mar 04, 22:46
psykolog er han... ;)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 16 mar 04, 22:58
djpete: tror du er en type plankehaugen har god nytte av uten å skryte for mye av deg:ffk:

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 16 mar 04, 23:10
få han inn i styret i plankehaugen mener jeg!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 17 mar 04, 08:11
Sorry DJ, er opptatt til fredagen :(

Men så fort CD`en kommer ut så lover jeg å gjøre hjemmeleksen min og lære allllllllle sangene. Tror jeg skal innføre kjøpepåbud i resten av gjengen slik at alle kan gaule med i år også. Vi stiller nok med flittig memorerte tekster og nytrimmede stemmebånd når alvoret nærmer seg.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 17 mar 04, 10:06
Opprinnelig postet av ajg
psykolog er han... ;)


eller blant venner: en psykotisk psykolog, hehe

:D

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 17 mar 04, 10:41
Det er som DJPete sier her, absolutt prioritet at de som virkelig brenner for dette , og synes at det tidligere har vært litt "tørt" og stille på stadion, stiller i år !!! Har du en liten sangstemme langt der inne, så er det viktig at du får den ut og fram . "Grooove og Floow"........-dårlig sitat fra "Idol"..
Så jeg synes absolutt at interesserte bør ta kontakt med DJPete ang sangkveld førstkommende fredag ! Da samler vi oss i ett passende lokale og legger alle ideèr ut på bordet.....

Hilsen DJPete`s ivrige medsammensvoren supporter !!!:D:ffk::ffk::ffk:

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 17 mar 04, 14:10
Endret: 17 mar 04, 14:21
Opprinnelig postet av ajg
psykolog er han... ;)


Hmmm .... Dette forklarer en hel del. De fleste kampene forrige sesong følte jeg meg på en måte litt overvåket. Hver gang jeg så rundt meg oppdaget jeg en fyr som stod og noterte flittig i notatblokken sin. Hver gang jeg brøt ut i ville gledeshyl, eller angstfyllt gråt, var han der. I et fånyttes forsøk på å kamuflere seg applauderte han høflig hver gang jeg så i hans retning, men du lurer ikke meg Radoslaw.... Så fort jeg snudde meg observerte jeg i øyekroken at den inntil nå fremmede mannen med en bekymret mine, mild hoderysting og blekksprutende kulepenn igjen kaste seg over notatblokken.

Uten tvil må dette ha vært Radoslaw, som har benyttet anledningen til å blande fornøyelser med en inngående studie av fotballsupporteres utagerende følelsesliv på tribunene.

Når jeg skriver dette er det alikevel med en viss form for lettelse ; Den fremmede mannen var ikke BøgeJon som lurte på om han skulle prøve å plukke rosen min, derimot Radoslaw på leting etter nye pasienter :eek:

Fritt sitert etter Andurils mesterverk " En FFK-supporters traumatiske opplvevelser på tribunen ". Navn og steder kan være ren fantasi for å beskytte de involverte.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340