Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongen 2025

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til: 28 apr 25, 13:30

På fotmob så står FFK på 14.plass på vellykkede pasninger,sikkert sålangt i år det da. 72,5 % kun bryne og ham-kam bak oss,så der har vi en jobb og gjøre. 

tynter

A-lagspiller

Lagt til: 28 apr 25, 20:30

Fallou Fall har i dag skrevet 4 års kontrakt med FFK i følge f-b.no

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 28 apr 25, 21:06

Opprinnelig postet av tynter

På fotmob så står FFK på 14.plass på vellykkede pasninger,sikkert sålangt i år det da. 72,5 % kun bryne og ham-kam bak oss,så der har vi en jobb og gjøre. 

Henger nok sammen med at vi har lite ball. Kun 4 lag er bak oss der. 

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 28 apr 25, 21:07

Opprinnelig postet av tynter

Fallou Fall har i dag skrevet 4 års kontrakt med FFK i følge f-b.no

Jippi

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09

Lagt til: 13 mai 25, 09:20

Først og fremst en dypfølt beklagelse til Emil Holten, som jeg var så uforsiktig å avskrive (og det i forholdsvis krasse vendinger) før seriestart. Unnskyldningen får være at jeg ikke var helt alene om den vurderingen. Men den var feil.

Dernest: Tabellen er nå så skeiv at det knapt er verdt bryet å studere den. Men med Molde på vei oppover tegner det vel til å bli en reprise av fjoråret, med de fem beste og rikeste lagene i Norge foran FFK. Dessuten kommer et annet lag, som jeg har glemt navnet på, klatrende i alarmerende fart. 

Det var veldig greit å få Bodø/Glimt ut av cupen. Men har jeg skjønt det riktig at cupseier i 2025 ikke gir automatisk Europa-plass i 2026? Det vil jo bli en cupmester 2026 også før Europa-turneringene starter. Skal det være playoff?

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 13 mai 25, 09:30

Jeg er ikke helt overbevist over Holten enda. Bedre enn ventet og bedre enn han viste til å begynne med i treningskampene (men det er jo egentlig alle). Synes likevel det lugger såpass mye offensivt at jeg fortsatt ikke har falt ned på at jeg tok feil tidligere. Eller så er jeg bare sta og nekter å innse mine feil.

Det laget du har glemt navnet på, bekymrer meg litt. De spiller bedre fotball enn oss og jeg føler vi har alt å tape når vi skal møte dem. Gleder meg ikke i det hele tatt. Det blir vondt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

tynter

A-lagspiller

Lagt til: 14 mai 25, 00:00

Cup vinneren i 25 og 26 skal spille om en plass i europa,sånn har jeg forstått det. Angående særp Yell så er jeg redd de kommer før oss på tabellen i år. Det ser ut til at de desverre har et veldig bra lag i år. Og jeg syns det kladder veldig offensivt for oss enda. Det er klart,hvis Rocco slår til skikkelig,og Bjørlo kommer tilbake til oss i sommer,så vil vi også bli veldig bra. Bare håper Skogvold snart begynner å putte litt,nå har han ikke selvtillit i hele tatt,ser det ut til.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/01/2025 15:21 | 34df8bbb