Husk meg
Brukernavn
Passord

fredrikstadfk.no relansert!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 11 mar 04, 14:36
Så da får vi håpe alle blir fornøyde!

Ikke alle dns-serverne er oppdatert enda, så NOEN vil få opp den gamle admindelen. Pål Johansen selv får heller ikke opp den nye siden enda. Riktignok vil de aller fleste (inkludert meg selv) se den nye siden.

Så da er det bare å komme med litt ris og ros til webteamet på fredrikstadfk.no.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 11 mar 04, 15:27
Glimrende design syes jeg.
Ros til Pål!!:D

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 11 mar 04, 20:53
Får bare frem masse som ikke er nettsiden til ffk ihvertfall...er den tatt ned igjen ?:confused:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 11 mar 04, 21:00
Les hva webmaster Pål Johansen skrev i en annen tråd:

"På grunn av flyttingen av DNS kan noen oppleve midlertidige problemer med å komme inn på www.fredrikstadfk.no

Dette er utenfor vår kontroll, og vi kan bare be dere være tålmodige.

I løpet av dagen bør alle kunne komme inn."

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 11 mar 04, 23:29
Til dere som ikke kommer inn kan man jo prøve å skrive uten www.. Jeg kom ihvertfall inn..

---------------------------

Sjefskodærn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 mar 04, 23:56
Ikke for å virke negativ, dette en min personlige mening. Men jeg mener at den siden der ikke var noe særlig videre. Rotete og uoversiktelig. Den gamle var jo bedre!

Jeg tenker da kun på designet. Jeg regner med at de 100 000 kronene eller hvor mye det var de skulle bruke på sidene kommer til gode på tilbud siden kan gi, for designmessig var den rotete.

Mye av det samme, bare at det har blitt flyttet rundt på i et kaos...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 11 mar 04, 23:59
Synes personlig designet var helt greit og ganske oversiktelig. Er dog ingen tilhenger av meny-løsningen. Men sett over det hele synes jeg forsiden er ryddig og oversiktelig nok.

Regner med at en god del av pengene er blitt brukt til kamerautstyr. Spennende med intervjuer etter kamper og treninger. Det er noe vi absolutt ikke har mulighet til å få til her på siden f.eks.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 mar 04, 00:08
Håper dere, altså ffksupporter.net, kommer til å holde det gående, for det er kun dagbøkene jeg kommer til å lese på den offisielle siden. Siden denne siden er bedre enn den som er lansert nå, men som Pål sa, det er vanskelig å tilfredstille alle, og så lenge jeg er mer en godt nok fornøyd med denne siden, så er jeg lykkelig.

PS, hvorfor ikke kapre Brian West til å skrive dagbøker her? Hadde vært litt morsomt å lest hvordan en amerikaner takler den norske fotballen og hvordan han ellers klarer å tilpasse seg miljøet. Håper i hvert fall Risholt, min favorittspiller, kommer til å fortsette å skrive her, siden Trondsen gikk over til "fienden";)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 12 mar 04, 00:25
Takk for fine ord.

Angående spillernes dagbøker så ønsker klubben at spillerne skal skrive for de offisielle sidene.

Vi skal fortsette og har planer om å rykke opp en divisjon om litt - vi også.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 12 mar 04, 00:28
Vi "hadde" avtaler med Hornseth, Brenne og Johannessen, men det hjelper så lite når klubben går ut og gir sterkt uttrykk for at spillerne ikke skal skrive for noen andre enn de offisielle sidene.

Vi har prøvd og prøvd, men kan ikke gjøre annet enn å beklage. Det er faktisk ikke noe vi kan gjøre med den saken, så da får vi finne andre områder å satse på! Forumet er en god start. :)

Forhåpentligvis kommer FFKSupporter.net ut i en forbedret utgave etter hvert, men vi har lært av tidligere feil, så ingen dato vil bli nevnt. Vi kan ikke engang love at vi skal rekke det frem til seriestart.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 mar 04, 00:53
du er en smarting du, marle!! bare å droppe www foran så kommer man rett inn!!!! Jeg har bare ett ord om de nye sidene: SUVERENE!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 12 mar 04, 08:57
En liten klargjøring:

Vi har ikke satt noe press på hverken Hornseth eller Brenne. Vi hadde et møte med alle spillerne hvor vi gav alle muligheten til dagbok, og da sa både Simen og Dag Frode at de heller ønsket å skrive for oss.

Uansett er dette en service for publikum, som vi tror vil være et attraktivt tilbud.

mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 12 mar 04, 09:14
Bra jobba!! Syntes siden var veldig bra, både oversiktelig og fin layout!

Men for all del ikke la siden bli som den forigje med masse uoppdaterte saker...

Igjen : Bra jobba!! :D

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 mar 04, 11:41
Opprinnelig postet av palajoha
En liten klargjøring:

Vi har ikke satt noe press på hverken Hornseth eller Brenne. Vi hadde et møte med alle spillerne hvor vi gav alle muligheten til dagbok, og da sa både Simen og Dag Frode at de heller ønsket å skrive for oss.

Uansett er dette en service for publikum, som vi tror vil være et attraktivt tilbud.

mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK


Da kan jeg jo spørre deg, hvis det ikke er for sent, om det er mulig å få Brian West til å skrive, eller om han takket nei. Hadde vi for eksempel fått Welton Melo til å skrive i fjor, hadde vi kanskje fått noen grunner til han ikke trivdes så bra, slik at det kunne bli bedre tilrettelagt for West denne sesongen.

Så er det jo interessant å lese hvordan Best ser på den norske fotballserien kontra den amerikanske og hvordan han gjør det selv.

Og du har helt rett i at det er et attraktivt tilbud. Jeg har i hvert fall stor glede av å lese spillerdagbøkene. Bare de blir oppdatert jevnlig, og ikke slik det er på RBKs sider, hvor noen skriver en gang i halvåret eller noe. ;)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 12 mar 04, 12:25
Målet er at alle som forplikter seg til dagbok skal gjøre det minst en gang hver 14.dag.

Skal absolutt høre med Brian om han er interessert i en dagbok.

mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 mar 04, 13:16
Opprinnelig postet av palajoha
Målet er at alle som forplikter seg til dagbok skal gjøre det minst en gang hver 14.dag.

Skal absolutt høre med Brian om han er interessert i en dagbok.

mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK


Tusen hjertelig ;)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 12 mar 04, 13:29
Vi bare slutte meg til alle gratulanter.
"GRATTIS" med ei flott sine, med flott inhold.:ffk::):)
PS ikke bare flott, men gir mye bra lesing og informasjon.
Godt jobba:p

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 12 mar 04, 23:40
Jepp, gratulerer med ny side. Morsomt å se at det her går tilbake til begynnelsen. Hvis ikke jeg husker feil, så var den første FFK-siden(med samme webmaster) basert på samme menysystem? Gleder meg forøvrig til å følge utviklingen på de nye sidene, men rent estetisk sett synes jeg de forrige var ganske så mye bedre. Det er imidlertid ikke så viktig..

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 75

Lagt til: 12 mar 04, 23:54
er litt enig med deg der planke, det nye designe virker litt rotete, men ellers er det mye nytt på siden som er veldig positivt som spiller dagbøkene og at du kan se videosnutter.

---------------------------

i hundre mot toppen


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 19 mar 04, 09:39
Gratulerer med ny side!
Syns det var en klar forbedring!

Men jeg savner et par småting....

Pål Johansen:

Hadde det vært mulig og ha kontraktstid på hver spiller?
Hadde vært interresant og visst hvem som har kontrakt ut hvilken sesong osv...
Gjerne når på året kontrakten går ut også.

Lurte også på inndelingen juniorlag/seniorlag.
Spiller ikke Lasse staw på juniorlaget?
Mulig jeg har sovet i timen (går på skole 66 mil unna, så jeg får ikke med meg alt), men kan ikke huske at han er tatt opp i a-laget. Noen som kan gi meg en oppdatering der?
Tviler ikke på at gutten er et kjempetalent, men med alderen 16 år antar jeg at han kommer til å spille mer for juniorlaget enn med seniorlaget.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340