Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi har blitt lurt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 27 feb 04, 21:36
Les her
Hva sitter vi igjen med:
Simen Brenne, Dag Frode Hornseth, Brian West, Tero Koskela dette er ikke hva Eggen lovte

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 28 feb 04, 00:34
Jeg klarer ikke lese av den artikkelen at Eggen lovte oss de spillerne. Av de 4 der har en kommet til klubben, en ville absolutt ikke noe annet sted enn Enga, den tredje stilte altfor høye lønnskrav og den fjerde er for alt jeg vet fortsatt aktuell.

Stenger ikke overgangsvinduet 31. mars?

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 28 feb 04, 00:45
Endret: 28 feb 04, 00:50
Vi kan ikke gå å tro at vi skal få tak i alle spillere vi vil ha, det er flere klubber enn FFK vet du thomas! ergo, er det noen som har lurt oss så er det oss sjøl,.... det er vel vi suppportere som har presset opp dette med at Eggen "lovte" oss klasse spillere. Spillere kommer ikke til FFK bare pga navnet vet du! Det må nok noe følelser og penger inn i bildet også, dessverre!
Men føl deg lurt du thomas, men det gjør ikke jeg!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 28 feb 04, 03:21
Ja jeg vil si at vi på en måte har blitt lurt. FFk (Eggen, Harry og company) har godt ut i media og sagt at vi skal ha 2-3 spillere med høy kvalitet. Jeg syntes det er dårlig for de som har invistert penger i klubben. Som mange sponsorer har gjort. De vil selvfølgelig ha noe igjen for pengene. Det er ikke alle som sponser penger på grunn av hjertet for klubben. Det brevet som harry hansen hadde skrevet til sine samarbeidespartnere. Da tenker jeg på det brevet som fredrikstad blad fikk snappet opp. Har virkelig det brevet holdt noe mål???? Nei vil jeg si. Jeg er skuffet over at vi ikke har nådd helt opp på overgangsmarkedet.:mad:

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 28 feb 04, 10:58
Vet ikke om jeg vil si at vi er lurt. Det må være lov å ha høye mål. Det jeg savner er en mer offensiv politikk. Vi har nok ikke vært tydlige nok mot de beste, og vi har nok prøvd ut og brukt tid på spillere som ikke var i nærheten av tippeligaen. Se f.eks på RBK nå. De sier; vi trenger 4 spillere da spesielt forsvaret vårt er for svakt.
Er det noen som tror at de prøver noen spillere fra 2- 3 div? nei de går ut å handler!!! Offensivt og profft. Her har vi mye å lære. Vi må være på hugget å skjekke kvalitet. Det er fortsatt mange spillere i utlandet som kan hentes. Vi må bare få ut fingeren!

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 28 feb 04, 11:55
Endret: 28 feb 04, 11:58
Hehe, må bare le når du sammenligner oss med RBK, de er jo vår rake motsetning, de har penger, vi har ikke.

Det er jo det som er hele poenget, virker som eggen og gutta trodde de skulle få spillere av høy kvalitet til klubben for veldig små summer og at å tro noen gode spillere blir fristet av "moderate" lønninger er jo som å tro på nissen.

Alle husker vel at alle snakka i store ord? Høili, eggen, harry osv, men jeg tror de var litt høyt oppe på opprykksbølgen da de sa dette.
Lite gjennomtenkt syns jeg det var, føler meg ikke akkurat lurt, men det bør taes til ettertanke å prøve å tenke litt over hva man sier i media.

Sitter fortsatt å stusser over at de sve av såpass mye penger på Brenne, men den diskusjonen har vi tatt før ;)

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 28 feb 04, 15:45
30 til 35 mill er ikke småpenger selv om det selvfølgelig er umulig å sammenligne med RBK. Poenget mitt er mangelen på trøkk og offensiv tenkning. Når vi har som målsetting å etablere oss i tippeligaen kan vi ikke satse på 2-3 div spillere. Husk at våre spillere ikke har den erfaringen som trengs for å leve trygt i t-ligaen. Vi trenger erfaring og kynisme som kun tippeligaspillere har. Vi trenger sjefer i lagdelene og pr dato mangler vi kvalitet. Blaffet mot RBK i Østfoldhallen kan du se bort fra. Se heller på tapsrekka vår. Den er skremmende. Du stusser over Summen for Brenne. Summene for Brenneog Trondsen er vel etter min menig anvendte penger, værre er det andre som er svidd av.
Vi trenger en V. back med kvaliteter+ en stor angriper

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 28 feb 04, 20:31
Endret: 28 feb 04, 20:42
Opprinnelig postet av Topscorer
30 til 35 mill er ikke småpenger selv om det selvfølgelig er umulig å sammenligne med RBK

Hva mener du når du nevner beløpet 30-35 mill., Topscorer.:confused:

Er det hele budsjettet vårt du her refererer til ?

Vi har som meg bekjent et sted mellom 3-5 mill. til disposisjon.

Når du forøvrig nevner RBK, så har de som kjent et tresifret millionbeløp på bok,
...selvfølgelig foruten de midlene som ev. er til disposisjon i årets budsjett.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 feb 04, 02:52
30 til 35 mill er hele årets budsjett for FFK.
Rosenborg har i år et budsjett på ca. 100 mill. dvs. en helt annen verden.
Det vi har til disposisjon for spillerkjøp er noe helt annet. Til det er det vel max. 2 mill igjen, hvis da ikke noen "snille" onkler trår til med noe mer.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 feb 04, 02:54
Endret: 29 feb 04, 03:00
Av et budsjett på 35 mill så kan jo ikke alt gå til spiller kjøp, det er mye annet som koster penger i en eliteserieklubb, tipper det er mellom 2-5 mill som er øremerket nye spillere!

Når det gjelder Rosenborg så stiller og kommer alltid de til å stille i en klasse for seg selv når det gjelder økonomi i norsk fotball, kan ikke samenligne FFK med RBK økonomisk eller sportslig, de lever i en helt annen verden en det vi gjør når det gjelder dette!.............(ihvertfall foreløplig):ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 feb 04, 03:01
Helt enig med "fredrikstadpatriot".
Rosenborg har et forsprang, som er vanskelig å ta igjen, pga. mange år med Champions league deltagelse og ca. 100 mill på bok.
Det vil i beste fall ta 2 - 3 år.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 29 feb 04, 11:29
Det jeg prøvde å si er at med vårt budsjett HAR vi midler for spillekjøp og lønninger, men vi må ikke bruke de bort på kvantitet, men på kvalitet. Spesielt viktig blir det nå da vi er helt ferske i tippeligaen. Det er bedre å satse f,eks på en type som Pereira
( bare et eksempel) enn å hente noen som bare skaper bredde i stallen.Vi trenger forsterkninger og nå er det ikke mye mer å hente i Norge. I utlandet derimot er det nok av spillere som er gode nok for oss. Vi trenger å være offensive i markedet. Det har ikke Harry og KTE vært.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 29 feb 04, 11:37
Det koster å kjøpe, hva med å leie


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340