DE nye spillerene.....
...må snart begynne å vise noe.
Vebjørn Hagen, Roger Helland, Banditte, Melo...Dette er spillere det er skapt store forventninger til, men ingen av dem har enda dominert en kamp, i alle fall ikke i positiv forstand.
Kampen i går?
Jeg kan forstå at folk blir skuffa når de taper for bunnlaget uten å ha sloss.
Men nå ser vi framover. Får vi et omslag på fredag?
Jeg gleder meg i alle fall til kampen, tror vi får se andre takter da..
Vebjørn Hagen, Roger Helland, Banditte, Melo...Dette er spillere det er skapt store forventninger til, men ingen av dem har enda dominert en kamp, i alle fall ikke i positiv forstand.
Kampen i går?
Jeg kan forstå at folk blir skuffa når de taper for bunnlaget uten å ha sloss.
Men nå ser vi framover. Får vi et omslag på fredag?
Jeg gleder meg i alle fall til kampen, tror vi får se andre takter da..
Ja, jeg håper og tror du har rett. I Horten tar vi tre poeng !
:ffk:
:ffk:
---------------------------
Med FFK på veien tilbake til toppen igjen !
Litt tidlig å kappe hodet av folk, men ingen hemmelighet at de ikke har preget noen av seriekampene ennå. Håkan viste dog spor av høy kvalitet i et par treningskamper, og føler meg trygg på at han gradvis kommer. Roger Helland er nok også verdifull. Han jeg er mest spent på er Welton Melo.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Alle de spillerne som er nevnt sitter inne med mye, de har nok bare ikke kommet ordentlig i gang ennå, får vi håpe... Mot Ørn-Horten tror jeg vi kommer til å se en fighterinnstilt ffk-lag, som skal feie ørn av banen!! Gleder meg helt vilt :D
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Får inderlig håpe det, ellers blir det en veldig fuktig kveld ;)
De nye spillerne bør begynne å vise noe ja, er på ingen måte imponert over noen av de nye.....................
De nye spillerne bør begynne å vise noe ja, er på ingen måte imponert over noen av de nye.....................
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914