Meget god spiller til Sarpsborg
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 21 jun 10, 21:52
Endret: 21 jun 10, 21:52
Endret av: Patrioten
Metos første møte med Sarpsborg 08
Mehmed Divanovic (25) eller «Meto» som er artistnavnet, viste såpass på den første økten at han godt kan bli høstens slager på Stadion.
jaha..regner med at du har sett han selv og ikke gulper opp alt søpla opp i pæddekummen skriver?? who cares sier jeg.. vi knuser de neste gang og rykker opp uansett
---------------------------
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
NÆMENNÆ, Pæddane kjøper utlandske spillere de også ????
KJØPE LAG!!!! hahahaha
hehe hadde bare så lyst.
Sarpsborg sliter fortsatt med skader. http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5168082.ece
Går for "Meto"
Sarpsborg 08 vil ha Mehmed "Meto" Divanovic. Og investeringsselskapet Sarpsborg Fotball Invest jobber med å ordne finansieringen.
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 25 jun 10, 17:48
Endret: 25 jun 10, 17:49
Endret av: keiko99
hmm rart dem har så god råd til lønn... Dette sier jeg uten at jeg vet hva han krever, men jeg vet han krever mer en pølse i lompe vær dag
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Hvor har denne proffspilleren spilt før egentlig?
Opprinnelig postet av keiko99
Du må lese hele saken Keiko. Se her. Torsdag lot de spillerinvest vite hva de syntes om spilleren fra Montenegro og ba de komme på banen for finansiering. –Vi har ikke råd til det, for at vi skal få beholde ham, må spillerinvest bidra. Vi har innstilt ham og avventer svar på hva de tenker om saken, sier Nilsen.hmm rart dem har så god råd til lønn... Dette sier jeg uten at jeg vet hva han krever, men jeg vet han krever mer en pølse i lompe vær dag
Jeg for vel be deg om unnskyld da patrioten kanskje du sover godt til natten
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 11 jul 10, 23:14
Endret: 11 jul 10, 23:18
Endret av: Patrioten
Meto klar for Sarpsborg.
http://www.sa.no/sport/article5189731.ece
De har et fotballinnvest som stiller opp for seg. Mens, våres tydeligvis er lagt ned.
Her er annen sarping, som også har lyst til å bidra. Vant fem millioner etter VM-finalen. Ny Sarpsborg-spiller Etter litt betenkningstid kommer han på en enda bedre plan. - Jeg elsker Sparta ishockey, og følger også med på fotballen i byen. Sarpsborg er tingen, det er der det skjer. Nå er Sarpsborg med og sloss om spill i eliteserien. Jeg vil kjøpe en ny Sarpsborg-spiller, en jævla god Sparpsborg-spiller. Hvis det ikke blir VIP-plass på meg nå, vet ikke jeg, sier den nybakte millionæren og ler. http://www.vg.no/sport/fotball/vm/2010/artikkel.php?artid=10003431
Sa ikke høili at de som tok klubben ned, skal ta klubben opp?
Syns de har gjort mye for klubben.
Opprinnelig postet av Plankehue
Hvor du lest det?Sa ikke høili at de som tok klubben ned, skal ta klubben opp?
Syns de har gjort mye for klubben.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23