Sang TIFFO!
Det som jeg ikke synes er tøft er følgende. Når en supporterklubb har 50 bluss og 5 000 ballonger, men de synger veldig dårlig.
Jeg tror at Jørunn er mannen som kan dra dette videre for Plankehaugen, slik at vi ikke bare har røk og ild, men også hyølytt sang igjennom hele kampen.
Stå på Jørunn m.m.
Artig hvis det også kunne dyrkes fram mere samspill mellom tribunene.... Virkningsfult og gir skikkelig trøkk!
Som f.eks. Plankehaugen: "...Gi meg en F" og hoveden svarer...
---------------------------
Stadion på FMV!
Og Moss rykker opp i 2005, sammen med LO ved sin side!
MFK og Kråkevingen står på høyeste plan!
Sikter da til; ...sammen med XX ved sin side. Enten får du skrive sammen med XX, eller; med XX ved sin side.
på vinger over europa
Stadion på FMV!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Liker ikke "dele ut tifo"!
Personlig tifoengasjement er det beste.(Skjerf, flagg ol.) Og i og med at vi som regel er så mange, er det svært effektfult. Våre FF vimpler er en egenart..-bra!
Jeg regner med at mange har et annet syn på dette og er godt i gang med planlegging av sesongens tifo. Please..- ingen lettvinte ballongstunt. Det er for dårlig. ENTEN ELLER!!!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Er det bylinJen du sikter til??
Jeg er ikke i mot at vi har mosaikk TIFO o.l. men det er viktig at vi har et øredøvende lydnivå. Da må de som skal lede sangen stå bakerst og høyt oppe som feks i Drammen.
Jeg er enig med vedkomne som sa at personlige tifo er bra.
Skjerfhav er vel noe av det klassiske på tribunene sammen med en sang som vi kan få med oss alle og at vi kan synge den høyt og tydelig.
Som sangen "for Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi en for alle - alle for en!"
OPP MED SKJERFA!!!!!!!!
Litt skuespiller kanskje. En eller annen kjendis...hva med Atle Jensen!?
Eller hva?
KaLLe:ffk:
klappingser over mitt lik!!!
Hørte på Radio Fredrikstads sending fra festen på Mets i går. Stor stemning med mye bra sang. Bra! Nå begynner profilen å ta form, tenkte jeg. Men som avslutning på programmet, spiller RF kopien over alle kopier "landslagets" alt for laget. Jeg grøsser når jeg hører den. Den må slettes fra alle arkiv. Vår nye profil er: Alt vi bedriver er vårt eget!! Da må Fredrikstads egen radiokanal følge med. Ikke spill den derre "alt for laget!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914