Kasey til Viking?
Leser man denne saken, kan det tyde på at de jakter han.
Opprinnelig postet av Patrioten
Leser man denne saken, kan det tyde på at de jakter han.
Det gjør det ikke. Det står det primært er indreløper de skal ha. Kasey er anker
Vi jobber med å få på plass en ny midtbanespiller, bekrefter trener Åge Hareide.
Wehrman er nok uaktuelt. Han ønsker seg en lang kontrakt med relativt høy lønn. Har nærmest forstått det slik at han ønsker å bli her ut karrieren (3-4 år), eller dra hjem til Australia med en gang.
Viking er på sin side relativt klare på at det kun er en kortsiktig løsning de ønsker, ettersom de har mye skader i midtbaneleddet.
Det ville forundre meg VELDIG om Wehrman blir å finne i Viking.
Opprinnelig postet av Lemmy
Wehrman er nok uaktuelt. Han ønsker seg en lang kontrakt med relativt høy lønn. Har nærmest forstått det slik at han ønsker å bli her ut karrieren (3-4 år), eller dra hjem til Australia med en gang.
Det er ikke inntrykket jeg har. Til Moss Avis sa han at han planla å dra hjem til sommeren og at det derfor passet bra med en korttidskontrakt i Moss. Da hadde jo det funka i Viking også. Jeg tror likevel ikke at han kommer til å havne i Viking
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Aha, det har ikke jeg fått med meg :-)
Bare husker fra tiden i FFK at han helst ønsket seg en lang kontrakt. Snakket også med en i Moss som sa at han enten ville ha kontrakt med Moss eller dra hjem til Australia med en gang.
Ser at Lars Iver Strand og Gislason bli linket til Viking. Strand sliter jo med spilletid. Om FFK skulle lånt ut Borges egner jeg med at FFK skulle hatt endel kroner bare for at han skulle gå på lån i tillegg, altså ingen gillig løsning
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23