Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligarunde 2

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

madcow

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til: 21 mar 10, 18:38
Endret: 21 mar 10, 18:38
Endret av: madcow

Tja - da var andre runde godt i gang. Lillestrøm spiller på snødekket matte som Tromsø burde være vandt til.... 0 - 2 til LSK foreløpig. Vår kjære Tarik sliter med å markere seg som god.

Stabæk - Enga ble i går 1 - 1, et helt ok resultat.

Aalesund leder som forventet over Hønefoss, samme gjør Molde over Sandefjord...

Resten er ganske målløst.. Moro å se LSK-supporterne i bar overkropp når det er meldt minusgrader... Lydmessig så har TV2 også fått med seg både lag - men Tromsø (kampen tatt i betraktning) ligger forventet under sangmessig.

Edit: og der kom Haugesund sin "Sørum" med et mål gitt.

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 21 mar 10, 19:49

Herlig å se Molde driter på draget i hvert fall :o)

Aalesund kan fort bli farlige i år. Ser ut som de kan klare å bygge videre på oppturen under høstsesongen i fjor. Finnes dog ikke et stadion i Norge hvor det skrikes mer enn på CLS. Hver gang det bommes eller scores så høres det ut som en A1-konsert eller noe. Men men, folk er forskjellig...

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 mar 10, 21:07

Opprinnelig postet av ffk1903

Finnes dog ikke et stadion i Norge hvor det skrikes mer enn på CLS. Hver gang det bommes eller scores så høres det ut som en A1-konsert eller noe. Men men, folk er forskjellig...

Vært på Sør Arena? Der synes jeg det er helt ekstremt.

Fredd

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 21 mar 10, 21:20

Opprinnelig postet av Fredd
Vært på Sør Arena? Der synes jeg det er helt ekstremt.

Har ikke vært på CLS heller, men hver gang Aalesund brenner en sjanse, kan man høre 10 000 tanter og fjortiser skrike "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei" på TVen.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til: 21 mar 10, 21:22

4-0 etter 60 min i Stavanger er også herlig! Nå er det en halvtime igjen av 2. episode med branns reise til addecco. 

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 21 mar 10, 22:05

Meget sterk start av Reka og Aafk. Han får virkelig maks ut av det mannskapet der. Samt fortjener byen et topplag mtp entusiasmen blant mann i gata. Ellers trist med LSK seier, noe det er hver gang de vinner...Kos å se Brann få juling, hvor lenge sitter nordnorges Bond Jovi?

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 22 mar 10, 12:57

Opprinnelig postet av bateman

Meget sterk start av Reka og Aafk. Han får virkelig maks ut av det mannskapet der. Samt fortjener byen et topplag mtp entusiasmen blant mann i gata. Ellers trist med LSK seier, noe det er hver gang de vinner...Kos å se Brann få juling, hvor lenge sitter nordnorges Bond Jovi?

Hehe nord-norges Bond Jovi, den var bra Laughing

Brann trenger jo noen kamper på å komme igang, men lurer virkelig på hva i all verden de har trent på. De spilte jo klomsete og løp oppi hverandre flere ganger. Artig å se.

Og forbanna Lillestrøm irriterer meg å se på. Tarik ble tatt ut også. Esj møkkalag.

2010: The new era begins.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 22 mar 10, 13:11

Brann er et realt skrotlag, enkelt og greit.

Opdal - en bra keeper.

Sævarsson - Veldig rask, men rimelig dårlig på alt annet.
Bjarnason - Eldgammel (36), treg, men god på hodet. God straffeskytter. 
Austin - Trist, tragisk og ufin spiller. Rask.
El Fakiri - Hvorfor venstreback?? Han er sentral midtbane. Over middagshøyden. Svak.

Solli - Brukbar spiller. Masse innsats, god fysikk, løpssterk. Men dårlig overblikk.
Jaiteh - Blir ødelagt i Bergen. Klassespiller som skulle vært i et spillende lag ala Stabæk.
Bakke - Skandale fra ende til annen. Usportslig, usympatisk, treg og ufin. 
Mjelde - God spiller. Synd Brann ikke er på samme nivå.

Guastavino - Var god en kort periode i Lyn. Egoistisk spiller. God fart, svake skudd. Skuffende!
Huseklepp - Burde spilt i en mye bedre liga. Han gjør Brann dårligere pga alt skal innom han.

Brann har også noen innbyttere i feks Guntveit (dårlig), Einarsson (dyr, gammel, sutrete og dårlig), Nielsen (gammel, dyr, dårlig), Vaagan Moen (god, men har stagnert de siste 3-4 sesongene), og Holmvik (må brukes mer).

De har også andre spillere i bakhånd, men alt i alt ser det mørkt ut for Branns fremtid. De burde foretatt "en Lillestrøm", med en totalopprydning i stallen + en ny trener. Steinar "sleiken" Nilsen har jeg liten tro på.

Hvor er Tom Nordlie? Håper han tar over... Laughing

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 22 mar 10, 13:14

Opprinnelig postet av Plankekæll

Brann er et realt skrotlag, enkelt og greit.

For en bra oppsummering, Plankekæll. Den dagen jeg kan såpass er jeg fornøyd altså!

Så muligheter for at Brann kan slite i år? Har bodd i Bergen, og unner dem egentlig ikke det tror jeg. Hehe.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 22 mar 10, 13:19

Brann klarer seg nok, men jeg tror faktisk Steinar Nilsen kan bli den første i årets Tippeliga som får fyken. Men ja, jeg mener Brannstallen er dårlig. Den er for gammel, for treg og for dyr. Spillere som burde blitt skrotet er følgende:

Olafur Ørn Bjarnason, Rodolf Austin, Hassan El Fakiri, Eirik Bakke, Gylfi Einarsson, Cato Guntveit, David Nielsen og Guastavino.

Erstatt disse med unge lovende gutter som ikke tømmer klubbkassa for penger.

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 22 mar 10, 13:26

Opprinnelig postet av Plankekæll

Erstatt disse med unge lovende gutter som ikke tømmer klubbkassa for penger.

Høres litt døende ut, Brann nå! Må lese dette her om og om igjen så har jeg litt mer fotballkunnskap! Hehe. Deilig å vite at vi ikke sitter i den fella lenger. Greit nok, vi har ikke masse penger, men vi har iallefall ryddet opp en del. Det er magisk.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 22 mar 10, 13:44
Endret: 22 mar 10, 14:17
Endret av: Per Egil

Jeg har tippet Brann på nedrykk i år.

Jeg har ikke all verdens imot dem (bare litt), men tror de kommer til å få en veldig tøff sesong. Midtbanen virker veldig stasjonær, og angrepet virker helt blottet for fantasi.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 22 mar 10, 13:49
Endret: 22 mar 10, 14:18
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Per Egil

Jeg har tippet Brann på nedrykk i år.

Men var det ikke en eller annen Brann-investor som la inn forslag om oppsigelse av hele ledelsen eller noe lignende? Veldig ukonkret og vinglete spørsmål, I know. Husker det bare vagt.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 22 mar 10, 13:54

Det vet jeg ikke. Men Hardball, Branns versjon av Fredrikstad Spillerinvest, har snøret igjen pengesekken, og klubben har ikke midler til å skaffe nye spillere.

Det er mulig jeg er i overkant krass, men akkurat nå ser jeg Brann som en reel nedrykkskandidat.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 22 mar 10, 17:25
Endret: 22 mar 10, 17:34
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Welhaven

Men var det ikke en eller annen Brann-investor som la inn forslag om oppsigelse av hele ledelsen eller noe lignende? Veldig ukonkret og vinglete spørsmål, I know. Husker det bare vagt.

Bjarne Berg (Vizrt-grunder, og medlem av Hardball) har tilbudt klubben rundt 40 millioner, med forbehold om at styret trakk seg ja. Det har det ikke blitt noe av foreløpig i alle fall.

Forøvrig tviler jeg veldig, veldig sterkt på at Brann er noen nedrykkskandidat. Mer enn nok av kvalitet i det laget til å berge plassen. Noen medaljekandidat er de ikke slik jeg ser det, men nedrykk blir å dra det for langt syns jeg. (Det samme sa jo folk om FFK lenge også.. Hehe..)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23