Ja el Nei til Aune som hovedtrener?
JA!
---------------------------
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
var veldig misfornøyd med ham forrige gang, synes han virket veldig handlingslammet til tider i kampsituasjoner. Men jeg kan ikke se at det finnes noen andre alternativer nå, så jeg håper og tror at TFA gjør som Jørn Jamtfall; Snur kjerringa, og beviser at han duger når han får hovedansvaret før sesongstart
Nei, han har vel bevist at han ikke har kontroll på spillerene. Nytt anarki på gang !
Det var en lignende tråd om Nordlie for litt siden. Mange av oss visste da at han var på vei ut innen kort tid.
Aune er ansatt som trener i FFK. Han er den eneste treneren klubben har råd til nå også, og vil garantert ikke bli erstattet. Det han trenger er tillit og arbeidsro fra klubbledelse, styrer, spillergruppa og medlemmene.
Failure has a name - Tom Nordlie
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det var en lignende tråd om Nordlie for litt siden. Mange av oss visste da at han var på vei ut innen kort tid.
Aune er ansatt som trener i FFK. Han er den eneste treneren klubben har råd til nå også, og vil garantert ikke bli erstattet. Det han trenger er tillit og arbeidsro fra klubbledelse, styrer, spillergruppa og medlemmene.
Hjelper ikke hvor mye tillit eller arbeidsro han får......som person er han sympatisk, men som trener i adecco eller tippeliga er han ikke god nok....
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
men som trener i adecco eller tippeliga er han ikke god nok....
Det vet du ingenting om enda. Tiden vil vise...
stjernengutt
Ble medlem: 31 aug 05
Lagt til: 28 jan 10, 21:18
Endret: 28 jan 10, 21:21
Endret av: stjernengutt
Men uanstt pokker er FFK stucked med han sesongen 2010
Ooooooooooops Kun kommende sesong ja. Så denne tråden blir for dum.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av stjernengutt
Men uanstt pokker er FFK stucked med han sesongen 2110
I HUNDRE ÅR TIL???
NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI!!!!!!!!!
FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!
Etter å sett par treninger med Aune og laget og så at de spilte faktisk 433 igår så Ja kanskje Aune fortjener en sjang.Så da trekker jeg mitt klare nei og går over til ja.Virker som spillerne har fått gnisten tilbake og det liker vi
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Vi må støtte Aune nå! Jeg forandrer herved mening til JA
NÅ = JA
SENERE/LANG TID = NEI
2010: The new era begins.
Skjer med at folk aldri blir fornøyde a?
Først er det hylekor om at Nordlie ikke skal være hovedtrener, så er det jammen hylekor om at Aune heller ikke skal være trener.. Hva skal til for at folket skal være fornøyde? ;)
bazel
Ble medlem: 04 apr 07
Lagt til: 04 feb 10, 12:50
Endret: 04 feb 10, 12:50
Endret av: bazel
Jeg mener vi bør ha Aune som hovedtrener!
Etter ett år i Adecco som trener, tror jeg også at han vil kunne ta steget opp til Tippeligaen sammens med resten av laget, og gjøre en god jobb der.
Med andre ord, jeg ser frem imot Aune som hovedtrener for FFK i flere år, som da også vil gjøre at det mer stabilt og forhåpentligvis roligere i klubben.
Lykke til Tom Freddy!
Ser flere her kaller Aune for gymlæreren. Trodde det var Hansen som (med rette) ble kalt det?
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Ja til Aune!
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914