Husk meg
Brukernavn
Passord

Sykemeldinger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 16 sep 09, 23:01
Endret: 17 sep 09, 08:27
Endret av: denialsander

Så at klubber tolket sykemeldingsprinsippet forskjellig....NAV betaler jo en god del etter 18 dag i sykemeldingsperioden. Dette betyr at klubbene sparer ganske mye på lønnsutbetalingene.

Klart at klubber tjener på å ha folk på sykemelding hvis de er "smårustne". Synes personlig at noen av de "nesten gode nok" spillerne i FFK systemet har vært sykemeldt ganske lenge... Dette er jo bare en uskyldig spekulasjon fra min side.Cool

Er man frisk når man trener, eller er først når man står på kampskjemaet/sitter på benk??

Mulig feil forum.....?????

Mod: Flyttet til Fotball generelt.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 16 sep 09, 23:38

Det er vel legen som har sykmeldt vedkommende som skal ta stilling til om spilleren skal friskmeldes. Allikevel virker det merkelig at man fortsatt skal kunne være sykmeldt når man er frisk nok til å trene. Det skulle ikke forundre meg om NAV er uenig med klubbene at spilleren er friskmeldt først når han er spilleklar.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 16 sep 09, 23:44

Opprinnelig postet av Willy René

Det er vel legen som har sykmeldt vedkommende som skal ta stilling til om spilleren skal friskmeldes. Allikevel virker det merkelig at man fortsatt skal kunne være sykmeldt når man er frisk nok til å trene. Det skulle ikke forundre meg om NAV er uenig med klubbene at spilleren er friskmeldt først når han er spilleklar.

Slik jeg har forstått det er det ikke vanskelig å bli sykemeldt i dagens system.....har aldri prøvd det selv riktignok, så det blir nok en spekulasjon fra min sideCool

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23