Bør vi bruke penger på Christian Johnsen?
Hva synes dere?
---------------------------
Macka fra start!
Momo og Solvang er nok enda for unge til å brukes fast i tippeligaen.
Simen Brenne er jeg meget sikker på kommer til å ta den offensive midtbanerollen.
Lars Petter Hansen har spissferdigheter i hurtighet og styrke, men jeg har ikke spesielt trua på at han skal slå igjennom. Jeg håper, men tror ikke.
Av disse synes jeg kun det er Ringberg og Dadason som kan sies å holde tippeligastandard på spissplassen. Kanskje også Hornseth, hvis han spiller like godt som da han var i RBK. Helt sikkert et talent, men også noe uslepen.
Nei, jeg tror faktisk Christian Johnsen kan tilføre laget noe. Lik målteft som Ringberg, men en annen type spiller. Ikke er han så verst på hodet heller, og like god med begge beina.
Og han er faktisk bare 25 år!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Misforstå meg ikke, jeg er alltid klar for forsterkninger, men jeg har ikke helt trua på at Herr Johnsen kan bli en sådan!
Macka fra start!
Har hørt litt rykter om at Eggen ser for seg Solvang på høyre midtbane, og har trua på at han kan bli god nok der.
Men, men... Vi får vente og se!
Ansvarlig redaktør
Macka fra start!
Macka fra start!
Riktignok skal Solvang selv forstått at han må jobbe selv for å komme noe sted nå. Nytter ikke å flyte på talentet lenger! Man må jobbe hardt.
Ansvarlig redaktør
Macka fra start!
Angående ryktene så vet man aldri. Alle hører forskjellig om alt. Men, men. Er egentlig ganske ålreit at det er Eggen som bestemmer... :)
Ansvarlig redaktør
Ja takk til C. Johnsen!
personlig har jeg veldig sans for å kjøpe talenter som virkelig kan bli noe. folk som nødvendigvis ikke har bevist noe før. men nå syns jeg det begynner å bli nok pengebruk på spillere som dette med tanke på at v skal hevde oss i tippeligaen. c. j. vil bli nok en slik en spiller som kan slå til.
det vi trenger nå er spillere som har erfaring. som vet hva de går til. selvom jeg ikke har trua på at dadason ikke vil bli en skikkelig hit i frstad (spesielt med tanke på at han ikke kan trene på kunstgress), mener jeg at det er bedre å satse på han som en utfordrer til ringberg (som den store sterke holderen av ballen) enn å komplementere ringberg med c. j. når vi har spillere som brenne og mommo i klubben. (hade lyst til også å ha sett melo her...men, men)
skal det hentes inn en ny spiss nå, så mener jeg at det bør bli en bedre spiss enn c. j..
storfisken alle snakka om ville vært en "bonus" i første, er faktisk en nødvendighet for å hevde seg i eliten
simen og hornseth er ikke storfisker!
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av knut
simen og hornseth er ikke storfisker!
Nei, i beste fall kan de kanskje karakteriseres som agn...
Er enig i at vi bør bruke resten av tiden til å finne en spiller som kan gå inn å heve hele laget, en med solid erfaring...Synes ikke C.J er rette spilleren i det henseende...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Christian Johnsen ble nr. 2 på toppskorerlisten etter Marcus. Han har vist at han har kvaliteter, og det er ikek for ingenting at halve fotball Norge er etter ham.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914