Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Strømsgodset - FFK (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 25 mai 08, 19:57
Ja, hva skal man si.

Bør avgjøre dette i 1. omgang.

Drittlag, drittby, drittkamp.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 mai 08, 19:59
Endret: 25 mai 08, 20:04
Møkkakamp og møkkaresultat. Årets sureste tap så langt.

Kampen skulle ha vært punktert etter 1. omgang.

Ingen av innbytterne maktet å sette preg på kampen heller. Skuffende.

Typisk stang ut-kamp med marginene mot oss.

Godset bør bytte ut midtbane sin og heller spiller med flere spisser og forsvarere. Ballen går jo bare over midtbanen uansett, spesielt etter at de gikk opp i en 1-0 ledelse.

Wallace var god. De som klager på kjøpet av Wallace kan gå å legge seg.

Nok utbrudd for i dag.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 mai 08, 20:33

Opprinnelig postet av Holters
Møkkakamp og møkkaresultat. Årets sureste tap så langt.

Kampen skulle ha vært punktert etter 1. omgang.

Ingen av innbytterne maktet å sette preg på kampen heller. Skuffende.

Typisk stang ut-kamp med marginene mot oss.

Godset bør bytte ut midtbane sin og heller spiller med flere spisser og forsvarere. Ballen går jo bare over midtbanen uansett, spesielt etter at de gikk opp i en 1-0 ledelse.

Wallace var god. De som klager på kjøpet av Wallace kan gå å legge seg.

Nok utbrudd for i dag.

Innbytterne overbeviser ikke på 2.laget, de burde vel overbevise der først og så vise hva de er gode for på a laget, nei dette er for dårlig, tenk på hva de tjener.

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 25 mai 08, 19:59
Det var vel dagen da vi traff stengene. Det var en laber innsats i dag. Og godset for et møkkamål.

Tarik på landslaget!

stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04

Lagt til: 25 mai 08, 20:01
Endret: 25 mai 08, 20:02

Opprinnelig postet av MLarsen
Det var vel dagen da vi traff stengene. Det var en laber innsats i dag. Og godset for et møkkamål.

Men møkkamålet avgjorde desverre kampen...

...og Knuty; Drammen er ikke en by, men Norges største veikryss!

Supporter, faktisk :)

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 25 mai 08, 20:06
Drittkryss da! Hehe.

Ingen trøst, men det er i det minste greit at vi ikke pådrar oss en haug med gule kort. Slipper å bekymre oss for karantener på en stund til i alle fall. Eneste som fikk i dag var vel Wallace helt på slutten?

Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08

Lagt til: 25 mai 08, 20:09
Endret: 25 mai 08, 20:11
Wallace er et løpende katastrofeområde. Har ufattelig mye feilpass. Defensivt er det, om mlig, enda værre. Det siste gule kortet er også fullstendig unødvendig

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 mai 08, 20:13
Endret: 25 mai 08, 20:17
Opprinnelig postet av Pavlov
Wallace er et løpende katastrofeområde. Har ufattelig mye feilpass. Defensivt er det, om mlig, enda værre. Det siste gule kortet er også fullstendig unødvendig

Har du noensinne skrevet noe annet her inne enn for å hakke på Wallace? Han var en av våre bedre spillere i dag... Kanskje den beste...

Har du lest forumets retningslinjer?

Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08

Lagt til: 25 mai 08, 20:20

Jeg prøver å se med positive øyne på Wallace, men han gjør for mye feil

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 25 mai 08, 20:24
Opprinnelig postet av Pavlov

Jeg prøver å se med positive øyne på Wallace, men han gjør for mye feil

Da trenger en optiker høyere omsetning.

Med unntak av Ohrs karuselltur og en dårlig klarering (der Staw kanskje kunne fortalt han var presset?) synes jeg faktisk Wallace var vår klart bestemann i dag. I hele førsteomgang var han offensiv og en konstant plage for Strømsgodset. Frisparket hans fra 30+ meter var verdiløst, men...

Jaja. Det er jo iofs lov å være uenig.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 25 mai 08, 20:25

Er faktisk litt enig med Pavlov her... Wallace var svak idag,men det var forsåvidt hele laget!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 25 mai 08, 20:34
Opprinnelig postet av GurrBass

Er faktisk litt enig med Pavlov her... Wallace var svak idag,men det var forsåvidt hele laget!

Hadde hele laget vært dårlige ville vi nok tapt mer enn 0-1 mot ett middel tippeliga lag som Strømsgodset. Mye taler for at det ikke vil være veldig stor forskjell på de to lagene ved sesongslutt. Da er det ikke totalslakt om man taper med ett borte. Spesielt ikke når man fører deler av kampen og har tre i treverket. FFK taper fordi de slipper inn ett mål, og der var det vel ikke Wallace som gjorde seg bort(skal ikke nevne hvem det var siden jeg har blitt kritisert for å være for kritisk mot vedkommende)?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 25 mai 08, 20:43
Surt tap og det blir surt å være FFK-supporter i Godset-land i morra :-(

Her burde vi definitivt ha ledet etter første. Mye bra spill, men selvsagt utilgivelig å ikke sette noen av sjansene!

I andre omgang spiller Godset veldig bra defensivt. I og for seg ikke så rart når de ligger hjemover med alt som er, men litt ros skal de få av meg. De stengte alt rommet og tok det offensive spillet vårt helt ut. Tydelig at Deila har fått retta litt på forsvarsspillet deres siden i fjor...

Og: Kjære vakre vene: Når det stokker seg såpass i angrep: Hvorfor ikke SKYTE litt!!!!! Utrolig mange bra skuddposisjoner som ble rota bort i andreomgang,

Bjørn Jervell Hansen

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 25 mai 08, 21:27
http://f-b.no/article/20080525/FFK/659825278/1220/NYHET går det virkelig ann???

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 25 mai 08, 21:59

Opprinnelig postet av SirLion
http://f-b.no/article/20080525/FFK/659825278/1220/NYHET går det virkelig ann???

Dette må jo få konsekvenser for Godset. Skammelig oppførsel.

Tarik på landslaget!

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06

Lagt til: 25 mai 08, 21:34
tja...Det positive: Var på samme kamp i fjor, og Fredrikstad var bedre i år..
Så stiller jeg meg spørsmål til hvordan vi blir "lurt" oppover banen av et kontringssterkt Godset. ..Vi er bortelag og burde ha ligget mer kompakt på vår egen banehalvdel.
Så skal vi vel heller ikke skylde på spillestilen til Stømsgodset for at vi taper, det bli for dumt!  
Når det gjelder Spissene våre, synes jeg de er alt for ujevne i prestasjonene.. og det skyldes vel rett og slett kvaliteten på de ?? 

Go Tottis!!!

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mai 08, 21:59

Opprinnelig postet av lineker
Vi er bortelag og burde ha ligget mer kompakt på vår egen banehalvdel.
Så skal vi vel heller ikke skylde på spillestilen til Stømsgodset for at vi taper, det bli for dumt!  

Vi er et mye bedre lag enn Godset og skal dermed styre kampen. Da kan vi ikke ligge som et slitent kontringslag og håpe det skal være nok.

Ingen har vel heller skyldt på spillestilen til Godset? Vi har fastslått at de spiller massevis av langballer og trekker ut alt som er av dødballer.

Idag er det ingen andre å skylde på enn FFKs inneffektivitet.

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06

Lagt til: 25 mai 08, 22:29
Opprinnelig postet av denialsander

Vi er bortelag og burde ha ligget mer kompakt på vår egen banehalvdel.

Vi er et mye bedre lag enn Godset og skal dermed styre kampen. Da kan vi ikke ligge som et slitent kontringslag og håpe det skal være nok.

Ingen har vel heller skyldt på spillestilen til Godset? Vi har fastslått at de spiller massevis av langballer og trekker ut alt som er av dødballer.

Idag er det ingen andre å skylde på enn FFKs inneffektivitet.

Hvordan kan du påstå at vi er et mye bedre lag enn Godset..Hvem vant kampen?.Hvem scoret ikke mål? Var det en smart taktikk å ligge høyt i banen på et kontringslag, som slår høye lange baller i bakrom?

Go Tottis!!!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 25 mai 08, 22:37
FFK vant sjanse statistikken 6-4, men var ineffektive.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 26 mai 08, 09:16

Hvordan kan du påstå at vi er et mye bedre lag enn Godset..Hvem vant kampen?.Hvem scoret ikke mål? Var det en smart taktikk å ligge høyt i banen på et kontringslag, som slår høye lange baller i bakrom?

Jeg ser kampen. Jeg ser ikke på resultatet. Resultatmessig var Godset best. Spillemessig er FFK bedre enn Godset. Jeg ser hvem som spiller bra fotball og hvem som har litt mer flaks enn fortjent og scorer ett mål - når vi har tre skudd i treverket og fører kampen i stort sett hele første omgang og faller desverre ned på Godsets nivå.

Den første halve timen var ikke Godset i stand til å true oss i bakrom selv om vi lå høyt og kjørte dem. Fordi vi holdt trøkket oppe og gav dem ikke sjansen til å få til gode oppspill mot Nielsen/Ohr. I andre omgang faller vi ned i tempoet men holder oss høyere i banen - og Godset får sjansen til å kontre. Når vi ligger under skal vi iallefall ikke legge oss bakpå.

Jeg har to spørsmål til deg:

1 ) Hvordan skal vi spille mot lag som Godset hjemme? De er jo ikke noe mindre kontringslag der. Mener du at vi skal legge om taktikken hjemme mot kontringslag? 

2) Hvilken taktikk skal vi ha mot kontringslag, da? Spille kontringsfotball vi også, der vi kan stille i en klassisk 5-1-4 formasjon fordi man ikke behøver midtbane...?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914