Kamptråd: FFK - Moss (treningskamp, 24.03.08)
Edit: Der var det nesten 4-0 (Poljac alene med keeper)
---------------------------
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Liker ikke så store tap som generalprøven akkurat...
Yeees, kom igjen nå, snu dette til 4-3
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av FFK1903
Nesten så jeg begynner å lure på om en eller annen mossing har dratt opp til en sjaman i sameland og gitt oss en forbannelse.
Liker ikke så store tap som generalprøven akkurat...
Særp tapte 1-3 for Alta i går. Det er mulig det ble gandet mot alle lag i nedre del av glommaregionen i forbindelse med den kampen...
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av Bjørnen
Særp tapte 1-3 for Alta i går. Det er mulig det ble gandet mot alle lag i nedre del av glommaregionen i forbindelse med den kampen...
Bare innrøm det først som sist, det er du som står bak, er det ikke? ;)
"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen
Opprinnelig postet av paco
Helt utrolig av radio fredrikstad og kritisere Kouadio som på 20 min har skapt de fleste sjansene til FFK
Smått utrolig å kritisere Grønhagen og radioreportere, hjemme bak radioen også..
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hva har det med saken og gjøre? er du fornøyd med generalprøven?Opprinnelig postet av paco
Helt utrolig av radio fredrikstad og kritisere Kouadio som på 20 min har skapt de fleste sjansene til FFKSmått utrolig å kritisere Grønhagen og radioreportere, hjemme bak radioen også..
Opprinnelig postet av paco
Selvfølgelig ikke, men hvis Bergstrøm kritiserer Kuadio, så har vel han bedre oversikt over det enn meg som ikke er der......Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hva har det med saken og gjøre? er du fornøyd med generalprøven?Opprinnelig postet av paco
Helt utrolig av radio fredrikstad og kritisere Kouadio som på 20 min har skapt de fleste sjansene til FFKSmått utrolig å kritisere Grønhagen og radioreportere, hjemme bak radioen også..
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914