Wehrman ny kaptein
Først ute.. Ja da har Grønis bestemt seg for Wehrman som kaptein og Barsom som visekaptein. Ikke dumt valg, men hvorfor ikke Gerrbrandt, ikke som visekaptein engang? Synes det er litt rart at to nye spillere blir kapteiner, ihvertfall helt nye Barsom.
---------------------------
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Høres da bra ut. Wehrman er en skikkelig kriger og således et topp forbilde. Dessuten har han en nøkkelrolle i som defensivt midtbaneanker. Han er også en av lagets mest rutinerte spillere, og antagelig den med høyst pondusfaktor. Bra valg.
Hva gjelder Barsom så kan jeg bare vurdere ham ut fra hvordan han har snakket til mediene så langt. Men hvis han leverer i praksis noe som står i forhold til måten han snakker, og det gjør han sansynligvis, så er det vel kun fordi han er så fersk i laget som han er at han ikke går rett inn i kapteinsrollen.
Grønis ser ut til vite hva han vil med valg som dette.
Har man sagt a,
har man sagt a.
Både Wehrman, og egentlig spesielt Barsom, virker som spillere som gjør mer ut av seg og stiller krav til omgivelsene. Begge er rutinerte og går foran i krigen, selv om kanskje Wehrman kan sine "off-dager". Barsom virker veldig lovende i så måte; en hardtarbeidende spiller som helt klart har snakketøyet i orden. Ut ifra det han har vist hittil i vinter, så kommer Barsom til å bli en nøkkelspiller i år.
Du var for øvrig ikke først ute, husgutt - hele 18 minutter etter ffksupporter.net.
ffksupporter.net: Wehrman og Barsom blir kaptein og visekaptein.
Har du lest forumets retningslinjer?
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Syns det er to fine kapteiner, men ville valgt Gerrbrand som visekaptein. Barsom kan bli et utrolig bra kapteinsemne, men jeg tror han bør få denne sesongen til å bli kjent med laget. Det har så absolutt mange fordeler, men jeg tror allikevel han vil gjøre det bra hvis han får sjansen denne sesongen!
Men som sagt, Gerrbrand ville vært en kjempekaptein. Med ro i forsvaret og kløkt, mener jeg han er en avslappet type. Men jeg tror Grönhagen heller vil ha spillere som kan mane de andre frem til kamp, og som ikke er redd for å ytre sine meninger.
Lykke til Kasey og Abgar!!!:)
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
kasey står på å virker som han har en bra moral. gikk jo ut i media å sa at spillerne må slutte å sutre. det er bra. men jeg syns han kan bli litt fort het i toppen å pådra seg noen unødvendige kort. å det syns jeg ikke en kaptein skal gjøre. husker han spente ben på en ifjor. hehe.
men nå er det jo sånn at det virker som om de andre spillerne har stor respekt for han. å det er viktig. barsom virker også som et bra 2 valg.
gerrbrandt har ro i spillet sitt. men jeg syns ikke han gjør noe ut av seg. trur han er en veldig rolig type, som de andre spillerne ikke har den samme respekten for.
syns det var et helt greit valg av kaptein. kan ikke se hvem andre som kunne blitt kaptein.
[quote=Patrioten]Norsk kurs i vente for kapteinen vår www.fredrikstadfk.no/content/view/812/1/[/quote]
Du mener norskkurs?
(Ikke ta det personlig! Du stilte deg bare så lagelig til at jeg ikke klarte å holde igjen. Sorry. )
Svensk magi!
Ett bra valg! Men trodde faktisk Patrick skulle bli vise kaptein, siden han ble vurdert som kaptein i fjor..
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Bra valg av kaptein og visekaptein.
Kasey er mye mer en lederskikkelse enn det Jonna var
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914