Saklighet!
Har nå hørt litt om tonen i de mailene en del har sendt til klubben. Enkelte bør skjerpe seg og koble inn hjernen før de sender mail til klubben neste gang. Er en del "Hva i helvete"-starter på en del mailer. Tror neppe man når frem på den måten.
---------------------------
Lars Thoresen, stolt aristokrat
jeg er ikke en av de "hva i helvete`ene" men en av de som bare påpekte at noe som ble sagt i media er feil og at jeg ikke er spesielt fornøyd med de nye prisene, men når folk tar den tonen der ødelegger det alt, da er jeg sikkert på at ffk bruker de mailene som er useriøse som en "få støtte" kampanje, da koker bare alt bort i kålen.
Nei faen så frustert jeg er, hadde ikke stola på hva de fortalte deg eller, når man ser hva de har sagt i det siste......
Nei faen så frustert jeg er, hadde ikke stola på hva de fortalte deg eller, når man ser hva de har sagt i det siste......
Selvfølgelig enig med Thoresen her. Usaklighet kommer man ingen vei med.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg skrev en mail som var greit saklig, dog med en litt grinete del om billettprisene. Svaret fra R.N var i mine øyne meget bra, med litt tall på hva det faktisk kostet bare å oppgradere seter osv. Fikk dessuten et bra svar på plasseringen av Plankehaugen, det med møtet med leverandørene.
Man kommer nok ikke langt med å være direkte ufin i alle fall .....
Man kommer nok ikke langt med å være direkte ufin i alle fall .....
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Usakligheter og bannord er teit uansett i hvilke sammenhenger det brukes.:D
Med FFK på veien tilbake til toppen igjen !
Med mindre man slår seg på fingeren med en hammer .... Da gjør det seg med et par saftige gloser :D
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Kan ikke Plankehaugen gå i forhandlinger med FFK om en eget årskort til Stadion. Plankehaugen bør få egne priser slik klanen får det hos
v.enga. Eget kort for 1000 kr f.eks.
v.enga. Eget kort for 1000 kr f.eks.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914