Morgan-rettssaken
---------------------------
Fred, frihet og alt gratis !
Opprinnelig postet av troy
Han anker, hva skjer med hans forhold med klubben da?
Det må styret ta stilling til nå. Én mulighet er permisjon fram til ankesaken er avgjort.
Har man sagt a,
har man sagt a.
Hans liv som fotballeder er nok over, men det finnes mange andre ledige jobber om dagen så han overlever vel...
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av chrjos
Dette var synd. Ikke bare for Morgan og FFK, men også familien.
Selvfølgelig trist for familien og Morgan selv. FFK har visst at dem klarer seg godt uten det siste halvåret....
Opprinnelig postet av Costanza
FFK med pressemelding kl 18 om at Morgan Andersen er ferdig som adm. direktør.
Ingen overraskelse det.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av troy
Han anker, hva skjer med hans forhold med klubben da?Det må styret ta stilling til nå. Én mulighet er permisjon fram til ankesaken er avgjort.
Vel, slik jeg ser det, har han ingen fremtid i klubben som admin dir eller som sportsdirektør. Det kan påvirke klubbens muligheter til å hente nye spillere og forlenge eksisterende kontrakter med en person som er dømt for kontraktforfalskning i de posisjonene, selv om han anker og ev blir frifunnet senere..
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
Svaberget for alltid!
Mener Morgan Andersen bør slutte som adm. dir, men at han kan få en annen rolle i klubben. Vi skylder ham mye uansett, uten ham hadde FFK spilt adecco-fotball nå.
At han er en mann med mye arbeidskraft og mange kreative tanker, er det ingen tvil om. Håper FFK skjønner det, og benytter seg av hans kompetanse. Men kanskje ikke ang. kontraktskriving. :)
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Jens G Best
Hvordan stiller styret i plankehaugen seg til dette her? Man har gått ut ekstremt hardt på vegne av fredrikstad og hevdet han var uskyldig...
Har de?
Det er flere som har sagt at han var uskyldig til han var dømt, og det hadde de jo rett i.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av ffkmufc
Regner med at han er ferdig i klubben nå..
Han har jo mulighet for å få omgjort dommen etter et par anker til. Jeg regner nesten med at Morgan vil anke den helt til Høyesterett etterhvert.. Men som advokaten hans sier, så regner han ikke med at Morgan vil fortsette i jobben i FFK pga at han nå har en betinget dom på 1 år. Påtalemyndighetene er ikke fornøyd med straffeutmålingen, så det kan jo hende at de også leverer inn en anke på dommen. Dommen er uansett ikke rettskraftig før ingen anker saken videre etter en dom.
En ting er sikkert, og det er at dette ikke er over..og det kommer det ikke til å være på en laaaang stund.
For Morgans del synes jeg han skal legge jobben i FFK dø, og anse den som tapt så slipper han å tenke på den delen ihvertfall.
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det er flere som har sagt at han var uskyldig til han var dømt, og det hadde de jo rett i.
Vi får si at han er uskyldig til han er rettskraftig dømt... :-)
Svensk magi!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Den blir nok kjørt helt til Høyesterett før det er ferdig. Det er jeg rimelig sikker på. Innen den tid er vel arbeidsforholdet FFK-Morgan over for lenge siden.
Skriver det samme her.
Opprinnelig postet av RuneT
Men som advokaten hans sier, så regner han ikke med at Morgan vil fortsette i jobben i FFK pga at han nå har en betinget dom på 1 år.
Hvor er det han sier dette? Ikke det at jeg betviler det, men jeg finner ikke uttalelsen noe sted.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914