Husk meg
Brukernavn
Passord

Thomas Holm (26) til Fredrikstad?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 17 nov 07, 13:57
Opprinnelig postet av denialsander

Skulle vi tilby mye mer lønn til Holm enn Molde, mener du? Det håper jeg virkelig ikke vi gjør. Rent av prinsipp bør laga i eliten forsøke å holde lønningene på et akseptabelt nivå - iallefall kontrollerbart. En budkrig om lønn for å hente spillere er definitivt feil vei å gå - langsiktig sett. 

Har ikke gitt uttrykk for hva jeg mener ovehodet jeg. Men jeg er inneforstått med at ikke alle spillere tjener like mye samt at lønnsnivået varierer fra klubb til klubb. Så det er innlysende at lønn er et av virkemidlene klubbene har til rådighet for å tiltrekke seg de beste spillerene eller de spillerene som er best for laget.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 nov 07, 14:56

Holm snart MFK-klar

MFK og Vålerenga er enige om en overgangssum, og Thomas Holm skal ha bestemt seg for å skrive under for MFK. Men ennå er ingenting signert.

- Enige med VIF

Administrerende direktør i Molde Fotball, Tarje Nordstrand Jacobsen, vil ikke bekrefte at Holm er så godt som klar for klubben.

- Vi håper at ting er avgjort til uka. Vi er så og si enige med Vålerenga, men ingenting er signert, sier han til RBnett.



FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 17 nov 07, 15:30
Bra, han er ikke god nok for FFK.

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 17 nov 07, 15:47

Opprinnelig postet av FFK Forever
Bra, han er ikke god nok for FFK.

Der fikk du sagt det!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 17 nov 07, 15:50

Opprinnelig postet av FFK Forever
Bra, han er ikke god nok for FFK.

Synes det er greit at han går til Molde. Han styrker ikke FFK nevneverdig. Kunne vært fint å hatt han som reserve for Kasey, men han ønsket vel å spille mest mulig.

---------------------------

Fredd


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 17 nov 07, 16:07
Opprinnelig postet av Megasupporter`n

Opprinnelig postet av FFK Forever
Bra, han er ikke god nok for FFK.

Der fikk du sagt det!

  Når Holm velger Molde.  Hva skal da til for å få en bedre spiller til å komme til FFK?

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 17 nov 07, 16:09

Opprinnelig postet av eliot
  Når Holm velger Molde.  Hva skal da til for å få en bedre spiller til å komme til FFK

At han får spille mest mulig i den posisjonen spilleren selv ønsker.

---------------------------

Fredd


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 nov 07, 17:24
Opprinnelig postet av Fredd

At han får spille mest mulig i den posisjonen spilleren selv ønsker.

Noen ganger må klubber hente gode spillere til benken. Tenk på den benken Brann rådde over i høst : Fakiri, Bakke, Karadas, Huseklepp, Winters, osv. Dette er spillere som omtrent alle hadde tatt fast plass i alle andre tippeligaklubber...

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 17 nov 07, 17:29
Det er sant det, men jeg mener at FFK i dag ikke er en klubb som har råd til dette. Det bør heller forsterkes med spillere som går rett på laget. Det er heller ikke attraktivt nok å spille for FFK i dag. Men det kommer!

---------------------------

Fredd


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 17 nov 07, 22:34

Opprinnelig postet av denialsander

Noen ganger må klubber hente gode spillere til benken. Tenk på den benken Brann rådde over i høst : Fakiri, Bakke, Karadas, Huseklepp, Winters, osv. Dette er spillere som omtrent alle hadde tatt fast plass i alle andre tippeligaklubber...

Å ha mange gode spilere på benken er en utfordring da det "alltid" fører til intern uro og bråk. Se bare på Brann i år.

RBK spilte vel stort sett ed en stamme på 14-15 spillere da de var suverene på 90 tallet så det er sann sett ikke ett must å ha en benk full av landslagsspillere.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 18 nov 07, 13:08
Forstår ikke helt hva vi skulle med han, hvis det var en benkevarmer så tjooo, men han er jo bare ikke god.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 nov 07, 13:23
Opprinnelig postet av Kent

Å ha mange gode spilere på benken er en utfordring da det "alltid" fører til intern uro og bråk. Se bare på Brann i år.

Ja, huff. De vant jo bare serien... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 18 nov 07, 15:34
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Megasupporter`n

Opprinnelig postet av FFK Forever
Bra, han er ikke god nok for FFK.

Der fikk du sagt det!

  Når Holm velger Molde.  Hva skal da til for å få en bedre spiller til å komme til FFK?

Kasey Wehrman og Ardian Gashi er bedre enn Thomas Holm syns jeg ihvertfall......


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 19 nov 07, 14:01
Opprinnelig postet av Brukernavn

Tipper han ikke er den første som forvinner derfra...tror ikke modellen VIF har valgt nå er så bra, med MA i spissen som spillende trener.

Men vi får heller sitte her på ræ..nettet å gotte oss hvis det (forhåpentlig vis) går til helvete.

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article1451036.ece

Og nå forlater Myhre VIF. (ikke nødvendig med egen trad, bare litt tileggs info)

Som nevnt før..tror ikke modellen er veldig poppis.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 07, 14:27
det var litt overraskende for jeg fikk med meg i nyheter at andressen hadde en jobb til han, men men kanskje han gjør det lurt i å gå

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340