Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen folk - støtt Stjernen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 30 okt 07, 23:18
Endret: 31 okt 07, 10:19

Vi som er fra Fredrikstad og elsker byen vår, og ønsker den alt godt. Vi kan holde "supporter formen" oppe igjennom hele vinteren med de rødhvite guttæne i "lejonhålan" Stjernehallen.

Jeg beklager ikke at jeg igjen oppfordrer PH folk til å støtte Stjernen her i Plankehaugen kategorien, selvom folk fra Sarp ikke liker det.

Jeg føler meg så hjemme i Red Beavers, en herlig klækk.

Nå er fotball sesongen over og hockey sesongen er i gang.

EN BY, TO LAG, TO FARGER- RØD OG HVITT!!!

Moderator (Holters): Ryddet opp i tråden. Tillater enn så lenge disse trådene, men forsøk og begrense antallet litt. I det siste har det florert av Stjernen og Red Beavers tråder. Viktig å støtte opp om hverandre, men ikke la det ta helt av. :) Ikke glem at dere har www.redbeavers.net også.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet

Slettet

Slettet

Slettet

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 31 okt 07, 11:30

Red beavres.net har sine begrensninger på antall lesere. De som vanligvis ikke leser redbeavers.net og er med i PH bør få litt oppfordring til å gå dit via dette forumet.

Det er jo ikke hver dag dette skjer.

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 31 okt 07, 11:50
skulle gjerne støttet Stjernen mere hadde jegikke hatt så mye trening. Trening hver tirsdag torsdag. Kamper som oftest søndag. Da blir det vanskelig og møte opp.

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 31 okt 07, 16:30
skulle gjerne støtta stjernen jeg også. men jeg liker ikke hockey. vært to ganger i stjernehallen. å jeg har kjeda meg like mye begge gangene. så da finner jeg heller på noe annet.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 31 okt 07, 19:11
Hvis det er kamp på søndag kommer jeg:) Sliter ikke med samme problemet som scheien. Synes hockey er utrolig gøy, og har selv spilt hockey i 7 år. Ga meg pga det tok for mye tid. Litt dobbeltmoral fra min sida da jeg spiller eliteserien i innebandy nå, og dte tar mere tid

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 31 okt 07, 19:43
jeg syns faktisk det er morro å spille selv. på hobbybasis selvfølgelig. men det er kjedelig å se på.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23