Før kampen: Odd Grenland - FFK (26. serierunde)
---------------------------
-exit body, exit mind-
Go Tottis!!!
FFK bedret seg jo også i siste halvdel av 1. omgang, jeg tror vi skal gi Odd kamp til døra. Husk fjorårets kamp i Skien, 3-3 (3-0) ... Hadde vært moro å sende Odd ned med et par kjappe mål på overtid
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av Tøfflus
Det at det er dårlig bevegelse handler ikke om trenerens valg, men om umotiverte spillere.
Ja, i utgrangspunktet er jeg selvsagt enig med deg. Men samtidig er det trenerens fordømte plikt å banke litt stolthet og kampvilje inn i spillerne også. Nå synes jeg FFK-spillerne har vist dårlig innstilling i flere kamper på rad. Jeg ønsker meg ikke nødvendigvis en diktator-trener, men innbiller meg samtidig at f.eks. en Rössler hadde rusket opp i spillerne på en helt annen måte enn vår trevsamma svenske.
Uansett hva jeg har rotet med i på denne tråden, så..... slik som Odd spilte i perioder fortjener de å fortsettte i TL.
Når det gjelder FFK så langt så føyer dette seg inn i rekken (tre kamper) uten vilje og tæl. I disse kampene har FFK spilt som et Adecco lag.
OOOPs rødt kort til Odd spiller, kanskje det kan tenne FFK.
Ps. kanskje ikke som R~sler, men som Flindt Bjerg som sa rett ut at spillerne jobbet ikke for penga, og det ville han ikke ha noe av. Det samme gjelder for fotballspillere som andre yrkemottager.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Hvis mine ansatte hadde vist like dårlig arbeidsmoral, hadde det nok ikke bare vært deres feil,
men også min som motivator og inspiratør.
Hadde vært på tide og se seg selv i speilet..og ikke bare ut av vinduet da...
Go Tottis!!!
Eneste positive i det hele er at det er 99,8% sikkert at Start rykker ned... Og det gjør egentlig veldig godt!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Go Tottis!!!
Opprinnelig postet av GurrBass
Eneste positive i det hele er at det er 99,8% sikkert at Start rykker ned... Og det gjør egentlig veldig godt!!
Det er trøsten i dag, og gjør sorgen over FFK-tap usedvanlig liten.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Er forøvrig veldig uenig med de som er glade for at start går ned i stedet for odd. Finnes ikke mye moro i oddrane eller supporterne deres. Med start er det i hvert fall bra oppmøte og engasjement. Hva har odd tilført norsk fotball???
Brodern ønsker seg Helstad til året.. Lov å ønske seg spillere, men tror ikke han kommer...
Synes vi trenger en spiss jeg men vet ikke hvem :P
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av Espen
Enig med ffkmats. Kan ikke se at ramberg eller gardar skal klare å åpne forsvaret til odd.
Er forøvrig veldig uenig med de som er glade for at start går ned i stedet for odd. Finnes ikke mye moro i oddrane eller supporterne deres. Med start er det i hvert fall bra oppmøte og engasjement. Hva har odd tilført norsk fotball???
Håpe på at Odd taper mot Glimt...
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Røde og hvite er de beste =)
Røde og hvite er de beste =)
PAC-Gerro-Raio-Sjøberg
Kristoffer Helstad-Kasey-Gashi
Huseklepp-Iversen-Austenes
i en 4-3-3
Go Tottis!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914