Støtte Stjernen mot Sparta lørdag
Skal vi støtte guttæne i rødt og hvitt i kampen mot laget fra Fossbyen. Stjernen og Red Beavers trenger trøkk på tribunene mot "trommesolo-fansen"....
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Jeg hiver meg med!
Skulle vi i plankehaugen tatt en øl eller noe før kampen evnt ?
Og rusla opp mot hallen?
Vi trenger litt trening, med tanke på hvor mange som hopper på stadion =P
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av hedvalen
vi har blitt utfordret av yankees til en eller annen konkuranse i gågata i sarp før kampen så vidt jeg har hørt ... (sarpingene vill ikke si hva vi skal konkurere i hehe )
Dansekonkurranse?
Den unge generasjonen...
Opprinnelig postet av Jonek
Skal vi støtte guttæne i rødt og hvitt i kampen mot laget fra Fossbyen. Stjernen og Red Beavers trenger trøkk på tribunene mot "trommesolo-fansen"....
Hadde vært artig, men det blir for tett innpå FFK-Godset
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Bob Page
Slike tråder har da ingenting i denne katogorien å gjøre.... Desuten de som er interesert i hockey, kommer. Slutt å plage oss andre...
Slutt å grin over at folk prøver å få med haugen på hockeykamper og. Hvis det plager deg så veldig, så hopp over tråden i stedet, griner...
heia heia...
Opprinnelig postet av Scout
For tett innpå?? Er da over et døgn i mellom kampa... Bruker bare 20 min på de 17 kilometera se;)
heia heia...
Slike tråder har da ingenting i denne katogorien å gjøre.... Desuten de som er interesert i hockey, kommer. Slutt å plage oss andre...
Næmmen så søøt a gett. Har dama pressa appelsin mellom bena i det siste?
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av Kristian B
Opprinnelig postet av Scout
For tett innpå?? Er da over et døgn i mellom kampa... Bruker bare 20 min på de 17 kilometera se;)
Mulig det funker for deg, men kamp kl 16 på "låven" og så kl 18 på stadion på samme dag blir for tett for mitt vedkommende.
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
kampen i amfien går idag, Lørdag, mens kampen på stadion går i morra, søndag....
Oops. Mente jeg så på en terminoversikt at kampen skulle være i morra Jaja, skitt ævv. Ser jo at det ikke går helt veien i dag: 5-2 etter to omganger.
Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG
Oops. Trodde dette var et fotballforum. Tenk så feil en kan ta...Opprinnelig postet av Bob Page
Slike tråder har da ingenting i denne katogorien å gjøre.... Desuten de som er interesert i hockey, kommer. Slutt å plage oss andre...Slutt å grin over at folk prøver å få med haugen på hockeykamper og. Hvis det plager deg så veldig, så hopp over tråden i stedet, griner...
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Oops. Trodde dette var et fotballforum. Tenk så feil en kan ta...Opprinnelig postet av Bob Page
Slike tråder har da ingenting i denne katogorien å gjøre.... Desuten de som er interesert i hockey, kommer. Slutt å plage oss andre...Slutt å grin over at folk prøver å få med haugen på hockeykamper og. Hvis det plager deg så veldig, så hopp over tråden i stedet, griner...
Du tok feil. Dette er ikke et fotball forum, men tråden ligger under kategorien "Plankehaugen" som er en supporterklubb og tråder som har med oss i PH kan ligge under der.
Hadde den ligget under kategorien "Fredrikstad fotballklubb" ville den ha vært feil plassert, men ingenting å sutre over alikevel.
Hvorfor være negativ til at folk blir oppfordret til å dra for å se og støtte Stjernen som er byens hockey lag? Hold deg for god til å være negativ til det, Bob Page.
Når fotballsesongen er over kan supporterkulturen og sangtrøkket holdes oppe ved å gå i Stjernehallen....
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Du tællær ente alene...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Hockey har da ingenting med Plankehaugen å gjøre da...
Jeg skjønner hva du mener, men det var jo snakk om å få folk fra Plankehaugen til å bli med Red Beavers, for å støtte Stjernen. Tråden kunne med god grunn legges til Plankehaugen-kategorien, da den rettet seg til PH`s medlemmer, med en interesse av å støtte byens ishockeylag. Trådstarter var nok her også litt taktisk, da han ikke la den i Åpent Forum, da jeg innbiller meg at trådene der ikke sjekkes like ofte av de fleste.
Du tællær ente alene...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Som jeg sa tidligere, Plankehaugen er fotball-intereserte. De som ikke er hockey-intereserte kommer da ikke uansett.... og de som er hockey-intereserte kommer da uansett..
Så å sende en oppfordring/invitasjon til de som muligens er interessert i begge deler er helt borte i natta det da?
som sagt hockey har ikke noe i et fotballforum å gjøre.... "Åpent fourm" er katogorien for hockey-prat siden der kan man snakke om hva man vil...
Du tællær ente alene...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
som sagt hockey har ikke noe i et fotballforum å gjøre.... "Åpent fourm" er katogorien for hockey-prat siden der kan man snakke om hva man vil...
Hockey har mer på et fotballforum enn det du har, for å si det sånn!! Men vi gir oss nå... Jeg gidder ikke hisse meg opp, enkelt og greit...
heia heia...
Hockey har mer på et fotballforum enn det du har, for å si det sånn!! Men vi gir oss nå... Jeg gidder ikke hisse meg opp, enkelt og greit...
Jeg er fotball-interesert, dermed har jeg noe å gjøre på et fotballforum...
Du tællær ente alene...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Jeg er fotball-interesert, dermed har jeg noe å gjøre på et fotballforum...
God bedring!
heia heia...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23