Husk meg
Brukernavn
Passord

Visuelle effekter

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 25 okt 07, 22:58
Det snakkes mye om visuelle effekter og da gjærne ting som ikke er lovlig, noen vil ha blussing andre to stang bannere, men ingen av disse er lov.

Men Hvorfor ikke prøve å tenke litt utover dette og prøve å få til en sammarbeid med Fredrikstad. Jeg har noen forslag, mange synes sikkert de er teite men håpet er å få til en diskusjon slik at vi kan bli bedre til neste sesong.

Første forslag er lys effekter. At tribunene lyses opp i rødt og hvit når man lager mål for eksempel, dette byr jo seff på problemer når det er lyst ut så det må da være kraftige lys hvis det finnes noe så kraftig da.

Forslag to er konfetti. For eksempel ved mål så drysser det rød og hvit konfetti over PH og ved seier gull konfetti, dette er sikkert ikke så populært for de som rydder og noen vil nok klage på at det er lite miljøvennlig, men det hadde nok kanskje sett bra ut på tv og er vel heller ingen andre som har det ennå.

Vet at PH ikke har noe med siste forslaget men hva med å ptøve å ta litt fra hockey lage litt show når spillerne kommer ut til kamp start, hocky og spes USA er jo meget flinke på det. Litt pyro efekter eller andre ting, dette er ting som sikkert hadde fått publikum litt mer giret og da også muligens spillerne også.

Alt dette koster seff mye penger og krever også at FFK er villige til å trå til. Men er nok også andre bedre forslag og sikkert billigere forslag som vi kan ta i bruk til neste sesong.

Så sett i gang å sleng dritt om de forslagene men kom gjærne med dine egne forslag også målet er jo et bedre trykk og bedre effekter på tribunen

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 okt 07, 23:18
tostangs bannere ulovlig? bra forslag foresten

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 25 okt 07, 23:33
I følge gutta fra BRH så får de ikke lov å bruke de på fr.stad stadion, så utifra hva de selv sier her inne så tror jeg det er ulovlig. Ta den biten med en klype salt

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 okt 07, 23:43
Det er fordi vaktene på fredrikstad stadion har et behov for og føle at de kan bestemme. Bare sykt

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 25 okt 07, 23:44
Jeg synes dette var utrolig bra forslag :)
Går jo ann og høre med FFK, regner med at vi på en eller annen måte kan klare og bli enige om noe..
Hadde vært morro og fått til dette til neste sesong !

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 25 okt 07, 23:49
Opprinnelig postet av Liraren
Det er fordi vaktene på fredrikstad stadion har et behov for og føle at de kan bestemme. Bare sykt



Ja herregud, helt sykt at FFK har laget regler. Rart at man ikke gjøre som man vil uten å ta hensyn til andre.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 okt 07, 23:53

mener du at tostangs skader andre?

kan du vennligst drite i og komme med ironiske kvalme innlegg som ødelegger tråden. Takk på forhånd!

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 okt 07, 00:01
Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av Liraren
Det er fordi vaktene på fredrikstad stadion har et behov for og føle at de kan bestemme. Bare sykt



 
Ja herregud, helt sykt at FFK har laget regler. Rart at man ikke gjøre som man vil uten å ta hensyn til andre.


Regner med at du er begravd dypt under dyna di når unga vifter med flagg 17. mai? Jeg tror nok du vil minne meg litt om parodien "3 Brødre Som Ikke Er Brødre" gjorde på Knut Arild Hareide.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 26 okt 07, 00:01
Opprinnelig postet av Liraren
mener du at tostangs skader andre?

kan du vennligst drite i og komme med ironiske kvalme innlegg som ødelegger tråden. Takk på forhånd!


Nei, og det har jeg heller ikke skrevet.
Dessuten kler det deg svært dårlig å leke moderator.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 26 okt 07, 00:02
Endret: 26 okt 07, 00:03
Opprinnelig postet av bønna
Regner med at du er begravd dypt under dyna di når unga vifter med flagg 17. mai?


Hvorfor skulle jeg det? Har jeg sagt at to-stangsflagg er farlig?
 
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 okt 07, 00:04

leker ikke moderator, hvordan i all verden kan jeg leke moderator når jeg ikke har moderator rettigheter?

Forøvrig blir det dumt av deg og nekte for en ting du akkuratt har skrevet.

Forøvrig tror jeg det med rødt lys blir svært dyrt, for det lyset synes vel bare på senkamper, etterso det er mørkere da. Konfetti? Må man ikke søke om lov til og bruke det? Synes jeg har lest det et sted. men for all del støtter trådstarter her.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 okt 07, 00:06
Var ikke meningen å starte en debatt om to stang her. Er det ikke lov så er det ikke lov. Mulig det ikke er lov fordi det vil blokere synet til mange, men men ikke noe vitså å diskutere det. er det ikke lov så er det ikke lov så enkelt er det

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 26 okt 07, 00:10
Opprinnelig postet av Liraren
leker ikke moderator, hvordan i all verden kan jeg leke moderator når jeg ikke har moderator rettigheter?

Forøvrig blir det dumt av deg og nekte for en ting du akkuratt har skrevet.

Jeg håper for din skyld at du bare spiller dum.

Og nei, jeg har ikke skrevet at tostangsflagg er farlig. Jeg svarte på innlegget ditt hvor du skrev "Det er fordi vaktene på fredrikstad stadion har et behov for og føle at de kan bestemme. Bare sykt"

Selvfølgelig har FFK (i form av vaktene/sikkerhetssjef) lov til å bestemme at toflaggsstang er forbudt. Det ser virkelig ikke ut som du skjønner at en fotballkamp er et privat arrangement og arrangøren kan gjøre som de vil så lenge de følger norsk lov. Ønsker de ikke to-stangflagg så kan de nekte deg å ta med det inn.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 okt 07, 00:12
Jaja da kan de nekte deg og komme inn hvis du har en kvise på kjaken de ikke liker også. Like lavmål begge deler. Men Mystichal vet du noe angående konfetti. Om man må søke eller ikke?

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 okt 07, 00:22
Jeg har ikke peilig, jeg bare kaster ut forlag jeg, men i dette landet så skal man ikke se bort fra det. Mange vil nok se på det som forurensing og det må nok søkes om, men det burde jo de som styrer med dette vite.

Men er det noen regler når lagene skal ut på banen? må begge gå ut samtidig eller kan man gjøre det slik at FFK kommer ut alene til litt røyk og pyro effekter?

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 okt 07, 00:32
Jeg er svak for flaggborger a la denne:



Enkelt å få til, trengs bare litt fantasi fra alle og enhver og litt variasjon på flaggene så er det en sikker vinner.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 26 okt 07, 02:26
Opprinnelig postet av bønna
Jeg er svak for flaggborger a la denne


Sorryborry Pelle, men flaggborger synes jeg ikke ser ut i måneskinn. Kan sammenlignes med en tegnekonkurranse for unger. Masse flagg satt opp tilfeldig i et fargeeldorado / helvete - stryk det som ikke passer.

Men for all del, kan sikkert bli fett så lenge det er gjennomført.

Personlig liker jeg en gjennomført TIFO som dekker store deler av en tribune. Digger de enorme draktene som bla Klanen har brukt før. Foretrekker også et stort banner med én klar beskjed som alle på stadion kan se. Kall meg gjerne tett i trynet, men synes det er mye fetere visuelt - enn en flaggborg.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 okt 07, 03:25
Opprinnelig postet av pølse
Opprinnelig postet av bønna
Jeg er svak for flaggborger a la denne


Sorryborry Pelle, men flaggborger synes jeg ikke ser ut i måneskinn. Kan sammenlignes med en tegnekonkurranse for unger. Masse flagg satt opp tilfeldig i et fargeeldorado / helvete - stryk det som ikke passer.

Men for all del, kan sikkert bli fett så lenge det er gjennomført.

Personlig liker jeg en gjennomført TIFO som dekker store deler av en tribune. Digger de enorme draktene som bla Klanen har brukt før. Foretrekker også et stort banner med én klar beskjed som alle på stadion kan se. Kall meg gjerne tett i trynet, men synes det er mye fetere visuelt - enn en flaggborg.


Store, tribunedekkende TIFOer er selvfølgelig det feteste, det eneste er at ingen her i byen per dags dato har kapasitet til å lage dette. Hadde PH klart å organisere dette på en god måte, med telefonlister på de som kunne tenkt seg å være med og for å ikke snakke om la være å stenge ute engasjerte supportere så kunne det blitt noe av.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 okt 07, 08:45
Denne er sikkert postet før, så dere får i så fall ha meg unnskyldt.

Dette er uansett det feteste jeg noen gang har sett på en norsk fotballbane.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 okt 07, 09:23

Opprinnelig postet av bønna


.......... med telefonlister på de som kunne tenkt seg å være med og for å ikke snakke om la være å stenge ute engasjerte supportere så kunne det blitt noe av.

 

Ja da kom dette temaet med i denne tråden også

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 okt 07, 09:27

Opprinnelig postet av bønna

Store, tribunedekkende TIFOer er selvfølgelig det feteste, det eneste er at ingen her i byen per dags dato har kapasitet til å lage dette.

"Morgan du er en av oss" tifo`n vår jo ikke no særlig stor....

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 26 okt 07, 11:59
Hm... Jeg tror ikke du har vært med å lage de store tifoene på stadion jeg, bønna. Plankehaugen HADDE et godt system som fungerte. Med ringelister over hvem som sto på TIFO-feltet og som kunne stille opp. Men så var det slik at TIFO-feltet ble fjærna for at det skulle komme en fjortisgerilja som bare ville synge. Ikke ha dugnader så de fikk samla inn penger til bluss og bannere, leie av lokale for å få laga de største bannerne og maling. Sånt koster penger. Mye penger. Men TIFO-feltet forsvant og mange av oss mistet totalt motivasjoen til å fortsette.

Jeg for min del kunne godt stå på banen og blusse før kampen, men når jeg ikke fikk plass etterpå for tribunen var full av fjortiser som bare kjefta fordi man skulle SYNGE og som ikke gadde det døyt å hjelpe til med det visuelle, da ga jeg blanke jeg og. Det var ikke få kvelder vi var på tifo-huset for å lage bannere hvor ingen andre gadd å stille opp. Det var et system som fungerte på en god måte, men det vet ikke du en dritt om, bønna, for du har aldri giddi å bry nesa di med det. Du er altfor opptatt med å rakk ned på oss tantene i tantehaugen til å få med deg hva som har vært og hva som skjer.

Og bare så du vet det, synes det var herlig at Zoran ble utestengt sammen med de andre idiotene som ikke fortjente bedre.
Endelig kan man gå på kamp for å kose seg med venner og nyte fotballen igjen.
Det eneste som gjenstår nå er å finne igjen motivasjonen til å faktisk gjøre noe med det.







---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 okt 07, 14:02
jaja så skled denne tråden helt ut også. Ikke lett å diskutere noe her uten at hvem som er dust og hva feil FFk har gjort fordi de nekter det ene eller andre. jaja jeg prøvde å få til noe men men.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 okt 07, 14:34

Syns det er viktig å prøve å få til mer visuelt neste år. For det har Plankehaugen vært meget dårlige på.

Gjerne med "beskjeder" til guttane, hvis de har hatt en periode med dårlig spill eller lignende. Eller så kan det bare være noe så enkelt som et par røde flagg, og et par hvite. Det trenger ikke være store greiene, hvis det er mange. Som de flaggene som ble delt ut på gamle stadion, det var en genistrek. Det får det til å se ut som om alle på Plankehaugen elsker FFK av hele sitt hjerte, og da kompanserer det neeeeeesten for folk som ikke synger.

Eller kanskje man kunne "lokke" folk til å lage TIFO? For hver gang man lager et banner eller lignende, får man en gratis bussbillett til bortekamp sponset av Plankehaugen? For jeg skjønner at det ikke er så attraktivt å sitte i uka og sy på et banner...

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 26 okt 07, 14:46
Minner om Tifo verksted i dag kl 19:00 i Kongstenhallen. Tror nok jeg skal ta turen ditt, det blir min andre gang det

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 okt 07, 14:57
er ikke lett å motivere seg for å lage 2stangsflagg ihvertfall... 

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 okt 07, 16:18
Endret: 26 okt 07, 16:20
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av bønna

Store, tribunedekkende TIFOer er selvfølgelig det feteste, det eneste er at ingen her i byen per dags dato har kapasitet til å lage dette.

"Morgan du er en av oss" tifo`n vår jo ikke no særlig stor....



det var stort MEN det ble brukt to ganger !
og personlig syns jeg det var dårlig, virker PH støtter Morgan men ikke spillerne  i dette banneret og det har vært altfor lite av å støtte spillere med banner


---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 okt 07, 17:09

Opprinnelig postet av mysthical
Det snakkes mye om visuelle effekter og da gjærne ting som ikke er lovlig, noen vil ha blussing andre to stang bannere, men ingen av disse er lov.

Men Hvorfor ikke prøve å tenke litt utover dette og prøve å få til en sammarbeid med Fredrikstad. Jeg har noen forslag, mange synes sikkert de er teite men håpet er å få til en diskusjon slik at vi kan bli bedre til neste sesong.

Første forslag er lys effekter. At tribunene lyses opp i rødt og hvit når man lager mål for eksempel, dette byr jo seff på problemer når det er lyst ut så det må da være kraftige lys hvis det finnes noe så kraftig da.

Forslag to er konfetti. For eksempel ved mål så drysser det rød og hvit konfetti over PH og ved seier gull konfetti, dette er sikkert ikke så populært for de som rydder og noen vil nok klage på at det er lite miljøvennlig, men det hadde nok kanskje sett bra ut på tv og er vel heller ingen andre som har det ennå.

Vet at PH ikke har noe med siste forslaget men hva med å ptøve å ta litt fra hockey lage litt show når spillerne kommer ut til kamp start, hocky og spes USA er jo meget flinke på det. Litt pyro efekter eller andre ting, dette er ting som sikkert hadde fått publikum litt mer giret og da også muligens spillerne også.

Alt dette koster seff mye penger og krever også at FFK er villige til å trå til. Men er nok også andre bedre forslag og sikkert billigere forslag som vi kan ta i bruk til neste sesong.

Så sett i gang å sleng dritt om de forslagene men kom gjærne med dine egne forslag også målet er jo et bedre trykk og bedre effekter på tribunen
 

 

Syns du har mange gode ideer.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 okt 07, 18:44

Opprinnelig postet av Abby
(...) Og bare så du vet det, synes det var herlig at Zoran ble utestengt sammen med de andre idiotene som ikke fortjente bedre. (...)

Et særdeles gjennomtenkt utsagn fra din side, Abby.

Dog må du ikke glemme at disse "idiotene" snart vender tilbake.

Undertegnede ønsker samtidig å legge til det faktum at slike "idioter" ofte har for vane å formere seg raskt.

Du bør definitivt ikke undervurdere dette aspektet, Abby.

___________________________

(Beklager avsporingen, mysthical)

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Cechuje nas pojęcie, którego wy nie znacie
Dzisiaj wrogu, wczoraj bracie
Wierność

Wisła Kraków, moja miłość na wieki


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 okt 07, 19:43
Kommer du med trusler Radoslaw? Da syns jeg du bør revurdere dine inlegg før du poster de..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 okt 07, 19:48
Hva slags trusler finner du i radoslaw sitt innlegg?

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 26 okt 07, 19:55

Leser du litt mellom linjene kan det kjapt forstås som en trussel ja... I så tilfelle lite hyggelig og har ingenting med forumet å gjøre...

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 okt 07, 19:56
Hvorfor skal man lese mellom linjene? Det er det man skriver som teller. Forøvrig synes jeg Abby skriver et fantastisk tåpelig innlegg.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 26 okt 07, 19:59

Mye tåpelig å lese på forumet nå for tiden..

 

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 okt 07, 20:36

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Kommer du med trusler Radoslaw? Da syns jeg du bør revurdere dine inlegg før du poster de..

Du har som vanlig særdeles morsomme kommentarer i bakhånd, fredrikstadpatriot.

Hvor får du all den kreative inspirasjonen fra ?

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Cechuje nas pojęcie, którego wy nie znacie
Dzisiaj wrogu, wczoraj bracie
Wierność

Wisła Kraków, moja miłość na wieki


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 26 okt 07, 20:56
Sorry, vil ikke leke moderator her, men denne tråden sklir jo helt ut. Kan dere ikke ta det her et annet sted?

Noe å fortelle fra TIFO-verkstedet, danan2? Håper på noe fett på årets siste hjemmekamp!

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 okt 07, 21:52
Opprinnelig postet av Radoslaw

Du har som vanlig særdeles morsomme kommentarer i bakhånd, fredrikstadpatriot.

Hvor får du all den kreative inspirasjonen fra ?

 

Du skrev:

 

Dog må du ikke glemme at disse "idiotene" snart vender tilbake. -  

 Kan ikke dette tolkes som en slags trussel?

 

Undertegnede ønsker samtidig å legge til det faktum at slike "idioter" ofte har for vane å formere seg raskt.

Hva legger du i et slikt utsagn hvis jeg tar feil om at dette er en slags trussel?

 

 

Dessuten, jeg spurte om du kom med trusler, jeg fastslo det ikke, at du reagerer (sammen med andre likesinnede) negativt på slike spørsmål bør du skylde deg selv for! Det hadde holdt med et svar, ja eller nei...

 

 

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 okt 07, 21:54

Opprinnelig postet av Liraren
Hvorfor skal man lese mellom linjene? Det er det man skriver som teller. Forøvrig synes jeg Abby skriver et fantastisk tåpelig innlegg.

 

Fordi at det ofte er mellom linjene man ser hva personer mener.....

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 okt 07, 23:16
Min bitte lille ide med denne tråden var ikke å diskutere hvem som har gjort hva med en sak som nå bør være lagt død. Slik drittkasting kan dere ta på PM dere i mellom. Hadde vært flott om vi kunne diskutert det tråden ble startet for.


Siden jeg bor i oslo så blir det stort sett her inne jeg engasjere meg ved siden av tribunen. Alle snakker om store bannere og flagg, men kan vi ikke prøve å tenke litt nytt, noe de andre ikke bruker, slik som jeg kom med i første innlegg.

Hva med effekter som man spesielle ark til hver plass som blir et bilde eller noe. Dette bruker mye i østen og andre steder i europa. Det krevs nok ekstremt stor organisering og mye jobb, men pokker det ser bra ut da.

Ellers savner jeg noe ekstra som brukes før kamp start, noe som kan være med på å gire laget og ikke minst publikum. (burde også kanskje bli flinkere til å starte å synge før kampen for å tenne gutta, men det er en annen diskusjon )

Ellers når man snakker om visuelt så hva med at alle har på seg klær som er røde eller hvite. Ingen krav om at det skal være noe som er fra supporter butikken, men en genser eller t-skjorte som er rød eller hvit altså en helt normal genser eller t-skjort man får kjøpt over alt. Gjerne med mønsert også bare den har klubbens farger. Det er jo klubben man støtter og bør da kle seg i lagets farger. Når man ser bilder fra old trafford som er helt rød for nesten alle har på seg noe rødt, det ser sykt bra ut selv uten noe flag eller banner. Kan jo se på lag som brann også de er flinke til det.

Hele fredrikstad stadion i rødt og hvit det hadde vært konge.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 okt 07, 23:30
Endret: 26 okt 07, 23:33
Never argue with an idiot, he`ll drag you down to his level and beat you in experience.
 
__________________________
Edit:
Beklager avsporingen, mysthical. 

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Cechuje nas pojęcie, którego wy nie znacie
Dzisiaj wrogu, wczoraj bracie
Wierność

Wisła Kraków, moja miłość na wieki


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 okt 07, 23:40

Beklager at jeg var med på å spore av tråden!  har sendt pm til radoslaw.

 

 

Ellers er jeg mest glad i flagghav og store tifo duker!!!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 27 okt 07, 00:26

Opprinnelig postet av pølse
Noe å fortelle fra TIFO-verkstedet, danan2? Håper på noe fett på årets siste hjemmekamp!

Ikke stort å fortelle nei. Var vel 5-6 stk der. Det var ikke mye slit i dag hvertfall så de fleste skal nok klare å få det til, bare å komme å hjelpe. Tror nok det skal bli en bra Tifo mot Odd, det skal vel egentlig være litt hemmelig


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 27 okt 07, 11:10
Opprinnelig postet av Abby
Hm... Jeg tror ikke du har vært med å lage de store tifoene på stadion jeg, bønna. Plankehaugen HADDE et godt system som fungerte. Med ringelister over hvem som sto på TIFO-feltet og som kunne stille opp. Men så var det slik at TIFO-feltet ble fjærna for at det skulle komme en fjortisgerilja som bare ville synge. Ikke ha dugnader så de fikk samla inn penger til bluss og bannere, leie av lokale for å få laga de største bannerne og maling. Sånt koster penger. Mye penger. Men TIFO-feltet forsvant og mange av oss mistet totalt motivasjoen til å fortsette.

Jeg for min del kunne godt stå på banen og blusse før kampen, men når jeg ikke fikk plass etterpå for tribunen var full av fjortiser som bare kjefta fordi man skulle SYNGE og som ikke gadde det døyt å hjelpe til med det visuelle, da ga jeg blanke jeg og. Det var ikke få kvelder vi var på tifo-huset for å lage bannere hvor ingen andre gadd å stille opp. Det var et system som fungerte på en god måte, men det vet ikke du en dritt om, bønna, for du har aldri giddi å bry nesa di med det. Du er altfor opptatt med å rakk ned på oss tantene i tantehaugen til å få med deg hva som har vært og hva som skjer.

Og bare så du vet det, synes det var herlig at Zoran ble utestengt sammen med de andre idiotene som ikke fortjente bedre.
Endelig kan man gå på kamp for å kose seg med venner og nyte fotballen igjen.
Det eneste som gjenstår nå er å finne igjen motivasjonen til å faktisk gjøre noe med det.



Flott at du bidrar med så mye Abby, særlig med å spore denne tråden helt av. Til din informasjon så har jeg vært på en del tifomøter opp igjennom, det kan flere på dette forumet bekrefte. Men dette er ikke en konkurranse om hvem som har vært med på flest tifo-dugnader. Jeg hadde også satt meg opp på en slik ringeliste når tifoer skulle lages i forkant av kamper, men noen telefon fikk jeg sjeldent/aldri, da måtte jeg nesten ta kontakt selv. Men dette er jo en tråd vi skal bruke på å diskutere visuelle effekter, så om du/dere har flere karakteristikker som "fjortisgerilja", "Idioter" o.l. så ta det på PM i stedenfor, greit?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 27 okt 07, 11:23
Kasteruller kan se mektig ut! Røde Stjerne - Bayern München




---------------------------

Burn in hell, por favore..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 okt 07, 12:08

Til Bønna:

 

Jeg synes synd på de stakkarene som må rydde opp etter et slikt "toalettrull" tifo! 

Men, jeg er helt enig, det ser mektig ut! Helt rått!! Tenk deg å fylt Fredrikstad Stadion med røde og hvite kasteruller!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 okt 07, 16:25

Noe som kunne vært kult, kunne vært at det ble lagt et ark på alles plasser på hovedtribunen eller noe. Den ene siden farget helt rød, den andre siden farget hvit. Så sto det på arket hvilken side man skulle holde opp først.

Så hadde man lagt opp sånn at det først ble en formasjon slik at det sto FFK i hvitt, med rød bakgrunn.

Sånn kunne man stått i ca. et halv minutt eller noe. Så, på et gitt( og litt diskrè, men så alle merker det) signal, skal man snu arket. Da vil det stå FFK i rødt, med hvit bakgrunn. Så kan man skifte så mange ganger man vil.

Tror det kunne blitt tøft, med en slik "fargeforvandling".

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 28 okt 07, 02:27
Opprinnelig postet av Lemmy

Noe som kunne vært kult, kunne vært at det ble lagt et ark på alles plasser på hovedtribunen eller noe. Den ene siden farget helt rød, den andre siden farget hvit. Så sto det på arket hvilken side man skulle holde opp først.

Så hadde man lagt opp sånn at det først ble en formasjon slik at det sto FFK i hvitt, med rød bakgrunn.

Sånn kunne man stått i ca. et halv minutt eller noe. Så, på et gitt( og litt diskrè, men så alle merker det) signal, skal man snu arket. Da vil det stå FFK i rødt, med hvit bakgrunn. Så kan man skifte så mange ganger man vil.

Tror det kunne blitt tøft, med en slik "fargeforvandling".



da hadde det heller vært tøffere hvis det hadde stått FFK først i rødt åsså snudd arket og så hadde det kommet 1903 i hvitt  isteden

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 28 okt 07, 02:01

Noe av grunnen til at Mosaik tifo har blitt fiasko her tror jeg er at bokstavene blir for tynne, med at bokstavene blir for tynne mener jeg at vi burde ha 5-6 ark i tykkelse på hver bokstav/tall, ikke som i bildet undet her hvor man har 1-2 ark. Kanskje hadde det også vært bedre om vi hadde fått tak i litt større eller stivere ark


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 okt 07, 10:46

Grunnen er vel egentlig at folk ikke er disiplinerte nok, og at folk ikke gidder å være med. På bildet du la ut er det jo mange personer som rett og slett ikke gidder å holde opp arket sitt...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 okt 07, 10:49
Opprinnelig postet av Lemmy

Noe som kunne vært kult, kunne vært at det ble lagt et ark på alles plasser på hovedtribunen eller noe. Den ene siden farget helt rød, den andre siden farget hvit. Så sto det på arket hvilken side man skulle holde opp først.

Så hadde man lagt opp sånn at det først ble en formasjon slik at det sto FFK i hvitt, med rød bakgrunn.

Sånn kunne man stått i ca. et halv minutt eller noe. Så, på et gitt( og litt diskrè, men så alle merker det) signal, skal man snu arket. Da vil det stå FFK i rødt, med hvit bakgrunn. Så kan man skifte så mange ganger man vil.

Tror det kunne blitt tøft, med en slik "fargeforvandling".

 

Hadde vært fett, men folk er ikke disiplinerte nok på hovedtribunen til at det skulle funke.. desverre. Den beste tifon jeg tror vi får til er med flagg og bannere, ev kasteruller...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 28 okt 07, 11:03

Den her var jo ganske vellykket da, men det er vel småflagg og ikke ark. Mye morsommere å flagge enn å holde et ark over hodet .


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 28 okt 07, 11:10
Opprinnelig postet av Abby
Hm... Jeg tror ikke du har vært med å lage de store tifoene på stadion jeg, bønna. Plankehaugen HADDE et godt system som fungerte. Med ringelister over hvem som sto på TIFO-feltet og som kunne stille opp. Men så var det slik at TIFO-feltet ble fjærna for at det skulle komme en fjortisgerilja som bare ville synge. Ikke ha dugnader så de fikk samla inn penger til bluss og bannere, leie av lokale for å få laga de største bannerne og maling. Sånt koster penger. Mye penger. Men TIFO-feltet forsvant og mange av oss mistet totalt motivasjoen til å fortsette.

Jeg for min del kunne godt stå på banen og blusse før kampen, men når jeg ikke fikk plass etterpå for tribunen var full av fjortiser som bare kjefta fordi man skulle SYNGE og som ikke gadde det døyt å hjelpe til med det visuelle, da ga jeg blanke jeg og. Det var ikke få kvelder vi var på tifo-huset for å lage bannere hvor ingen andre gadd å stille opp. Det var et system som fungerte på en god måte, men det vet ikke du en dritt om, bønna, for du har aldri giddi å bry nesa di med det. Du er altfor opptatt med å rakk ned på oss tantene i tantehaugen til å få med deg hva som har vært og hva som skjer.

Og bare så du vet det, synes det var herlig at Zoran ble utestengt sammen med de andre idiotene som ikke fortjente bedre.
Endelig kan man gå på kamp for å kose seg med venner og nyte fotballen igjen.
Det eneste som gjenstår nå er å finne igjen motivasjonen til å faktisk gjøre noe med det.


Jep, alt er fjortisgeriljan sin skyld. Bare vent, de vil komme sterkere tilbake enn noen gang. Ha en god dag! 

---------------------------

Den unge generasjonen...


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 okt 07, 11:42
Hvis man ser på bilde danan2 la ut så har vi klart det før og kan klare det igjen. Hva med å prøve hele stadion en gang. Kanskje også avtale noe slik at borte supporterne blir med, prøve noe med litt humor, men igjen det krever litt arbeid.

Kan jo prøve å få med speaker, kanskje det blir lettere da, slik at låten som spilles er en hint om at man skal ta opp arket eller flagget

Ellers så synes jeg det er dårlig hvis det er slik at de som driver med tifo arbeid har mistet plassen sin på tribunen. Det burde være en selvfølge at de som jobber for laget og klubben og spess på kampene med div ting skal ha reservert en konge plass på tribunen. Denne ordningen MÅ tilbake uansett. Eneste som burde ha reservert plass er de.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 okt 07, 11:55

Med en tydelig og klar beskjed, ville Hovedtribunen vært med. Har faktisk sittet på en av langsidene(Gjensidige? den hvor det ikke er vip, hvertfall) og det er det mange som er engasjerte. Kommer det en oppfordring i avisa et par dager i forkant, kanskje en pressemelding fra Plankehaugen og oppfordring fra speaker burde de klare det.

Og gidder de ikke, kan like godt Plankehaugen si at vi ikke gidder lenger. Så lenge de andre tribunene holder kjeft, burde jo nesten vi gjøre det i en slags protest. Hvertfall bue mot de andre tribunene.

Og så prøve på nytt igjen..Hvis Plankehaugen vil noe sterkt nok, så får vi det til!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 28 okt 07, 14:04
Det kan være skummelt å synge også.  Håper på fult trykk i dag.
www.youtube.com/watch

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 okt 07, 17:48
glad for at sesongen er ferdig nå for å si det sånn,  nå må ting skje !!  

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 29 okt 07, 19:11
Endret: 29 okt 07, 19:11
Opprinnelig postet av Marcus
glad for at sesongen er ferdig nå for å si det sånn,  nå må ting skje !!  

Langt i fra. Sesongen er ikke ferdig før siste kamp er spilt.

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 okt 07, 22:24
Opprinnelig postet av danan2
Opprinnelig postet av Marcus
glad for at sesongen er ferdig nå for å si det sånn,  nå må ting skje !!  

Langt i fra. Sesongen er ikke ferdig før siste kamp er spilt.


på hjemmebane da vettu, slipper iallefall å grue seg til å gå på kamp fordi PH ikke klarer å synge,

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 29 okt 07, 22:27
Opprinnelig postet av Marcus
på hjemmebane da vettu, slipper iallefall å grue seg til å gå på kamp fordi PH ikke klarer å synge,



Du får holde deg hjemme da vettu. Vi kommer neppe til å savne negative tullinger som deg.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 29 okt 07, 23:41

jo det er kritiske røster som marcus vi savner. Trenger flere som er kritiske. Sånn så ting kan bedre seg.

Det er sånne som deg Rasle som mener alt alt er fryd og gammen sånn som det er nå vi ikke kommer til og savne.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 okt 07, 02:13
Det er så lite konstruktive og pubertale meldinger som kommer her inne at jeg nesten blir flau! Det var faktisk engang jeg var ganske stolt av å være medlem av PH. Men nå er det blitt en konkurranse om hvem som er tøffest og best. Hele tiden skal det komme sånne unyttige innlegg "Sånne som deg trenger vi ikke". Hva vinner man ved å skrive slike innlegg? Absolutt ingenting! Er altfor mange tastaturtøffinger her som bare sitter og klager... Klager på at andre klager, og klager på innsats, det er ikke verre enn å ta seg selv i det, istedenfor hele tiden rakke ned på andre, det vinner man ingenting på.
Alle dere som klager på andre osv. hva har dere gjort for at det skal bli bedre? Hva KAN dere gjøre for å bli bedre? Jeg syns det blir feil å se på hva andre gjør og være like dem, å være unik på supporterbasis er ikke likestilt med å være dårligere.

Hva er forskjellen nå og når vi hadde sangkrig mot Klanen på Holmen? Hvorfor er det blitt dårligere og hva er de små tingene som gjør at vi kan komme tilbake? Ja, Zoran var der, men han er fortsatt bare en person, vi var flere hundre mot de 1000 tilreisende fra Oslo.
Prøv i det minste å oppfør dere som voksne folk under en debatt, slik at dere kan bli tatt alvorlig dere som er kritiske! Da kan det kanskje være mulig å føre en debatt...

Endre Martinsen, London, over og ut

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 30 okt 07, 06:51
glitrende innlegg!!!

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 okt 07, 08:55
Opprinnelig postet av Liraren
Det er sånne som deg Rasle som mener alt alt er fryd og gammen sånn som det er nå vi ikke kommer til og savne.



Jeg har ikke sagt at alt er fryd og gammen men jeg er lei den evige negativiteten til enkelte her inne. Dessuten kommer du neppe til å savne meg uansett, iom at jeg ikke har planer om å forlate PH-feltet.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 okt 07, 17:23
uten kritiske røster skjer det hvertfall ingenting. Så kan ikke helt skjønne hvorfor du er lei av negative/kritiske folk her inne.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 okt 07, 17:27
Opprinnelig postet av Liraren
uten kritiske røster skjer det hvertfall ingenting. Så kan ikke helt skjønne hvorfor du er lei av negative/kritiske folk her inne.


Jeg har ikke sagt at det ikke går an å være kritisk. Det er selvfølgelig sunt å være kritisk men ikke fortell meg at "jeg gjør som jeg vil og gir meg ikke før alle andre gjør det samme"-kultur er bra. 

Som jeg har skrevet -mange- ganger før er det fremgangsmåten til ultras/BRH osv jeg ikke har noe til overs for. Drittslenging som mange av dere holder på med kommer det heller ikke noe godt ut av. Det bør et voksent menneske skjønne. Eller hva?
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 30 okt 07, 17:50
og en ting er iallefall sikkert,  du får kose deg på PH feltet til neste år Rasle, for jeg som er så negativ, men som faktisk ser at dette ikke går lenger kommer til å kjøpe meg sitteplass til neste år hvis det ikke skjer noe

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 okt 07, 17:58
Altså synes innstillingen til plankehaugen er blitt bedre etter at ulf Berg ga seg. Bare se www.plankehaugen.no. Positivt av roy det der.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 30 okt 07, 18:08
Vi har vært i møte med klubben, og mye tyder på at vi får vårt eget felt til året
Liker også den nye retningen Roy har tatt med plankehaugen. Fremtiden ser lys ut gutter!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 30 okt 07, 18:17
felt hvor evt?

hvis det ikke er så top secret, at selv ikke Cruisern får vite det..

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 30 okt 07, 18:23
Enten så får vi et eget felt i ph feltet, eller så får vi et felt ved siden av.

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 okt 07, 18:29
FFKforever kan du gi meg et lite møtereferat på pm?

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 30 okt 07, 18:45
Sendt pm

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 30 okt 07, 19:21
ahh gode nyheter for oss som faktisk vil synge og hoppe i 90 +++

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 30 okt 07, 20:18
Tifo værste i kongsten hallen fredag kl 19.00 kom å hjelp til for de som kan :) Send meg forslag på tifoer som vi kan jobbe med i vinter
Roy

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 01 nov 07, 21:23

Opprinnelig postet av FFK Forever
Sendt pm

send te meg å æ!


rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07
Innlegg: 52

Lagt til: 01 nov 07, 21:32
Alt som mangler nå er bare att det blir ett skikkelig konkurranse forhold mellom PH og BRH/RHE så kan man hverfall garantere trøkk på tribunen neste sesong...kanon detta!

---------------------------

FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 01 nov 07, 21:33

Opprinnelig postet av rollz
Alt som mangler nå er bare att det blir ett skikkelig konkurranse forhold mellom PH og BRH/RHE så kan man hverfall garantere trøkk på tribunen neste sesong...kanon detta!

ja , kansje få vekslinger mellom feltene osv... dette kan bli bra det! se positivt på dette folkens!!!!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 02 nov 07, 12:11
Opprinnelig postet av rollz
Alt som mangler nå er bare att det blir ett skikkelig konkurranse forhold mellom PH og BRH/RHE så kan man hverfall garantere trøkk på tribunen neste sesong...kanon detta!


Det er et godt poeng, men i oppstartsfasene tror jeg det er viktig at vi drar i samme retning.

---------------------------

Den unge generasjonen...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 nov 07, 12:48

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av rollz
Alt som mangler nå er bare att det blir ett skikkelig konkurranse forhold mellom PH og BRH/RHE så kan man hverfall garantere trøkk på tribunen neste sesong...kanon detta!


Det er et godt poeng, men i oppstartsfasene tror jeg det er viktig at vi drar i samme retning.

 

Det er klart at det må være en fellesnevner, og det er at vi samme nønsker å støtte FFK verbalt på tribunen.

Jeg så et klipp på youtube, der Paok fansen hadde delt tribunen i to, der den ene delen skulle synge så høyt de kunne, og så skulle den andre delen synge enda høyere. Det ble en morsom konkurransen og det skapte en veldig stemning.

Det vi kan gjøre er at PH synger en av ole, ole-sangene alene, så synger BRH / RHE den samme sangen når PH er ferdig. Så synger man den ole,ole-sangen sammen som det tredje verset.

Så går PH på igjen og BRH / RHE er stille... osv.

Da kan vi se hva som bor i de ulike grupperingene. Det er selvfølgelig viktig at vi ser på dette som en positiv konkurranse. Vi må ut av det negative vi har vært inne i de siste mnd.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 02 nov 07, 18:48
Linka jonek linka. Den videon har eg lyst til og se.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 nov 07, 22:27

Opprinnelig postet av Liraren
Linka jonek linka. Den videon har eg lyst til og se.

Husær ente hvor jeg så den, men skal lete etter den.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 nov 07, 23:05
Endret: 02 nov 07, 23:07

Opprinnelig postet av Liraren
Linka jonek linka. Den videon har eg lyst til og se.

Sendte deg en pm, kanskje du er bedre til å legg ut linker fra youtube.

Dere finner den der om dere søker på "AIK - ny ramsa". Det var et Tyrkisk lag FFS, men i Tyrkia er det fart må jeg si.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 04 nov 07, 10:15

Opprinnelig postet av mysthical
Det snakkes mye om visuelle effekter og da gjærne ting som ikke er lovlig, noen vil ha blussing andre to stang bannere, men ingen av disse er lov.

Men Hvorfor ikke prøve å tenke litt utover dette og prøve å få til en sammarbeid med Fredrikstad. Jeg har noen forslag, mange synes sikkert de er teite men håpet er å få til en diskusjon slik at vi kan bli bedre til neste sesong.

Første forslag er lys effekter. At tribunene lyses opp i rødt og hvit når man lager mål for eksempel, dette byr jo seff på problemer når det er lyst ut så det må da være kraftige lys hvis det finnes noe så kraftig da.

Forslag to er konfetti. For eksempel ved mål så drysser det rød og hvit konfetti over PH og ved seier gull konfetti, dette er sikkert ikke så populært for de som rydder og noen vil nok klage på at det er lite miljøvennlig, men det hadde nok kanskje sett bra ut på tv og er vel heller ingen andre som har det ennå.

Vet at PH ikke har noe med siste forslaget men hva med å ptøve å ta litt fra hockey lage litt show når spillerne kommer ut til kamp start, hocky og spes USA er jo meget flinke på det. Litt pyro efekter eller andre ting, dette er ting som sikkert hadde fått publikum litt mer giret og da også muligens spillerne også.

Alt dette koster seff mye penger og krever også at FFK er villige til å trå til. Men er nok også andre bedre forslag og sikkert billigere forslag som vi kan ta i bruk til neste sesong.

Så sett i gang å sleng dritt om de forslagene men kom gjærne med dine egne forslag også målet er jo et bedre trykk og bedre effekter på tribunen

 

Drit Bra forslag

 

stå på

 

~Marius

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340