Visuelle effekter
Alle dere som klager på andre osv. hva har dere gjort for at det skal bli bedre? Hva KAN dere gjøre for å bli bedre? Jeg syns det blir feil å se på hva andre gjør og være like dem, å være unik på supporterbasis er ikke likestilt med å være dårligere.
Hva er forskjellen nå og når vi hadde sangkrig mot Klanen på Holmen? Hvorfor er det blitt dårligere og hva er de små tingene som gjør at vi kan komme tilbake? Ja, Zoran var der, men han er fortsatt bare en person, vi var flere hundre mot de 1000 tilreisende fra Oslo.
Prøv i det minste å oppfør dere som voksne folk under en debatt, slik at dere kan bli tatt alvorlig dere som er kritiske! Da kan det kanskje være mulig å føre en debatt...
Endre Martinsen, London, over og ut
---------------------------
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av Liraren
Det er sånne som deg Rasle som mener alt alt er fryd og gammen sånn som det er nå vi ikke kommer til og savne.
Jeg har ikke sagt at alt er fryd og gammen men jeg er lei den evige negativiteten til enkelte her inne. Dessuten kommer du neppe til å savne meg uansett, iom at jeg ikke har planer om å forlate PH-feltet.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG
Opprinnelig postet av Liraren
uten kritiske røster skjer det hvertfall ingenting. Så kan ikke helt skjønne hvorfor du er lei av negative/kritiske folk her inne.
Jeg har ikke sagt at det ikke går an å være kritisk. Det er selvfølgelig sunt å være kritisk men ikke fortell meg at "jeg gjør som jeg vil og gir meg ikke før alle andre gjør det samme"-kultur er bra.
Som jeg har skrevet -mange- ganger før er det fremgangsmåten til ultras/BRH osv jeg ikke har noe til overs for. Drittslenging som mange av dere holder på med kommer det heller ikke noe godt ut av. Det bør et voksent menneske skjønne. Eller hva?
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG
Liker også den nye retningen Roy har tatt med plankehaugen. Fremtiden ser lys ut gutter!
Aristo Boys
Frihet For Ultras
hvis det ikke er så top secret, at selv ikke Cruisern får vite det..
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
Roy
Er det noen som klarer det er det du D
Opprinnelig postet av FFK Forever
Sendt pm
send te meg å æ!
FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras
Opprinnelig postet av rollz
Alt som mangler nå er bare att det blir ett skikkelig konkurranse forhold mellom PH og BRH/RHE så kan man hverfall garantere trøkk på tribunen neste sesong...kanon detta!
ja , kansje få vekslinger mellom feltene osv... dette kan bli bra det! se positivt på dette folkens!!!!
Alt som mangler nå er bare att det blir ett skikkelig konkurranse forhold mellom PH og BRH/RHE så kan man hverfall garantere trøkk på tribunen neste sesong...kanon detta!
Det er et godt poeng, men i oppstartsfasene tror jeg det er viktig at vi drar i samme retning.
Den unge generasjonen...
Opprinnelig postet av Martin_
Det er et godt poeng, men i oppstartsfasene tror jeg det er viktig at vi drar i samme retning.
Det er klart at det må være en fellesnevner, og det er at vi samme nønsker å støtte FFK verbalt på tribunen.
Jeg så et klipp på youtube, der Paok fansen hadde delt tribunen i to, der den ene delen skulle synge så høyt de kunne, og så skulle den andre delen synge enda høyere. Det ble en morsom konkurransen og det skapte en veldig stemning.
Det vi kan gjøre er at PH synger en av ole, ole-sangene alene, så synger BRH / RHE den samme sangen når PH er ferdig. Så synger man den ole,ole-sangen sammen som det tredje verset.
Så går PH på igjen og BRH / RHE er stille... osv.
Da kan vi se hva som bor i de ulike grupperingene. Det er selvfølgelig viktig at vi ser på dette som en positiv konkurranse. Vi må ut av det negative vi har vært inne i de siste mnd.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914