Morgan Andersen sykemeldt
FFKs administrerende direktør, Morgan Andersen, er sykemeldt på ubestemt tid.
Fredrikstad fotballklubb ber nå om ro. Vi vil komme tilbake med mer informasjon når dette foreligger.
Styrelder Fredrikstad fotballklubb, Styreleder i FFK Sport ASA,
Carl-Morten Gjeldnes Per Kristian Olse
Tidligere diskusjonstråd her på ffksupporter.net, nå stengt:
Bør Morgan få bli i klubben uansett utfall av Mikel-saken?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Jeg ønsker Morgan Andersen god bedring.
Jeg ønsker FFK hell og lykke med sesongavslutningen.
Hva jeg ønsker Jon Brynildsen skal jeg holde for meg selv.
Med det sier jeg takk for meg.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
<Fire kloke linjer>
Jeg vil gjerne få lov til å legge mitt navn til disse meningene fra FlightOfTheRat - og gjerne hans tidligere innlegg i saken også.
Svensk magi!
Nok om det. Dette her burde et styre kunne forutse, at det ville bli høy sjø rundt en så omstridt person som MA når noen først roter i dammen. Enhver kommunikasjonsrådgiver hadde øyeblikkelig anbefalt permitering av MA. Nå brenner det på dass for klubben og konsekvensene kan bli store og uoversiktlige, og det jeg fryktet mest har hendt. FFK er nå sauset alvorlig inn i saken rundt MA, og det vil ta laaaang tid å finne veien helt ut igjen. jeg har alvorlige tvil om hvor veien videre går, men er overbevist om at det blir en fin balansegagng å gå hvis merkevaren FFK skal komme noenlunde helskinnet ut av dette.
Quis qustodiet ipsos PHstyret?
"Corripe Cervisiam" !
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Gratulerer Fredirkstad Blad, dere har klart det dere var ute etter: Nemlig å skrive så mye faenskap og dritt om Morgan som mulig, øke presset på han og til slutt få han vekk fra direktørstolen. Flott jobba, dere kommer til å få mange nye abonementer nå!
Takk for meg
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Ønsker deg god bedring Morgan og takker for at du reddet klubben fra konkurs i fjor, dette er altså takken.
Er det Bjørn B, som blir stedfortreder for Morgan?
Opprinnelig postet av Patrioten
ha, ha, gud forby! Det er nettopp dette som er det tristeste med hele saken - vi har ingen god, kvalifisert erstatter for Morgan Andersen. Lurer på hvem i alle dager som kommer til å bli ansatt dersom Morgan blir dømt og må gå i fengsel.
God bedring, Morgan! Og velkommen tilbake!
PS! Jeg håper inderlig at Morgan blir frifunnet. Ikke det at jeg selv tror det blir utfallet, men det hadde vært ufattelig deilig når man ser alt oppkastet som blir skrevet rundt om (VGD, her inne, osv).
Har du lest forumets retningslinjer?
www.na24.no/naeringsliv/article1379774.eceFår 1,2 mill. om han må gå
Sykmeldt FFK-direktør sikret ett års etterlønn om han må gå.
- Vi har fått en sykemelding på ubestemt tid, og jobber nå med å finne en midlertidig erstatter, kommenterer Olsen til NA24.
Opprinnelig postet av Holters
Harry Hansen kan kanskje være et midlertidig alternativ?Opprinnelig postet av Patrioten
ha, ha, gud forby! Det er nettopp dette som er det tristeste med hele saken - vi har ingen god, kvalifisert erstatter for Morgan Andersen. Lurer på hvem i alle dager som kommer til å bli ansatt dersom Morgan blir dømt og må gå i fengsel.
Opprinnelig postet av keiko99
eller knut torbjørn eggen
det hadde vært noe ja :P
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av keiko99
jeg er helt enig med deg Thor gunnar
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Gratulerer Fredirkstad Blad, dere har klart det dere var ute etter: Nemlig å skrive så mye faenskap og dritt om Morgan som mulig, øke presset på han og til slutt få han vekk fra direktørstolen. Flott jobba, dere kommer til å få mange nye abonementer nå!
Jeg synes det er fascinerende å se hvordan enkelte (både her inne og på FBs kommentarsider) klarer å hisse seg så voldsomt opp mot Fredrikstad Blad i denne saken. Snakk om å "shoot the messenger"...
Hva er det egentlig du ønsker deg, Gressvikslampen? At FB fremstår som et slags utvidet kampprogram, som ukritisk hyller klubb og spillere, og skyver konflikter og uenigheter under teppet? Det virker som om mange (ref. noen helt avsindige leserkommentarer på FB i dag, der folk sier opp abonnementet sitt over en lav terskel) tror at FBs rolle er å være et lojalt menighetsblad, som holder seg for god til å skrive et ord også om det som er vondt & vanskelig & leit i FFK.
Såvidt jeg kan bedømme bedriver FB en helt vanlig, kritisk journalistikk når det gjelder de fleste forhold i Fredrikstad, også når det handler om FFK. De lager forhåndssaker før kamper, skriver kampreferater og omtaler overganger. Og selvsagt skriver de også saker som omhandler at direktøren i klubben er tiltalt for dokumentfalsk. Hadde ikke FB turt å ta i en sak som opptar så mange av leserne, ville de jo ikke gjort jobben sin!
Så mener kanskje noen at det er galt av folk i FFK-apparatet å løpe til avisene, slik Brynhildsen gjorde i forhold til Aftenposten, i stedet for å diskutere konfliktene internt. Det kan jeg langt på vei være enig i. Men når voksne mennesker altså bestemmer seg for å benytte seg av ytringsfriheten sin, så kan da vel ingen forvente at avisene, av alle, skal sensurere dem??
Skulle f.eks. Aftenposten-redaktøren sagt at "...øøhh...Brynhildsen..., vi har forstått at du er opprørt og har synspunkter på det som skjer i klubben du sponser. Men hør nå her...tror du ikke det blir en mye ryddigere og bedre prosess rundt dette om du tar det opp på bakrommet med det det gjelder? Så kan du heller komme til oss når dere har funnet ut av det med hverandre, og ting er bra igjen?! Det blir bare masse bråk å gå ut nå, vet du...".
Det virker dessverre som om en del folk ikke helt har forstått pressens oppgave. Personlig regner jeg med fortsatt kritisk søkelys på alt klubben driver med, og tror at det er dette som er best for klubben.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914