JA ELLER NEI: Støtter du styret?
---------------------------
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Stolt Oslo Aristokrat
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 03 okt 07, 14:06
Endret: 03 okt 07, 14:12
Er så langt ifra og støtte ph styret som det går ann og få blitt. Hater dem!
Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)
Burn in hell, por favore..
Rød hvit til jeg dør:)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Bare det å referere til "flertall" i en så slapp gruppe som de litt over fire tusen medlemmene i PH er jo helt på jordet. For hvor mange av de fire tusen ville ha stemt i det hele tatt hvis de fikk valget?
Opprinnelig postet av schpa84
Nå er det nok, snakket med Ulf Berg før styremøte for å gi utrykk for min misnøye, men de har jo ikke endret noenting. Sier bare det samme om og om igjen!!! Nå blir det rød hvit elite!!!
kan du utdype hva du sa til han ? (i den andre tråden)
Fred, frihet og alt gratis !
Rød hvit til jeg dør:)
Støtter ikke.
Synes det bør velges et nytt styre, jo før jo bedre.
Frihet for Ultras!
støtter ikke styret ..... ulf berg å co gjør en god jobb å arangere borte turer det skal de ha,,, men støtter de overhode ikke når det gjelder meningene dems angående tribunekultur
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Men om jeg derimot har tillit til styret? Ja, jeg heller faktisk litt mot det. Jeg mener de har lagt seg på en riktig profil. Plankehaugen skal være for flertallet, og omfavne mangfoldet. Det skal være hyggelig å dra på borteturer og ha med seg både baby, unger og bestemor uten at noen skal føle ubehag. Sånn sett synes jeg Berg & Co har gjort en meget god jobb. Jeg ser aller helst at Plankehaugen fortsetter i samme spor som de har gjort siden gjensynet med Tippeligaen fremfor å utvikle seg til en "gutteklubben grei" for spesielt interesserte.
Så da får jeg vel si at jeg stemme blankt / er nøytral til spørsmålet tråden stiller.
Har du lest forumets retningslinjer?
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av kenneth
Jeg støtter ikke alt styret foretar seg, noe annet skulle tatt seg ut.
Enig med deg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914