Ny supporterklubb er stiftet, Aristokratene!
---------------------------
Hiv styret!!!!
Mere spontan humor, chants, sanger (med meninger, ikke bare olé olé olé ) nå skal det også sies at engelsk er et mye bedre språk å `dikte` på enn norsk, syns jeg da i hvert fall..
Opprinnelig postet av FFK Forever
I dag ble en ny supporterklubb stiftet. Supporterklubben heter Aristokratene. Hovedmålet til Aristokratene er å få et eget felt på stadion med de samme betingelsene som Plankehaugen i dag får av FFK. Aristokratene er kun for syngende og folk som vil delta aktivt til tribunelivet på stadion.Aristokratene er for alle alternative grupperinger. Som vår egen ultras gruppe: Aristo Boys,Brigade Rødhvit,++
Aristokratene er en uavhengig supporterklubb, og forhåpentligvis til neste år så kan vi ha vårt eget felt på stadion.
Skriv deg opp hvis du vil være med!
Hei FFK forever. Siden det er du som startet tråden så regner jeg med at du er med i den nye gruppa. Jeg har nå spurt to ganger på denne tråden om hvordan dere har tenkt å forholde dere til virkeligheten som eksisterer på Fredrikstad stadion. Nemlig den at det allerede er en etablert supportergruppe der, PH. Skal dere samarbeide om sanger? Skal dere være fiender? Skal dere prøve å synge ut PH samtidig med bortesupporterne? Hva er den nye gruppas mål og hvillke metoder har dere tenkt å oppnå dem? Skal dere jobbe for å få lov til å bruke røykbomber og bluss på stadion?Dere har blitt spurt om lignende saker av andre også, men hittil har jeg ikke sett noe svar. Statutter, vedtekter osv.
Hvis dere ikke er i stand å svare på dette slik at jeg (vi) som har tenkt å fortsette å være medlemmer i PH vet hva vi har å forholde oss til, anser jeg dette bare for å være keiserens nye klær. Mye prat om kule navn og drømmer om hvor fantastisk der skal synge. Men totalt uten substans og innhold.
Er det mulig å få et svar? HVis du gidder kan du sikkert finne de andre innleggene jeg har hatt for å se spørsmålene der også.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
http://www.youtube.com/watch?v=A8cffEaZGh0
min favoritt: http://www.youtube.com/watch?v=VPtzt0D2OF0
Quis qustodiet ipsos qustodes?
NEI TIL HETS AV BRH!
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Opprinnelig postet av Morgaine
Opprinnelig postet av FFK Forever
I dag ble en ny supporterklubb stiftet. Supporterklubben heter Aristokratene. Hovedmålet til Aristokratene er å få et eget felt på stadion med de samme betingelsene som Plankehaugen i dag får av FFK. Aristokratene er kun for syngende og folk som vil delta aktivt til tribunelivet på stadion.Aristokratene er for alle alternative grupperinger. Som vår egen ultras gruppe: Aristo Boys,Brigade Rødhvit,++
Aristokratene er en uavhengig supporterklubb, og forhåpentligvis til neste år så kan vi ha vårt eget felt på stadion.
Skriv deg opp hvis du vil være med!
Hei FFK forever. Siden det er du som startet tråden så regner jeg med at du er med i den nye gruppa. Jeg har nå spurt to ganger på denne tråden om hvordan dere har tenkt å forholde dere til virkeligheten som eksisterer på Fredrikstad stadion. Nemlig den at det allerede er en etablert supportergruppe der, PH. Skal dere samarbeide om sanger? Skal dere være fiender? Skal dere prøve å synge ut PH samtidig med bortesupporterne? Hva er den nye gruppas mål og hvillke metoder har dere tenkt å oppnå dem? Skal dere jobbe for å få lov til å bruke røykbomber og bluss på stadion?Dere har blitt spurt om lignende saker av andre også, men hittil har jeg ikke sett noe svar. Statutter, vedtekter osv.
Hvis dere ikke er i stand å svare på dette slik at jeg (vi) som har tenkt å fortsette å være medlemmer i PH vet hva vi har å forholde oss til, anser jeg dette bare for å være keiserens nye klær. Mye prat om kule navn og drømmer om hvor fantastisk der skal synge. Men totalt uten substans og innhold.
Er det mulig å få et svar? HVis du gidder kan du sikkert finne de andre innleggene jeg har hatt for å se spørsmålene der også.
men i herrens navn - ta det på PM da vell hvis du lurer så fælt på det
http://www.youtube.com/watch?v=7V-Ki8m82GA
og dette kaller jeg volum, hehe, litt dårlig lyd , men
http://www.youtube.com/watch?v=MLdHQAcjbQU
Hiv styret!!!!
Statuter og sånn er det ikke jeg som har gitt råd om. Men hvordan de/dere har tenkt å forholde seg til PH og hva slags samarbeid de eventuelt ser for seg mener jeg er av allmenn interesse. Dette er saker de må ha en ide eller mening om allerede nå siden de har bestemt seg for å lage en egen organisasjon istedet for å være en gruppe under PH - paraplyen.
Og jeg tror fler enn meg er interessert i det svaret. Greitt at ikke alle detaljer er på plass, men en grovskisse finnes nok allrede.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Opprinnelig postet av Solheim
ecsactly, jeg heller mer mot den britiske enn den sydlandske..
Mere spontan humor, chants, sanger (med meninger, ikke bare olé olé olé ) nå skal det også sies at engelsk er et mye bedre språk å `dikte` på enn norsk, syns jeg da i hvert fall..
Helt enig, jeg ser helst vi har en stor skare syngende supportere, alt annet er uvesentlig for min del
Ett skikkelig trøkk overgår all tifo og blussing, men hver sin smak.
Opprinnelig postet av Morgaine
Statuter og sånn er det ikke jeg som har gitt råd om. Men hvordan de/dere har tenkt å forholde seg til PH og hva slags samarbeid de eventuelt ser for seg mener jeg er av allmenn interesse. Dette er saker de må ha en ide eller mening om allerede nå siden de har bestemt seg for å lage en egen organisasjon istedet for å være en gruppe under PH - paraplyen.
Og jeg tror fler enn meg er interessert i det svaret. Greitt at ikke alle detaljer er på plass, men en grovskisse finnes nok allrede.
Jeg skjønner ikke hvorfor du er interessert i dette, når du alikevel ikke har lyst til å være med. Du vil vite hva du kan være negativ til, noe du og dine kan rakke ned på før det hele har startet.
Jeg har ingen planer om å bli med, og er mest opptatt av at guttene lager noe som kan heve stemningen på tribunen, for det er der vi kan gjøre noe, om vi ikke er så gode at vi tar en plass på laget.
Et godt rå, om du er glad i FFK og tribuneliv - Kutt ut! Vær positiv i utgangspunktet!!! smil
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av schpa84
Engelsk blir for ensformig!
... i motsetning til det sør-europeiske olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé.....
men okey, hver sin smak, helt enig med bjorn ( bjørn?)
og at engelsk blir for ensformig? ser ikke helt den dessverre..
Opprinnelig postet av Costanza
... i motsetning til det sør-europeiske olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé-olé.....
bedre en go, go,go,go
og er foresten ikke olé, men allez. Og hvis du hører etter synger de ikke det i sangene sine. Er ikke noe på fransk som heter olé, så ikke attal deg om noe du ikke har peil på!
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av Costanza
bedre en go, go,go,go
og er foresten ikke olé, men allez. Og hvis du hører etter synger de ikke det i sangene sine. Er ikke noe på fransk som heter olé, så ikke attal deg om noe du ikke har peil på!
Poenget er at man i britisk supporterkultur ikke benytter evighetssanger i samme grad som man gjør i sør-europeiske ultras-grupperinger. Derfor synes jeg det var litt snodig at du mente britiske sanger blir ensformige i motsetning til sør-europeiske. Og ja, jeg vet at olé-olé-olé ikke er fransk.
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av KeJ
Synge ut PH? Er det ikke bedre om man prøver å få til noen syng = svar sanger da? Utfylle hverandre?
Synge ut var vel dumt skrevet. Synge bedre enn da, høres det bedre ut ??
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
math
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914