Ny supporterklubb er stiftet, Aristokratene!
Opprinnelig postet av Topscorer
Problemet med Plankehaugen er at den er blitt sugd opp av styret og adm. i FFK. Ulf Berg sitter i begge styrene og dermed får Plankehaugen problemer som en uavhengig organisasjon. Så Ulf; kom deg ut av FFks klubbstyre og lag litt distanse til adm.
Jeg forstår ikke problemstillingen. De som føler for det må gjerne utdype.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Er det bløff eller?
Finnes det en leder, styre osv? Eller er det bare en "ønsketenkning"?
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Opprinnelig postet av Svein
Finnes det en leder, styre osv? Eller er det bare en "ønsketenkning"?
Nå må du huske på at Plankehaugen har vært små en gang den også. Et sted må en begynne. Om det så er på babystadiet.
Ja, men da får det lett stemplet, "ultras" , "casuals" osv.
Jeg tror det er viktig at de lager et styre med én leder som tør å stå fram i media.
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Endelig!!!!!!!
Nå skal jeg endelig få føle liv på stadion igjen! Gleder meg til og stå sammen med folk som setter tribunekultur fremfor kaffe og pølse!
Den siste hjemmekampen satt jeg igjen med en dårlig følelse i kroppen(tribuneliv = 0). Og gjenbruk av "morgan-Tifoèn, var dråpen for min del.
Men lykke til videre plankehaugen. håper virkelig dere greier og heve dere mange hakk, for akkurat nå er dere bedrøvelig!
- Brigade Rødhvit -
Ultras mentalita
Opprinnelig postet av keiko99
spørs om du gleder deg for fort.. ingen ting er avgjort, men husk ordtaket: gresset er ikke grønnere på andre siden
Dog foretrekker undertegnede naturlig gress fremfor kunstgress...
http://www.tribunekultur.com
"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein
FFK and Wisla Kraków forever...
spørs om du gleder deg for fort.. ingen ting er avgjort, men husk ordtaket: gresset er ikke grønnere på andre siden
Overaskende at du er pessimistisk til dette også!
Men dere som vil spise pølse og drikke kaffe må jo også glede dere til dette?! Da får dere jo hele PH feltet for dere selv. Det slipper der jo og få litt kjeft a oss som prøver og skape liv på tribunen.
I tilegg flytter vi som vil synge for guttæne til et muligens eget felt!
Da løser konflikten seg og alle parter er fornøyde! ikke sant keiko99?!
- Brigade Rødhvit -
Ultras mentalita
Det er ikke alltid gresset er grønnere heter det vel. Ikke så bastant som du skriver det.
Burn in hell, por favore..
Kan ikke du for en gang skyld bare holde kjeft!?
La de nå få prøve seg i det minste, og uansett navnevalg er det et friskt initiativ.
Kan vi holde denne tråden topic??
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av Tiger
Enda et fjortiss stunt eller?. Dette blir bare for dumt og barnslig.
mener du til den nye supporterklubben ?
-exit body, exit mind-
hadde vært synd hvis man ikke fikk til navnet Aristokratene. Synes det er et veldig bra navn.
Dette er personer som ikke vil ha noe med Plankehaugen og gjøre.
Personer som kommer fra ultras grupperinger.
Kan love dere at jeg skal gjøre alt for at det ikke blir noen ny gruppering kalt Aristokraten.
FFK har en suporter klubb som heter Plankehaugen og er det noen som vil støtte laget ekstra ved og synge en sang så er dere velkomne til ja nettop Plankehaugen.
ultras gjengen kan holde seg vekk fra klubben og lage bråk andre steder.
Det blir snart startet en junior avd.for Plankehaugen og der passer nok flere av dere snørrunger inn men bråk og bluss er heller ikke lov der.
Opprinnelig postet av kriss
Kan love dere at jeg skal gjøre alt for at det ikke blir noen ny gruppering kalt Aristokraten.
FFK har en suporter klubb som heter Plankehaugen og er det noen som vil støtte laget ekstra ved og synge en sang så er dere velkomne til ja nettop Plankehaugen.
Det blir snart startet en junior avd.for Plankehaugen og der passer nok flere av dere snørrunger inn men bråk og bluss er heller ikke lov der.
Håper for din egen del at du skjønner at dette inlegget ditt er helt latterlig. Sånne som deg er bare uvitende og redd for noe nytt.
Og hva skal du gjøre for og stoppe at det blir en ny gruppe?! Overtale morgan?! hehe. Og en annen ting. Det ble ikke sagt at den skulle hete Aristokraten, men Aristokratene. capish?!
- Brigade Rødhvit -
Ultras mentalita
Opprinnelig postet av kriss
så jeg kommer fra Ultras gruppering bare fordi jeg vil ha nytt felt og ny supporterklubb som SYNGER I 90 min ?? å det inlegget var bare patetisk -- som sagt før det er de yngre som er fremtiden i tribunekulturen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914