FFK - for folk flest!
Vi har fått en ny ordfører i byen, noen vil si til glede andre til sorg. Det viktigste for meg er at FFK klatrer på tabellen og at Plankehaugen og alle andre fans samler seg rundt klubb og by.
Det har vært noen meningsforskjeller, episoder og håndteringer som er oppfattet på ulik måte. Dette som har skjedd eller måten ting har blitt håndtert på kan man ikke gjøre noe med nå.
PH, Klubben og BHR må gå igjennom det som har skjedd på en skikkelig måte på de møtene de har for dette, ta lærdom av det og benytte det til det beste på klubb og by.
Tror mange ønsker at ting hadde vært ugjort, usagt og håndtert annerledes. Tiden er inne for å samle troppene, samle styrkene og forenes om og rundt FFK.
I denne forbindelsen vil jeg si at FFK er allemannseie og ingen har rett til å ta copy right på å eie FFK, selv de som har blitt utestengt av klubben eier FFK like mye som meg og deg, mener jeg. Selv mange som aldri går på kamp, men sitter hjemme forran radion føler et eieforhold til FFK.
Det er et kvalitetsmerke og en styrke for FFK. Det må vi som er så opptatt av å definere hvem som er "best" supportere, ha med i betraktningene våre.
Frp - for folk flest kan vi nok være uenige om, men FFK - for folk flest! kan vvære enige om, og bør arbeide videre med i samlet flokk.
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Frp - for folk flest kan vi nok være uenige om, men FFK - for folk flest! kan v være enige om, og bør arbeide videre med.
Synes begge er for folk flest jeg jon hehe...Å enig i resten.
Jeg er enig i nesten alt du skriver jon:)
Men jeg regner med at dette innlegget kommer som følge av mange diskusjoner i det siste om "hvem er best supporter"
Jeg mener at Greit plankehaugen er for folk flest. Men plankehaugen feltet bør ikke være for folk flest. Kun for syngende supportere. men la oss nå stå sammen en for alle og alle for en, det er det fredrikstad fotballklubb og spillerne trenger:)
Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det
Opprinnelig postet av Liraren
Jeg mener at Greit plankehaugen er for folk flest. Men plankehaugen feltet bør ikke være for folk flest. Kun for syngende supportere. men la oss nå stå sammen en for alle og alle for en, det er det fredrikstad fotballklubb og spillerne trenger:)
Der var vi helt enige. Å blande FFK og politikken i byen, syns jeg man bør la være..
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Liraren
Der var vi helt enige. Å blande FFK og politikken i byen, syns jeg man bør la være..
Jeg blandet ikke fotball og politikk, men brukte slagordet til Frp.
Plankehaugen er for folk flest, men det store debatt temaet her inne den siste tiden har vært hvor lite man kan synge, og alikevel kreve sin rett til å stå med hendene i kors og munnen lukket på ståplassfeltet.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Kjempe inlegg Jonek! Kunne ikke blitt mer enig!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23