Plankehaugen i dag...
---------------------------
Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Marcus
det er en merkelig følelse jeg sitter med -- virker som vi er tilbake i første året i Tippeligaen....
Ikke vær så negativ. vi bare starter en ny supportergjeng for oss som vil bidra og som en protest mot PH
Godt, da går dere i dialog med klubben for å skaffe dere et eget felt,....dere får sikkert barnebilettpriser dere også.
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av Brukernavn
det er en merkelig følelse jeg sitter med -- virker som vi er tilbake i første året i Tippeligaen....
Ikke vær så negativ. vi bare starter en ny supportergjeng for oss som vil bidra og som en protest mot PH
Godt, da går dere i dialog med klubben for å skaffe dere et eget felt,....dere får sikkert barnebilettpriser dere også.
Du får prisen for minste fantasifulle drittkasting. Kom deg vekk fra nettet og fortell sånt på tribunen istedet. Gjerne førstkommende mandag!
Medlemmene i BRH er fra 16-35 år, dermed er det ingen som betaler barnebillett.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Opprinnelig postet av Brukernavn
Tviler på at jeg får barnebilettpris. Har en datter 1 1/2 år og er 23. slutt å sleng dritt og kom heller med noe konstruktivt. Er det feil å ikke ha tillitt til PH og ville bidra under kamp? Kan ikke si det er så veldig barnslig!
Hiv styret!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914