FFK - Hammarby live på FFK-TV - her er linken
Hei alle FFK-fans.
Dere som ikke har mulighet til å komme på stadion i dag kan se sendingen live og eksklusivt på www.ffk-tv.no
Direktelink til programmet er http://webtv.tv2.no/webtv/mini/main.do?ref=ffk&treeId=2021&progId=188281
Direktelinken vil fungere først fra klokken 1945 - inntil da vil man få opp en sort skjerm med feilmelding (ikke bli redd - slik skal det være)
Vi har denne gang en 5 kameraproduksjon som skjer i regi av FFK-TV (og ja - denne gangen har vi strøm og ikke batteri :) )
Kommentator vil være Dag Solheim
Mvh
FFK-TV
---------------------------
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av Bob Page
Ble forrige kamp lagret og vil denne bli lagret slik at det går ann å få tak i kampen(e) på DVD ev nedlasning ?
Nei - vi har kun liverettighetene.
mvh
FFK-TV
Opprinnelig postet av Marcus
koster ikke noe tror jeg ;)
Det koster ikke noe å se denne kampen på FFK-TV
Sist gang ble det enorm respons så vi har nå lagt opp en splashscreen på www.fredrikstadfk.no. Dermed så blir ikke webserveren så belastet klokken 1955 :)
Da gjensstår det bare å vente på seier i kveldens kamp.
Mvh
FFK-TV
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av JipJap
lagger dette for noen andre?
Har litt problemer med at det henger ja!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Tror kapasiteten er sprengt til de grader...
Edit; tydligvis ikke!
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
funket jo bra sist... faen ass.... dette hadde jeg gledet meg til
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Ah, fikk bilder og lyd her og nå, men ja, hakker... Er sikkert en liten forsinkelse i dag som forrige gang? Akkurat nå ser jeg spillerne blir lest opp, men kamper er sikkert i gang for flere minutter siden?
Opprinnelig postet av FFK-TV
Vi har denne gang en 5 kameraproduksjon som skjer i regi av FFK-TV (og ja - denne gangen har vi strøm og ikke batteri :) )
Supert. Men har dere båndbredde ut av stadion? Dette suger jo! Er det i det hele tatt noen som får det her til å funke skikkelig?
lyden hakker litt
Opprinnelig postet av GurrBass
Vurderer sterkt å høre på radio istedenfor!!
Har allerede bytta over til radio jeg.. Tviler på at vi har noe valg..
nå ble jeg skuffa ...
:(
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Er nok en del svensker innpå også ...
r-f.no
Opprinnelig postet av stibarst
der blei det svart skjerm!!!
Svart skjerm og ingen lyd :P Men kanskje en lærepenge for alle oss som sitter hjemme. Vil man garantert se kampen, så møter man opp! :)
Wohoo! Levende bilder! Og lyd! Smooooooooooooooooooth!
Crap, forsvant fort, nei, er i gang igjen nå!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av Vlad
får som vanlig "det oppsto en feil i media player"
F5 hjalp meg der i hvert fall. Fikk først samme melding som deg, trykket F5 og fikk, vel, noen stillbilder i det minste. Nå ble alt svart, igjen. Dem kunne med hell sperret alle svenske IP-adresser ute, er ikke Hammarby en storklubb a? Da kunne dem vel produsert noe selv!
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Vlad
får som vanlig "det oppsto en feil i media player"
F5 hjalp meg der i hvert fall. Fikk først samme melding som deg, trykket F5 og fikk, vel, noen stillbilder i det minste. Nå ble alt svart, igjen. Dem kunne med hell sperret alle svenske IP-adresser ute, er ikke Hammarby en storklubb a? Da kunne dem vel produsert noe selv!
får opp samme igjen,men takk likevel.. kjører radion tror jeg
- har det vært noe farlig noengang da????
Opprinnelig postet av algern0n
Skjønner ikke egentlig hvorfor "alle" har noe imot Dag Solheim, synes han er en fin fyr jeg.
Jeg har ikke noe mot ham, men syns ikke han er mye til kommentator. Bergstrøm derimot!
(I`ll be back)
"NÅÅÅ" kommer ramberg på skuddhold!!!!!!
- har det vært noe farlig noengang da????
Det pleier som regel å ende med :"Ramberg traff ikke skikkelig" eller "Ramberg fikk en dårlig treff"... hehe!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
trykk F5 så fort bildet fryser.... da begynner det igjen,.. å du får i tillegg med deg de siste 3 sekundene fra før det stoppet opp :)
Er så kjedlig å gjøre det hvert andre minutt
men ser poenget ditt
er det han som sitter der sammen med dag???
Jepp
Har du lest forumets retningslinjer?
Skulle gjerne sett at det kostet litt penger å se kampen, det hadde redusert antall brukere dramatisk.
-- loopy --
Opprinnelig postet av Holters
Har ikke sett 20 sekunder sammenhengende. Stort sett ett nytt stillbilde hvert 15 sekund.
hvis du trykker F5- så starter den på nytt uten stillbilde... problemet er at når du lar stillbilde stå, så vil det fortsette å "lægge" veldig mye!!!!
Opprinnelig postet av Holters
Har ikke sett 20 sekunder sammenhengende. Stort sett ett nytt stillbilde hvert 15 sekund.
hvis du trykker F5- så starter den på nytt uten stillbilde... problemet er at når du lar stillbilde stå, så vil det fortsette å "lægge" veldig mye!!!!
Funker ikke her.
UEFA KØPPEN 2007?!
er det bråk elleR?
Er det bråk!?!? Ikke fått med meg..
Go Tottis!!!
Opprinnelig postet av GurrBass
er det bråk elleR?
Er det bråk!?!? Ikke fått med meg..
var en mengde hammarby som hadde hoppa ned fra tribunen.. noen slag mot snuten... å litt smågruff... men så gadd de ikke vise mer nei!!!haha....
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Opprinnelig postet av lineker
Nå i pause går det selvsagt problemfritt..Alle har skrudd av vettu..
(I`ll be back)
-- loopy --
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av DeKjök
Kunne godt byttet kommentator også. Dag Solheim er mer opptatt av sitt eget utrolig dårlige standupshow enn kampen. Hadde enda radio og webtv vært i synk så kunne man valgt Bergstrøm og tv.....
Syns i grunn dem begge er irriterende jeg, de som kommenterer kampen for FFK-tv altså. Det er greit å være patriotiske, men når han ene skriker "og der er det mål" eller "og der skyter han i mål" og bildet er hakkete tror i hvert fall jeg det er mål. Viste seg jo at det var Kvisvik som blåste den langt over og at kommentatoren vel kun sa det for å være optimisk eller noe. Gleden blir litt borte når vedkommende i neste setning sier "men han skyter den langt over".
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av Svein
Vel, nå er jo dette gratis da ...
Som jeg skrev tidligere i tråden, kjempetiltak av klubben å tilby kampen på egne sider. Det betyr ikke at det er lov å komme med kritikk. Hvis alle skrev i denne tråden at alt var kjempebra, så hadde de som styrer med dette trodd at alt er i sin skjønneste orden. Nå som folk faktisk skriver hva som er feil, så har de noe å gå ut i fra neste gang det skulle bli aktuelt med noe slikt. Det er lov å komme med kritikk og samtidig være takknemlig til tusen...
En for alle, og alle for en!
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Typisk at vi taper etter en tvilsom straffe når vi selv ikke fikk straffe for handsen tidligere i kampen (ble trukket utenfor).
Jævlig utafor nå. Faen.
Opprinnelig postet av JipJap
synes straffa var rimelig klar jeg, men
Umulig å si. For meg ser det ut som om Sjøberg forsøker å fjerne armen VEKK fra ballen (vrir den rundt ryggen) for å unngå ballen. Altså hånda søkte ikke etter ballen, men ballen søkte hånda.
hånda er desverre ikke intill kroppen, og den er heller ikke i noen naturlig posisjon, og pasningen blir slått såpass langt unna. Straffa var (dessverre) soleklar i mine øyne.
Ettersom sendingen er ferdig, så stenger jeg denne tråden nå. Diskusjon rundt kampen kan skje i denne tråden.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914