FFK - Hammarby live på FFK-TV - her er linken
---------------------------
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
-- loopy --
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av DeKjök
Kunne godt byttet kommentator også. Dag Solheim er mer opptatt av sitt eget utrolig dårlige standupshow enn kampen. Hadde enda radio og webtv vært i synk så kunne man valgt Bergstrøm og tv.....
Syns i grunn dem begge er irriterende jeg, de som kommenterer kampen for FFK-tv altså. Det er greit å være patriotiske, men når han ene skriker "og der er det mål" eller "og der skyter han i mål" og bildet er hakkete tror i hvert fall jeg det er mål. Viste seg jo at det var Kvisvik som blåste den langt over og at kommentatoren vel kun sa det for å være optimisk eller noe. Gleden blir litt borte når vedkommende i neste setning sier "men han skyter den langt over".
Who is General Failure and why is he reading my disc??
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av Svein
Vel, nå er jo dette gratis da ...
Som jeg skrev tidligere i tråden, kjempetiltak av klubben å tilby kampen på egne sider. Det betyr ikke at det er lov å komme med kritikk. Hvis alle skrev i denne tråden at alt var kjempebra, så hadde de som styrer med dette trodd at alt er i sin skjønneste orden. Nå som folk faktisk skriver hva som er feil, så har de noe å gå ut i fra neste gang det skulle bli aktuelt med noe slikt. Det er lov å komme med kritikk og samtidig være takknemlig til tusen...
En for alle, og alle for en!
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Typisk at vi taper etter en tvilsom straffe når vi selv ikke fikk straffe for handsen tidligere i kampen (ble trukket utenfor).
Jævlig utafor nå. Faen.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av JipJap
synes straffa var rimelig klar jeg, men
Umulig å si. For meg ser det ut som om Sjøberg forsøker å fjerne armen VEKK fra ballen (vrir den rundt ryggen) for å unngå ballen. Altså hånda søkte ikke etter ballen, men ballen søkte hånda.
Har du lest forumets retningslinjer?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914