FFK-et kjøpelag?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av tubbs
Selvsagt, men noen kan være mer kjøpelag enn andre....
Ja, de som har mer penger enn andre er mer kjøpelag.....
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Forresten ser jeg gjerne at FFK blir like gode som Chelsea, men det var kanskje ikke poenget ditt...
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av aavdst
Er vel bare Tettey, Skjelbred og Strand som prater trøndersk i første 11`ern til RBK nå.
Steffen Iversen, Vidar Riseth, Bjørn Tore Kvarme, Michael Jamtfall, Øyvind Storflor. (Kan forsåvidt ta med Jo Sondre Aas og Alexander Lund Hansen også)
Ja, jeg vet at ikke alle disse spiller fast, men de spiller mye alle sammen.
Funker dette opplegget kommer det garantert til å dukke opp mange talenter i framtiden ...
Framtiden = 5-10 år?
Who is General Failure and why is he reading my disc??
En annen ting.
Finnes det egentlig så mange "lokale" på topp nivå?
Har jo pereira i Viking, men kommer ikke på så mange andre...
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Per Egil
Tja, noen finnes det vel. Kristoffer Hæstad er muligens den største stjerna i Start selv om han er et stykke unna toppformen. Sigurd Rushfeldt er nærmest Gud i Tromsø. Morten Berre, Daniel Fredheim Holm og Freddie Dos Santos er alle Oslo-gutter som spiller for Vålerenga uten at jeg vet om de er på de du beskriver som topp nivå.
Tror han mente lokale fredrikstadgutter (++) som spiller for andre klubber ...
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Tja, noen finnes det vel. Kristoffer Hæstad er muligens den største stjerna i Start selv om han er et stykke unna toppformen. Sigurd Rushfeldt er nærmest Gud i Tromsø. Morten Berre, Daniel Fredheim Holm og Freddie Dos Santos er alle Oslo-gutter som spiller for Vålerenga uten at jeg vet om de er på de du beskriver som topp nivå.
Nå mener vel Flamastro toppspillere fra Østfold (eller lokalområdet) som spiller i andre toppklubber (siden han nevner Pereira i Viking). Da er det ikke mange utover han og Simen Brenne som vi akkurat har solgt.
Forresten er Sigurd Rushfeldt fra Vadsø som er et godt stykke unna Tromsø ;)
Ære være Plankebyen
Mente selfølgelig lokale Fredrikstad/Østfold guttær.
Beklager at jeg var noe uklar.
Opprinnelig postet av Svein
Det er lokale talenter som genererer store penger i kassa. Det vet FFK, og satser derfor på å tilrettelegge for ungdom med College, bylaget, samarbeidsklubber osv.
Funker dette opplegget kommer det garantert til å dukke opp mange talenter i framtiden ...
Framtiden = 5-10 år?
Helt enig. Det faktum at vi som mange andre lag i Tippeligaen handler inn mange spillere, spesielt mange utenlandske, det er ikke noe problem så lenge man i tillegg satser stort på å utvikle egne talenter. Derimot kan det bli et problem om det blir så mange utlendinger i ligaen at det hindrer utviklinga av norske spillere, slik det på mange måter har blitt i England! Heldigvis har Uefa sett denne faren og vedtatt regler om at alle lag må ha et viss antall egne utviklede spillere. I FFK tror jeg uansett aldri det ville blitt et problem, da vi ikke er en så stor klubb at vi kan basere sportslig suksess på kjøp og salg av spillere alene, vi vil alltid være en klubb som er avhengig av å få fram egne talenter for å hevde oss.
Av dagens FFK talenter er det nok gode sjanser for at Shabani, Elvestad og Trulsen vil slå igjennom i relativ nær framtid, og forhåpentligvis vil det stadig dukke opp nye talenter av deres kaliber.
Lenge leve "hjørnet"!
Ah, my bad. Hvor er Thomas Pereira fra?
Han er vel Særping...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914